B-gjeng du liksom...

Go den maska der, d va jo sånn de der ekte raneran sku ha hatt, sånn at de hadd blitt umuli å gjenkjenn......
Trusen Sprakk t JAMA for lån av lånt innsatsgjænge-sett, tel og med BMW-motorsykkel brenga og henta. Nu e gjængan på servosnekka going strong igjen. Klart te og med å fesk opp alle (eller kanskje -1) nålen som datt a nålelageret som ZF ha gjømt under lokke på snekka, og som eg fant når eg tok a lokket, og halvpartn a nåln datt neri snekka.

Så eg trur at det blei Go' sjiit!
Ellers sånn på Corollux-fronten så går det nu rett vei i hvert fall.
Dagens gjøremål:
- Lage retur til diesel - OK
- Skru fast mellomaksel - OK
- henge opp grønn Wunderbaum med eplesmak (eller va d lukt?) - OK
- Montere strømkabel dynamo-batteri -OK minus, må lodd eine kabelskoen
- Skifte en bremseslange som europrisvenkelslipartn tok knekken på+ lufte bremser - OK
- Ordne gjenger til servosnekke -OK
I morra ska eg prøv å få gjort følgende:
-Juster snekka
-fest radiator
-fest batteri
-finn ut av ladinga sånn at den funger
-skifte olje og filter motor
-sette fast luftfilterhus og legg opp en slange t innsuget!
-Montere innvendig speil og girkule
og vess d e meir tid igjen a dagen, ska eg så begynn å sveis om nåkka i forstillinga sånn at eg får litt meir optimale styre og fjæringsegenskapa:blush:
Teori og praksis e nemlig to forskjellige teng!
-Volvo Feltvogn 1966 - SOLGT
-Toyota Corollux 2,2d prosjekt
-Subaru 1800 stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-83 Chevrolet Caprice
stv 350
-2 stk gamle Opel.
"Valplaus, men ikkje motlaus!"