Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#2501
Posted 27 April 2010 - 20:49
#2502
Posted 28 April 2010 - 10:01
ser man det... tyskerne liker store amkerikanske biler
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2503
Posted 28 April 2010 - 10:33
ser man det... tyskerne liker store amkerikanske biler
Det var nok ikke bilen de kikka så nøye på.... var nok mere han raringen de så inne i bilen...
#2504
Posted 28 April 2010 - 11:19
Støy?
Vurdrer nye neste sesong og M+S blir det ikke
#2505
Posted 28 April 2010 - 18:38
#2506
Posted 29 April 2010 - 09:48
Kunne vært men undertegnede "han raringen" som skulle sittet inni bilen sto å fylte diesel på lastebilen
mens alle de tyske mannfolke gikk ned på kne for å kikke oppunder her å der på bilen..
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2507
Posted 29 April 2010 - 17:09
Skyll og spytt ut, betal i kassen! Reine tannlegetimen det der
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2508
Posted 29 April 2010 - 17:57
Edited by Chevy-LPG, 29 April 2010 - 17:57.
#2509
Posted 30 April 2010 - 05:12
Skyll og spytt ut, betal i kassen! Reine tannlegetimen det der
flytt over nava og sett på den jeg har,,, Bytte mot stæsj i fronten og litt i mellom
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2510
Posted 30 April 2010 - 06:23
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2511
Posted 30 April 2010 - 07:24
sikkert ikke så enkelt som bare bytte over men skal aldri si aldri
Men er jo dieselsubber med 6 bolta akslinger også så mulig bare stikkakslingen trengs byttes... sjekk summit
men ja er sånn original LS sperre i den akslingen den funka før jeg bytta.. den har bare ligget siden august september i fjor
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2512
Posted 30 April 2010 - 15:59
Nye Hookers headers kom i dag.....
Er nok en helt annen kvalitet enn de første jeg kjøpte. Mye tyngre og tykkere gods.
#2513
Posted 30 April 2010 - 17:48
Nye Hookers headers kom i dag.....
Er nok en helt annen kvalitet enn de første jeg kjøpte. Mye tyngre og tykkere gods.
bygge skikkelig eksos å nå da mens du først må bygge om foran der
#2514
Posted 30 April 2010 - 17:48
Skyll og spytt ut, betal i kassen! Reine tannlegetimen det der
Du kjørte litt lenger med lyder baki der enn jeg gjorde ser jeg
#2515
Posted 30 April 2010 - 17:55
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2516
Posted 30 April 2010 - 18:09
Skikkelig foran der.... hva mente du nå, helt ut?
#2517
Posted 30 April 2010 - 18:19
Jøss, da har du hatt uflaks eller en brytepinne som har sagt takk for seg.
#2518
Posted 30 April 2010 - 18:22
Jeg vet jo ikke hvordan headers du har hatt før, men de du har avbilda er mye lengre enn de orginale eksosmanifolene og ombyggng av "y-pipen" med katalysatorene må til for at de passer. Men helt klart et bedre alternativ enn både orginale manifoiler og shortyheadersene som erstatter det orginale.
Edited by aeomholt, 30 April 2010 - 18:22.
#2519
Posted 30 April 2010 - 18:48
#2520
Posted 30 April 2010 - 18:51