Gå til innhold

Foto

Problemer med tahoe 6.5 td....

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
24 replies to this topic

#21 DVS

DVS

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 26 Innlegg:

Posted 01 June 2008 - 08:39

QUOTE(Chev_G30 @ 31 May 2008, 21:03) <{POST_SNAPBACK}>
Litt er det,men kjenner du sånn ca hvor mye det er,når du kjenner på slakken,snurr litt på turboen å kjenn om bladene går inn i huset???

bladene går ikke inni når jeg bare snurrer, men de går inni hvis jeg dytter på slakken hvis du skjønner hva jeg mener..

den går foresten dårligere når jeg snurrer på akslen (der mutteren sitter) enn hvis jeg snurrer på bladene...

Edited by DVS, 01 June 2008 - 08:59.

#22 chevy74

chevy74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 21 Innlegg:

Posted 02 June 2008 - 13:27

QUOTE(DVS @ 29 May 2008, 20:41) <{POST_SNAPBACK}>
Thaoen begynte plutselig gå drit dårlig og kommer godt med svart røyk av eksosen... den har også fuska litt når jeg holder den på jevn gass uten pådrag... noen som veit hva dette kan være??

det kan være vacumpumpa som ikke virker da vil symtomene bli slik

#23 DVS

DVS

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 26 Innlegg:

Posted 04 June 2008 - 11:10

prøvde og plugge egr i går og har kjørt litt med den sånn å bilen funker bedre men kommer fortsatt endel svart røyk ved pådrag men nå klare ihvertfall bilen å kicke helt ned når jeg tråkker på pedalen.... noen som har vært borti det?

#24 Silver@do

Silver@do

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1664 Innlegg:

Posted 04 June 2008 - 15:27

Hadde akkurat samme problemet på min 6.5TD. Da var det fødepumpen som var dårlig. computen til motoren gikk i nødmodus pga dieselmangelen. Bytta fødepumpa og alt iorden rofl.gif
Dodge har Cummins, men GM har Duramax med Allison bak....

Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html

#25 DVS

DVS

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 26 Innlegg:

Posted 04 June 2008 - 21:30

QUOTE(Silver@do @ 4 Jun 2008, 15:27) <{POST_SNAPBACK}>
Hadde akkurat samme problemet på min 6.5TD. Da var det fødepumpen som var dårlig. computen til motoren gikk i nødmodus pga dieselmangelen. Bytta fødepumpa og alt iorden rofl.gif

har sjekka fødepumpa og det er ikke den så må være noe annet....