det er selve tannhjulet på startmotoren.... der er det et lager som kun går ene veien... slik at når motoren starter skal den kunne spinne fortere enn starteren i øyeblikket før den smetter tilbake når du slipper nøkkelen.
den bør gå endel bedre... med at den ikke går fortere har jo med turtallet og utvekslingen å gjøre... med regner med at du har et MYE mer levlig støynivå i samme hastigheten som det du hadde før...
På veien går den ikke bedre.. for den er så dau over 3-4000.. men tipper det har litt med at det ikke er eksosanlegg på den. og at ingenting er innstilt..
men var ute å kjørte i skogen igår! og merker at utvekslingen er bedre no enn før..
Nå er det jo nesten sånn at eg tømmer 1 giret
Og eg kom opp bratte bakken eg aldri har klart før.. 410 motoren var ikke sterk nok..
Den dradde seg opp seg opp uten problemer.. og uten og ta fart
Ble nesten litt sur når eg tenker på hvor mye eg har slitt før..