Suzuki LJ80 Garasje Nr. 1
#81
Posted 28 September 2003 - 23:00
thaugen
#82
Posted 08 March 2004 - 00:00
Det rette måtte være å bytte hele fjæren med en som bøyer "riktige" veien (når vi snakker om å heve bilen, selvfølgelig)
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#83
Posted 01 October 2003 - 23:00
lj´en er nå halvt blå rust metallic, halvt biltema rustkiller, halvt bortrusta.
skal poppe på noen 2mm plater i gulvet og andre strategiske plasser snart. tenkte at popping kontra sveising ikke er så nøye med en bil som har selvbærende ramme.
vidar
Vidar
#84
Posted 27 September 2004 - 23:00
Du må ta bilde av bakdøren også. Min er jo en hel glassfiber bakdør som er hengslet i festet for reservehjulet og der original baklem må vekk. Derfor jeg spurte !
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#85
Posted 26 September 2004 - 23:00
Scoopet er konge det...halv parafinkanne...hehe
Har annet liggende, hadde tenkt å få noe annet kult, som ser originalt ut...men...
Skal du ha bilen min?? ....
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#86
Posted 26 September 2004 - 23:00
Ser bra ut nå, få deg et litt annet scoop på panseret så... :-))
Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80
#87
Posted 26 September 2004 - 23:00
Den tynne matta skal limes inni bilen med biltemas kontaktlim.
Begge mattene er olje og alt annet bestandig.
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#88
Posted 26 September 2004 - 23:00
Vidar
Tze Suzuki meizter...
#89
Posted 07 March 2004 - 00:00
Hei Shuduck, felger får du billig fra meg, bare ring eller mail. 8x15 felger må du vel ha på 31x10,5x15?? Om du har 10.5" brede går de nok ikke innenfor skjemene dine, alt etter innpress, men om har orig. felg så tviler jeg. Blir spennende å se bilder av OME settet!! Lykke til.
Vidar, 48041562
NYE sider på www.offroad.no/suzuki/
bli medlem i Suzuki 4x4 Norge: http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=4823
#90
Posted 13 October 2003 - 23:00
Vidar
#91
Posted 13 October 2003 - 23:00
Sitat:
lj´en er nå halvt blå rust metallic, halvt biltema rustkiller, halvt bortrusta.
Det blir tilsammen 1,5 LJ80 det... nesten en 413 da?
Just4Fun
#92
Posted 13 October 2003 - 23:00
mvh Frank
#93
Posted 14 October 2003 - 23:00
Sitat:
Hvis ikke det er mangellapp på bilen, holder det med EU-kontroll for å få skilt på den.
Min generelle erfaring er at hvis ikke det er skilt på bilen, holder det med EU-kontroll for å få mangellapp på den...
If it ain't broken, you haven't been looking good enough!
#94
Posted 14 October 2003 - 23:00
vi snakkes, flere bilder følger!
Og den er nå snart hel lj80, med 1000ccm motor og foraksel, det vert ca en kvart 413..
Vidar
#95
Posted 14 October 2003 - 23:00
Vidar
#96
Posted 16 October 2003 - 23:00
Vidar
#97
Posted 16 October 2003 - 23:00
#98
Posted 17 October 2003 - 23:00
når jeg kjørte den til garasjen ville den ikke over 80km/t, kanskje ikke så merkelig det, men... den gikk bare på 3syl.
det viste seg at fordeleren tok oppi panseret og kortslutta ledningen på ene pluggen, noen som vet om en annen type fordeler til 410 motor som vender fordeleren mer nedover?
Vidar
#99
Posted 18 October 2003 - 23:00
har noen av lj folket en oversikt over hvilke sikringer som er hva?
har noen bytta forgasser på 410? en annen type?
Vidar
#100
Posted 20 October 2003 - 23:00
slik ser det ut inni:
Vidar