Fikk den over for 6000$
Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#4561
Posted 13 April 2012 - 07:00
Fikk den over for 6000$
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#4562
Posted 13 April 2012 - 11:46
med mva og frakt? er det den de har på sia der longblock til 4999$ ?
#4563
Posted 13 April 2012 - 14:26
ja handla med et komplett 4" eksos anlegg og noen andre deler til Kaptein Mike så vi delte frakta, du må også legge til 500$ i core deposit (de får du ikke i gjen hvis du ikke sender den gamle motoren din tilbake til usa)du må juge så det renner av deg å si at motoren ikke skal til norge for da blir det plutselig enda dyrere, jeg sa at motoren skulle til Pennsylvania..(det var der båten skulle gå i fra) OG du må få noen i usa til å betale motoren med cachier chek siden dem ikke godtar paypal/visa eller mastercard på motor kjøp..(maila frem og tilbake med Annett på SSDiesel uten å få noe orntlig svar på hvorfor det var sånn) samt VIN nr på bilen... var et helvetes styr. og til slutt må du ordne med noen som kan shippe motoren over dammen.. finns flere som selger motorer da.. www.6-5liter.com de sender motorer til norge, holder til på østkysten av usa,jeg hadde handlet motor der i fra hvis det ikke hadde ordna seg på ssdiesel.
I can see satan coming in a big black Cadillac...you better run.
#4564
Posted 13 April 2012 - 16:31
ok takker for svar. ja har sett litt hos www.6-5liter.com og. men tror jeg kjøper motor i norge,blir litt styr det der samt jeg er ikke veldig tålmodig når jeg venter på noe..
MEN hva ligger gode motorer på i norge (brukt) ? er vel egentlig ikke mer enn 10000 i forskjell tenker jeg. var vanskelig å finne 6,5td motorer.
har jo en god silverado til, men hadde ikke lyst å plukke noe fra den, da den er tipp topp, og egentlig skal selges.
hvilke årsmod motorer regnes som best/sterkest? og hvor langt kan man regne med de går? de fleste man finner ligger jo bortimot 200k km. men jeg er ikke den som kjører hardt med bilen, så den blir iallefall ikke kjørt ihjæl.
#4565
Posted 13 April 2012 - 18:08
#4566
Posted 13 April 2012 - 19:51
MEN hva ligger gode motorer på i norge (brukt) ? er vel egentlig ikke mer enn 10000 i forskjell tenker jeg. var vanskelig å finne 6,5td motorer.
har jo en god silverado til, men hadde ikke lyst å plukke noe fra den, da den er tipp topp, og egentlig skal selges.
hvilke årsmod motorer regnes som best/sterkest? og hvor langt kan man regne med de går? de fleste man finner ligger jo bortimot 200k km. men jeg er ikke den som kjører hardt med bilen, så den blir iallefall ikke kjørt ihjæl.
Bättre än de kan de väl inte bli. Klart hänger ju på priset...
Mvh Manfred
http://www.finn.no/f...nnkode=34077620
#4567
Posted 13 April 2012 - 20:41
Mvh Manfred
http://www.finn.no/f...nnkode=34077620
har sjekket den. han skulle i utgangspunktet ha 30k for den, men motorfestene var ødelagt på den motoren.
hva tror dere om en motor som har gått 190k men går pent.? dem holder vel lengre enn 200k?
Edited by mr.chevy, 13 April 2012 - 20:50.
#4568
Posted 13 April 2012 - 22:16
hva tror dere om en motor som har gått 190k men går pent.? dem holder vel lengre enn 200k?
får du sikkert ikke svar på før du har passert 200k
men J den burde jo helst det..
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#4569
Posted 14 April 2012 - 16:39
hva tror dere om en motor som har gått 190k men går pent.? dem holder vel lengre enn 200k?
Min er gått 26000 nå, fortsatt temmelig strøken
#4570
Posted 14 April 2012 - 19:36
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#4571
Posted 14 April 2012 - 19:47
Fått på 4" anlegget og HX40II turboen også. Bare å vente på chip'en nå så blir det bra.
Hummer: Av med hjulet og innerskjermen på høyresia så er det kjempesimpelt å bytte plugga. Bør skru av downpipe'n for å komma til den nest innerste.
#4572
Posted 14 April 2012 - 20:47
Hummer: Av med hjulet og innerskjermen på høyresia så er det kjempesimpelt å bytte plugga. Bør skru av downpipe'n for å komma til den nest innerste.
[/quote]
Går helt fint å bytte glødepluggene under turboen uten noen demotering. Har selv gjort det. Man ser ikke mye, men man kjenner seg fra med fingrene
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#4573
Posted 15 April 2012 - 02:46
er ikke no hast , chevy står bare til pynt om dagen etter anskaffelse av mitsubishin
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#4574
Posted 15 April 2012 - 08:04
#4575
Posted 15 April 2012 - 21:48
Fjernet Lightforce lyktene og begynt å gjøre den klar for etterkontroll på Biltilsynet. Noen som vet hva prosent tallet er på originale nær og fjernlys?
Montert ny ute termometer. Så får vi se om føler ligger på et sted som ikke lar seg påvirke av motor varmen.
Montert to nye innvendige strobelykter på cargo dørene.
Ellers har jeg flyttet en Astro med biltralle for en kompis.
Så kom grinda til nytte også
Ble til at jeg stripset fast temp giver til platen som dekker inn under leppa under støtfanger. Håper varmen fra motor ikke berøres av denne.
Edited by Chevy-LPG, 16 April 2012 - 10:16.
#4576
Posted 16 April 2012 - 09:37
Hallen
H_K_H@msn.com
____________________________________________________
eide biler:
Volvo 740 GLE 1984 solgt påkostet alt for mye, SOLGT alt for billig, og angrer på det i dag!
Toyota Lj 73 safari 2,4td tre lykkelige daga, da eg kjøpte de, da den startet i -17. og da eg SOLGTE den!
Jeep Grand Cherokee 1995 5,2l V8 SOLGT meget go bil!
VW vento 1,9td Kondemnert pga motor havari! BIL som imponerte mang en gang!
Chevrolet suburban 1988 SOLGT
Pontiac safari 1988 5,7 V8 bensin 1,1L/Mil 1,8L/Mil med bjølseth 680gdl SOLGT
Volvo 945 Ex. politibil! 1998 2,3fk selges
#4577
Posted 16 April 2012 - 10:18
#4578
Posted 16 April 2012 - 13:33
er diesel drenering...
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#4579
Posted 16 April 2012 - 22:00
skal få trekt opp ledning så jeg får det på egen bryter ved ratte så slipper jeg det der...
Ok: men hvor kommer slangene fra og hvor ender de?
Mangler bok på bilen så, orke ikke demontere alt for å finn ut av det! regner med at noen her inne har putla med det tidligere..
Hallen
H_K_H@msn.com
____________________________________________________
eide biler:
Volvo 740 GLE 1984 solgt påkostet alt for mye, SOLGT alt for billig, og angrer på det i dag!
Toyota Lj 73 safari 2,4td tre lykkelige daga, da eg kjøpte de, da den startet i -17. og da eg SOLGTE den!
Jeep Grand Cherokee 1995 5,2l V8 SOLGT meget go bil!
VW vento 1,9td Kondemnert pga motor havari! BIL som imponerte mang en gang!
Chevrolet suburban 1988 SOLGT
Pontiac safari 1988 5,7 V8 bensin 1,1L/Mil 1,8L/Mil med bjølseth 680gdl SOLGT
Volvo 945 Ex. politibil! 1998 2,3fk selges
#4580
Posted 16 April 2012 - 23:36
Mangler bok på bilen så, orke ikke demontere alt for å finn ut av det! regner med at noen her inne har putla med det tidligere..
Den ene kommer fra dieselfilteret-den andre er en dren slange som henger løst, her kan du tappe diesel når du sjekker fødepumpa (kapasitet) ellers er den vel til å drenere..vann?