Hva har du gjort med Chevyen din i dag?
#1861
Posted 06 December 2009 - 12:24
#1862
Posted 06 December 2009 - 17:05
Ska knipse nån bilda når æ kjøre ut.
Det va ikke ledning til og koble til kupelysan,dem va på bryter så skal koble dem om så dem går på når døran åpnes.
#1863
Posted 06 December 2009 - 18:05
Men jeg prioriterer turbo konverteringa først.
#1864
Posted 06 December 2009 - 20:19
Kjørt bjørkved.
Har den dær pick-upen vært gul en gang i tiden?
Garasje: http://www.offroad.n...pen-t86593.html
#1865
Posted 07 December 2009 - 14:05
Innsats filter.. siden filterboksen holder noe av strålevarmen fra turbo unna
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1866
Posted 07 December 2009 - 16:41
Hmm...Da har æ mestsannsynlig et åpent filter fra SSDieselSupply og selge når det kommer....
#1867
Posted 07 December 2009 - 18:19
Marshal m/pigg.
Takker mannen i spydeberg som order 265/75-16.
Men ikke glemme chevy-lpg som har hjulpet meg.
#1868
Posted 07 December 2009 - 18:23
#1869
Posted 07 December 2009 - 19:10
Jepp, gleder meg allerede!! Imorgen kveld så blir det til å lufte subben, stakkar står her og er kald i snuta si.
Men er som sagt bare å prøve deg på Åsveien hvis du skal teste brems og grep. De har skrapt bra der nå, men er glatt.
#1870
Posted 07 December 2009 - 21:16
#1871
Posted 07 December 2009 - 21:23
#1872
Posted 07 December 2009 - 21:50
Fortell!
4L60E er omfattende å forsterke, men det vet du vel
#1873
Posted 07 December 2009 - 21:52
4L60E er omfattende å forsterke, men det vet du vel
Ikkje skrem han no
#1874
Posted 07 December 2009 - 21:56
Blir jo en totaloverhaling av kassen, det er etter som jeg skjønner hardware som blir oppgradert, samt converter.
#1875
Posted 07 December 2009 - 22:11
stiller vel i egen klasse jeg da med 4år gamle knall harde cooperdekk med rester av pigg
hører jeg ordet farlig farlig?
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1876
Posted 07 December 2009 - 22:19
#1877
Posted 07 December 2009 - 22:24
har 4 hjul nå da.. men faktisk vært oppe på 2 hjul i sving med subben.... skremmende opplevelse
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
#1878
Posted 08 December 2009 - 01:05
syke syke mannn Hvordan i H klarte du det???? Jeg har snurret på tørrasfalt med min og jort et og annet kukstøkke men aldri fått bilen opp på 2hjul (når jeg hopper eller er på mudrace får jeg dekkene i lufta men ikke på veien. rumpa slipper før det skjer).
#1879
Posted 08 December 2009 - 09:13
Blir jo en totaloverhaling av kassen, det er etter som jeg skjønner hardware som blir oppgradert, samt converter.
Han vet sikkert hva han gjør
Er det overlading som er på tapetet? Har lyst på en sånn liten søt Vortech kompressor...
#1880
Posted 08 December 2009 - 14:16
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF