Ja ja, sånn er det når man skal kjøre nytt vet du..
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#2161
Posted 22 January 2010 - 10:08
Ja ja, sånn er det når man skal kjøre nytt vet du..
#2162
Posted 22 January 2010 - 15:23
er det det revers stemplet de bytter ut med et sterkere et?
aner ikke. mulig de gjør noe for å øke trykket i kassa pluss at de strammer den opp og div andre ting
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2163
Posted 22 January 2010 - 17:32
hva har skjedd nå da?
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2164
Posted 22 January 2010 - 22:14
Fy for et forbruk man får med masse tomgangskjøring, leking, "kald" motor, lambda sonde som ikke henger med pga sprekt eksosmanifoil og pøser på med drivstoff på ene banken pga for mye falskluft i eksosen
#2165
Posted 23 January 2010 - 15:22
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#2166
Posted 23 January 2010 - 23:26
Oljeskift på transfer kassa ble også gjennomført, samt låning av spes verktøy for skifte av pitman arm.
#2167
Posted 23 January 2010 - 23:36
#2168
Posted 23 January 2010 - 23:43
#2169
Posted 24 January 2010 - 09:58
Representanter fra en viss etat syns visst skilta mine var veldig fine, og tok dom med seg him te reiret sitt på Jessheim. Lang historie, men je får ta en tur oppover te uka og hente dom igjen. Ske jo itte væra der dom!
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2170
Posted 24 January 2010 - 12:47
Lille maskinisten fyra rett opp (uten lading/varmer) og så var det "Yeee-haaaa!" utover veiene i Vessfold en tur... Holkeføre og M/T duger 100%
Har merket de siste par gangene en ulyd i fra servoen... Sjekket oljen og det er rett under max på pinnen så da er det vel pumpa som er i ferd med å gå i stykker vil jeg tro... Siste gangene har ulyden forsvunnet når bilen er blitt god og varm, men ikke denne gangen... Ulyd = pumpetrøbbel - er det ikke??
-Lipton-
454/7,4/300 - Go big or stay home!!
"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Douglas Adams
"Collecting coins is just like life itself; It stopped beeing fun a long time ago..."
Homer Simpson
Visit LIPTON'S PALACE!!
#2171
Posted 24 January 2010 - 20:05
#2172
Posted 27 January 2010 - 16:09
Pakke til subben har nå forlatt HongKong.....
#2173
Posted 27 January 2010 - 18:02
ligger nå på 1,2l mil i snitt
kjører fortsatt på 60psi foran 50psi bak på knall harde eldgamle cooper vinterdekk de var godt brukt da jeg kjøpte bilen 2006 og sitter fortsatt på hehe
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2174
Posted 27 January 2010 - 21:33
#2175
Posted 28 January 2010 - 16:23
Tok bare en halv annen time.
Startet som bare det i kulda.
#2176
Posted 28 January 2010 - 17:12
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#2177
Posted 28 January 2010 - 17:34
Tok bare en halv annen time.
Startet som bare det i kulda.
bytta du ut ledningene fra gløderele til pluggene?
jeg bruker nå 2,5mm2 istedet for originale 0,50mm2
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2178
Posted 28 January 2010 - 20:04
jeg bruker nå 2,5mm2 istedet for originale 0,50mm2
0.5???
er ikke gm klar over strømtrekket eller?
#2179
Posted 28 January 2010 - 20:17
er ikke gm klar over strømtrekket eller?
Ka e strømtrekket pr plugg da?
#2180
Posted 28 January 2010 - 21:02
er ikke gm klar over strømtrekket eller?
i allefall ikke grøvere enn 0.75mm2
mener å huske trekket er på rundt 100A et sted bare i gløding
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF