Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#2821
Posted 16 August 2010 - 15:44
Merker min som jeg kjøpte for ikke så lenge siden begynner å hakke og lage vibrasjoner i rattet. Den gang min gamle røk, så hadde jeg ikke noe annet valg enn å skaffe den første som hadde den.
Er det noe reklamasjon på slikt?
#2822
Posted 16 August 2010 - 16:17
Merker min som jeg kjøpte for ikke så lenge siden begynner å hakke og lage vibrasjoner i rattet. Den gang min gamle røk, så hadde jeg ikke noe annet valg enn å skaffe den første som hadde den.
Er det noe reklamasjon på slikt?
Jeg betalte $ 35.79 + 7$ i pant for en uten reservoar hos rockauto.com. En med reservoar har en pant på 50$ så det gadd jeg ikke.
Kjøpte også ei bærekule fra ACdelco, den kosta faktisk mer enn servopumpa
#2823
Posted 17 August 2010 - 00:07
Kjøpte også ei bærekule fra ACdelco, den kosta faktisk mer enn servopumpa
Den tl $35 der er vel ACDelco overhalt?
Mener å huske den koster omtrent det den jeg har liggende klar i handlevogna der
#2824
Posted 17 August 2010 - 06:16
som tatt ut av salgshall bare finere
hehe tom Lillehammer registrert bil jo
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2825
Posted 17 August 2010 - 09:29
Mener å huske den koster omtrent det den jeg har liggende klar i handlevogna der
Stemmer nok det, tror ikke de har nyeAcdelco pumper, som jeg så.
Sitter med klumpen i halsen hver gang jeg må kjøre nå, hører at pumpa jobber
Edited by Ståggå, 17 August 2010 - 09:30.
#2826
Posted 17 August 2010 - 10:37
Sitter med klumpen i halsen hver gang jeg må kjøre nå, hører at pumpa jobber
Spennende å høre hvordan det blir med den nye. Min A1Cardone pumpe lagde lyd ved belastning fra dag 1
#2827
Posted 17 August 2010 - 14:16
hehe tom Lillehammer registrert bil jo
Javisst Nå er det bare å smile pent i kveld, og så får dere som sitter hime følge med på Broom klokka 20. Kanskje dere får et glimt av doningen der
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2828
Posted 17 August 2010 - 14:26
er det bruktbilen fra hælvette el?
http://www.finn.no/f...nnkode=21237382
http://www.finn.no/f...nnkode=21237457
http://www.finn.no/f...nnkode=20860010
http://www.finn.no/f...nnkode=20348873
fsd supply
#2829
Posted 17 August 2010 - 21:27
Det ække mye om
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2830
Posted 17 August 2010 - 21:31
Kom du på TV? Gidder ikkje å sjå Broom om du ikkje er der hehe
#2831
Posted 17 August 2010 - 21:36
Gravene Offroad
#2832
Posted 17 August 2010 - 22:12
#2833
Posted 18 August 2010 - 05:17
Det er Buck, også kjent fra "Norges herligste" Trukke han er her inne, virka itte sånn da je prata med'n igår... Hvis'n itte er veldig anonym her da
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2834
Posted 18 August 2010 - 05:19
Iflg antall tekstmeldinger med forskjellige spydigheter som "linselus" osv, så var visst både bilen og je med i programmet ja...
..ikke sitt på noe kaldt, -da kommer dom!!!
#2835
Posted 18 August 2010 - 05:44
men så fækk je itte sett sjøl førr je satt inni lastebil å kjørte til Brødrene Dahl på Langhus
noen som har tatt opp kan legge ut klipp?
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2836
Posted 18 August 2010 - 17:38
Attaches to or near the electric engine-cooling fan. Senses coolant temp. via the radiator core and sets fan speed from 60% to 100%, depending on built-in fan thermostat setting. Thermostat range: 155 - 220 degrees Fahrenheit. Allows greater control over engine temp: reduces charging spikes and current load on charging system. 45 amp max. load. Directs fan to run for 30 seconds after vehicle is turned off.
Samt byttet til en annen viftetype. Gikk nå for Zirgo som svelger unna 3000cfm pr vifte.
Jetcarrier pakke kom også i dag. endelig kom de nye bremse kaliperne.
#2838
Posted 19 August 2010 - 05:23
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#2839
Posted 19 August 2010 - 16:22
..godt med chevy igjen
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#2840
Posted 19 August 2010 - 18:16