er ikke det litt tidlig da?
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#3801
Posted 13 September 2011 - 03:32
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3802
Posted 13 September 2011 - 11:28
1500kg er jo allerede, med fører og passasjerer et par hundre for mye.
Tja, kanskje max 1.6 kub.Det var litt topp på lasset men 10cm klaring til baklemmen......Men som sagt, litt våt sandjord, det regner jo en gang i blandt for tiden
Edited by Jonta, 13 September 2011 - 11:29.
#3803
Posted 13 September 2011 - 19:01
Neh, må jo være føre var... brøytestikkene begynner å komme opp no også
Neida, ta det heilt med ro kaptein Har lagt om igjen til normale dekk idag.... regner med eg vart uglesett når eg kjørte rundt på piggdekk idag Bilen måtte jo ha noko å rulle på mens sommerfelgane var inne og fekk på ny gummi!
Fikk på GoodYear Wrangler Duratrac idag.... Noko heilt anna å kjøre på enn BFG Mud KM2 (som var noko dritt i forhold) som eg testa såvidt i fjor.
#3804
Posted 13 September 2011 - 19:17
#3805
Posted 14 September 2011 - 04:42
å så kom du ikke innom....
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3806
Posted 14 September 2011 - 14:42
Ikkje sikkert eg bomma så fælt likevel hehe http://nrk.no/nyhete...rdane/1.7793056
#3807
Posted 17 September 2011 - 22:38
#3809
Posted 18 September 2011 - 10:43
Du bor jo laaaangt unna der...hehe
#3810
Posted 18 September 2011 - 10:48
Ordnet feste til ene hovedlykten min, var brukket selve braket til rammen. Hadde av alt hell en liggende, som også tilfeldigvis var til riktig side. I tillegg var justeringsanordningen løsnet, så fikk fikset det også.
Lagt opp ny temperaturføler til de elektriske radiator viftene mine.
Laget luftehull i sidemarkeringslyktene.
Skal nå straks avsted og gjøre mer med den i dag.
#3811
Posted 18 September 2011 - 10:49
Har 3stk Hella Rallye 3003 som skal monteres asap også.
Ble stilig den der...
#3812
Posted 18 September 2011 - 11:40
Har 3stk Hella Rallye 3003 som skal monteres asap også.
tøft. hvor fikk du tak i kufangern via summit eller her i Norge? og har du papirer på fanger?(skulle hatt kopi hehe)
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3813
Posted 18 September 2011 - 13:20
Kjøpt fra Summit, ja. Så jeg har dessverre ikke papirer,nei..
#3814
Posted 18 September 2011 - 21:30
Har også fått montert de nye LED blink/markerings lyktene. Utrolig mye spagetti bak der. Skal legge opp nytt ledningsnett der ved anledning.
Fjernet de gamle ekstrabøttene på kufanger, og satt på de nye Hella lyktene.
Sjekket ut hvor mye differanse det er mellom Warn krybben og kufangeren jeg har.
#3815
Posted 20 September 2011 - 13:50
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3817
Posted 20 September 2011 - 23:13
La inn led parklys på disse, gikk nå bort fra orange til hvitt.
#3818
Posted 21 September 2011 - 08:13
Fikk lekkasje i røret som går fra ABS sentral til bakaksling. Fytti grisen for en møkkajobb å skifte. Jeg er sikker på at de startet med dette røret da de bygget bilen og bygget resten av bilen rundt dette. Vet at det er lettere å skifte hvis du tar ned tanken, men med 120 liter bensin i den var det ikke et tema. Røret var rustet i stykker den siste meteren mot bakakslingen. Her har noen glemt tectyl!! Skumle saker......
Rørene på bakakslingen til caliperne var en drøm å skifte. God plass og ingen nipler som satt fast
BBC
#3819
Posted 21 September 2011 - 11:38
Edited by KapteinMike, 21 September 2011 - 15:31.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#3820
Posted 21 September 2011 - 12:37
klar for vintern.