Posted 14 November 2012 - 10:07
har gjordt så mye med surbene mine at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang.
ekstralys i front 2 stk. rallye lykter i bøyle på taket 4 stk. 3,9 tonns vinsj igjennom fangeren der orginalskiltet egentlig står.
nye hjullagre, nye bremser, tromler, calippere, skiver, klosser, foringer på stab stag i front, nye bremseslanger, servicedeler, ink kasse og oljer, skiftet olje på kardangen.
inn med nye ruter(de sotede), nytt ratt(gt style), fikk tak i nye bakdører og vareromsdører og fremdører.har fått skiftet bakdørene.
fikset oljelekkasje fra dieselpumpen(vacumpumpen). og så gikk den helv**** girkassen til pokker med mye skrapelyder, så prøvde å skifte konverteren, men neida...
så nå hugges den og selges i deler. kjøpte meg en ny surb. desverre med 4L80E kassen...så må bare få overdriven til å virke, ny ac kompressor, skifte venstre stikkaksel fremme.
og da tror jeg at jeg gir meg med det.kansje jeg sitter over vinsjen og litt ekstralys...noen som har noen tips ang kassen som ikke vil inn i overdrive???
har skiftet olje, filter og solenoidventilene i kassen....men nada.... har hørt at det kansje kan være TPS som er kaputt....noen som vet hvordan man måler disse?
finner sikket ut av det..men takker jo for alle tips...og trenger du deler til 88 surb, 6.2 så har jeg stort sett alt bortsett fra kasse og bremser...:-D
håper det er flere som gir mye god kjærlighet til gode gamle surber. :-D
lurer forresten på å få tak i bumper sticker.
YOU CAN DRIVE FAST, I CAN DRIVE EVERYWHERE :-D
hadde sticker på første bilen min:
BILEN ER EN RØNNE, MEN DEN ER BETALT.
viktig og ha litt humor når det bare er idioter rundt seg.hehe.