Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#1561
Posted 14 October 2009 - 20:44
#1562
Posted 15 October 2009 - 12:06
er ikke noe skrulokk på bremseveska
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1563
Posted 15 October 2009 - 12:16
er ikke noe skrulokk på bremseveska
Harru ikke kjerring a ?
Trodde de kunne brukes til det meste jeg.. eller er det bare sex, matlaging og vasking ?
Alle mennesker er født som orginaler. De fleste dør desverre som kopier
I DON`T FALL FOR PICK UP LINES, I FALL FOR PICK UP TRUCKS !!
You can set my truck on fire and roll it down a hill, and I still would`nt trade it for a Coupe DeVille.
#1564
Posted 15 October 2009 - 13:19
Trodde de kunne brukes til det meste jeg.. eller er det bare sex, matlaging og vasking ?
hu når ikke pedalen
neida bare venter på en kompis av meg, han er utdanna bilmekker med fagbrev.
når det gjelder bremser overlater jeg det til fagfolk som skal liksom ha mer peiling på hva de driver med.
jeg kan mekke litt på girling skivebremser på Volvo 240, men tromelbrems har jeg ikke rørt før.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1565
Posted 16 October 2009 - 16:41
#1566
Posted 16 October 2009 - 20:45
blir montering av stabstag, hjul og dra til U-Boltene i morgen
Edited by Biringen, 16 October 2009 - 20:53.
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1567
Posted 16 October 2009 - 20:50
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#1568
Posted 17 October 2009 - 12:38
1" heving (procomp) gjorde ganske mye på høyden bak,,, nå er det rett stuk på bilen
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1569
Posted 17 October 2009 - 14:46
#1570
Posted 17 October 2009 - 19:39
#1571
Posted 17 October 2009 - 21:55
trenger ikke no radar varsling på sms her nei
_____________________
Roy S. Hansen - " er en så genialt intuitiv fører "
Hummer H2
.
#1572
Posted 18 October 2009 - 14:27
Har sett at her er flere som har lignende spillere i bilene sine. Er radio signalene gode hos dere?
Jeg opplever at radioen er mye dårligere enn den orginale som stod der før.
Noen som har tips til hva som kan gjøres? Hjelper det å bytte antenne?
#1574
Posted 18 October 2009 - 15:30
ATT,4" eksos m/3" downpipe,Bosch Duraterm glødeplugger,Holly LP,PMD relocated.
Heath Diesel Dmax vifte 21".
#1576
Posted 18 October 2009 - 19:21
#1577
Posted 18 October 2009 - 20:45
Fin den Blazern din .. Stirra ganske lenge på den når jeg kjørte opp til Landfalltjern for å fiske kreps .. Tror du skrudde på den når jeg kjørte forbi ..
Ekteskapet er den eneste form for krig der man sover med fienden
I don't have any problems, only situations and solutions
#1578
Posted 18 October 2009 - 21:18
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1579
Posted 19 October 2009 - 17:49
Gjort i dag? Skiftet til vinterhjul og sjekket at alt er OK etter fullstendig væskeskift for et par uker siden.
Bortsett fra det er jeg hver dag glad jeg har bil som er bygd av solide materialer. For noen uker siden måtte jeg bråbremse for en type i en Landcruiser med henger. Oppå den hengeren lå det ganske mye 2"x8" eller noe lignende. Det bygget godt ut bak hengeren, for å si det sånn. Ikke hadde han bremselys heller.
Marginen fremover vil jeg anslå til max 10 cm. Hi-ace'n bak hadde ikke riktig så mye flaks...
Tipper han traff meg i rundt 40 - 45 km/t. Der var det ikke mye igjen som var helt foran frontruta.
Det er rart å se hvor mye flytende det er i og rundt en motor når alt renner ned på asfalten...
Heldigvis gikk det bra med sjåføren.
Hva så med Subben? Det blir ny støtfanger og litt pussing/lakkering. That's it!
Fram til karosseriverkstedet kan ta i mot meg på mandag, må jeg lirke litt for å få opp bakdøra, men ellers er alt OK.
Så nå synes jeg det er greit at det koster litt mer å flytte på 3 tonn enn en tynnplata blikkboks.
#1580
Posted 19 October 2009 - 17:58
http://www.finn.no/f...nnkode=21237382
http://www.finn.no/f...nnkode=21237457
http://www.finn.no/f...nnkode=20860010
http://www.finn.no/f...nnkode=20348873
fsd supply