Pajero2,5 tdic 95 mod
Pajero 2,3 td 85 mod
XJ 900 S 99mod
Posted 04 April 2005 - 23:00
Posted 17 March 2005 - 00:00
Posted 13 March 2004 - 00:00
Posted 17 March 2005 - 00:00
Posted 05 April 2005 - 23:00
Kopi av melding:
Kan nu berre snakk for meg sjøl, men altså bygging av veltebur e under planlegging! Om ikkje førr den store konkurranse-satsinga sin del, (de eventuelle konkurrentan i PROTOTYPE-klassen e vel kanskje nåkka grommar enn Corolluxen:D) så e d kanskje kjekt å ha når man fer kast i kast nedover grusomme steinrøyse!
Har dessuten vært på befaring i dag igjen i grustaket, og... eg trur nu at vi venta ei vekka t i hvert fall! Men på den anner sia, jo fortar nån begynn å spønn oppi der når det e mildver, jo fortar fer jo og den snyen som e igjæn!![]()
Stefan
-Volvo Feltvogn 1966 - SOLGT
-Toyota Corollux 2,2d prosjekt
-Subaru 1800 stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-83 Chevrolet Caprice
stv 350
-2 stk gamle Opel.![]()
![]()
Posted 06 September 2004 - 23:00
Imponeranes med orginal bil og kuttskiver til dekk
Leon Enge
![]()
Posted 14 March 2004 - 00:00
Har vært på rekognoseringsrunde i dag!
Fant jo et grustak av mindre (?) format som nestleder Vikingen nu har fått i oppdrag å ta kontakt med eiern av (etter at eg for rundt på holka som en anna Jehovas Vitne å banka på dørrn for å få et navn på eier...)
D bli spennanes å se ka vi får t!
-91 Isuzu Campo crew cab
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-83 Chevrolet Caprice
stv 350
"Det er aldri så galt at det ikke er godt nok...)![]()
![]()
Bilda kjem i morra, æ som bærre har kamera som tar bilda som vara evig, må få fremkalt filmen (med forhåpentligvis spektakulære bilda av VW Hilux'n
uten traktoregg på platten, tatt på "landstedet" mitt) og kopiert på CD osv....
Finnes det bildebevis av Daniel's stunt:wtf: Det mått jo vær et flott motiv når en prærietraktor må ha drahjelp av en Amtractor:D Førr han John Deere e vel fra America, eller
![]()
Amtractor = traktor fra USA, slik som Amcar = bila fra USA
prærietraktor = Amerikansk Pick Up, kun beregnet for å kjøre rett fram på den steike flate prærien
Vikingen, kan meine du med det sterkt sjikanøseutsagnet "Fjærvektsbilen"
![]()
Jarl Martinussen
-93 Hilux
-74 Volvo 142 "Landeveistraktor"
![]()
haha...finnes ingen bevis på at æ kjørt i grøfta!! bærre dritprat! an ikke ka dokker prata om!!??? neida...
Daniel Krüger
1983 Dodge Ram pickup
318cid, 727trans, np203transfer
d e alltid så galt at d kan bli værre!
![]()
her e mitt bidrag med bilda fra helga...
*******ENJOY******
min private tur før offisiell samling lørdag morgen kl.09:00![]()
samling på shell før avgang.... mange biler i dag!![]()
på leting etter kjøreområde! de fleste er nedsnødd med teit pulversnø...(f.eks der jeg kjører meg fast på flata)![]()
![]()
en snuplass og en kopp kaffe før lete-turen går videre...![]()
et lite bilde fra nok en fastkjøring...![]()
Daniel Krüger
1983 Dodge Ram pickup
318cid, 727trans, np203transfer
d e alltid så galt at d kan bli værre!
![]()
Posted 22 May 2006 - 23:00
D e altså heilt fantastisk ka man får tell me en luftdreven 3" vinkelkutter i fra Bravo, tell den nette sum av 249.90!! ska ta no bilda me kameraet i mårra å legg ut:)
ATV 4x4 på hvite skilta kjøpes!!!
BX19 turbo eller delebil kjøpes!!
Niva '97 diesel
Kodiak '98 bensin
Pedalen må vatres av;)
![]()
Et par bilda som Stefan har tatt med 279,- kr kameraet sitt![]()
Den før nevnte traktor'n te naboen, sammen med oss karran.![]()
Han som ser ut som journalist, e journalist!!![]()
Jarl Martinussen
-93 Hilux
-74 Volvo 142 "Landeveistraktor"
![]()
Posted 30 August 2004 - 23:00
I dag ankom et sete tel mæ som æ trur kan være plokka ut av han derre Røder nerri Bodø...![]()
Sete passa og va tel å me samme lærtrekk.. som det e på de andre setan..![]()
Det går pinade fortar å sende nåkka med kompisa fra Bodø tel Harstad enn med Posten, enda kompisan e i Oslo å snur før de kjæm tel Harstad![]()
Mvh
Pajerooff, med Toyota
Hvess du treng ei gammel Adria, så kan du kjøpe av mæ...
![]()
"Går du`kje over så kjør over, det går"
![]()
Kopi av melding:
Mææææn, sjå her::::::::
Men sei mæ JT, har du ikkje fotoforbud på arbeidsplassen din....
Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 TD "Røder"
-00 BMW K 1200 LT
”Neitakk, æ kjør…”
Som lura fælt på ka DEA fan club er....
![]()
Etter gliset hans å bedøm, så ser det ikkje ut som det ha vært så værst!!!!
Æ ha ikkje sett større glis sia i går. Førr da såg æ glise hass JT når han fikk prøvemontert Muddisan!!!
Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 TD "Røder"
-00 BMW K 1200 LT
”Neitakk, æ kjør…”
![]()
STILIG!!! Korsn va d å kjør Corollux?:P
Vikingen, member of DEA fan club![]()
![]()
Posted 06 September 2004 - 23:00
e d noen av gutta som har en bak aksling til bil liggende å slenge? trenger den til henger prosjektet mitt.
Asfalt e før kvinnfol, homsa og gutta med krølla i håret!!
![]()
Janei etter veien kan du jo ha normalt trøkk, meint nu mest når du e i skauen. D va d eg hadd (har) i mine den gangen Hiluxn va med. Selv med den overstive fjæringa tok han seg jo bra fram. Så lufttrøkke har alt å sei!
Men over t nåkka anna:
I dag, kl 17.04 våkna Corolluxn t liv for første gang! Som en anna frankenstein... Ennu mange teng som må gjøres før han kan brukes, altså "BRUKES", men når han nu starta og går så e jo lyspunktan litt nærmar på en måte.
Har ikkje klart å få ladinga t å verk, Hiluxn har innebyggd regulator, mens Corollaen har ekstern regulator, og nu finn eg ikkje nåkka ledning som ska gå t ladelampa. Lux-dynamoen har 3 kontakta som ska nåkka inn på, pluss hovedstrømsleninga, og eg veit jo ikkje ka som e ka. Og på ledningsnettet t Corollaen e d jo ikkje nåkka sånn, sia regulatorn sett fast på innerskjermen. D e mulig eg kryp t korse, og sett på en Opel (bosch) dynamo, med kun ei ledning, og den ska t ladelampa. Så får eg heller lev uten servobremse... Gamle japanske ledningsnett e t å bli tuillat uta.
Fikk konstatert at clutch, gløding, bremse, radiator, varmeapp og sånn funger bra. Det som må gjøres snart, e å legg opp en retur t tanken, ordne lading, montere luftfilter, ordne opp i litt ledningsrot, litt sveising, styring og litt andre teng. Kanskje eg tar han med t helga? Sku nu ha tatt et oljeskift også, d fortjen han jo etter ei sånn ombygging...
Sia eg satt bakom ratte og glist, fikk eg ikkje tatt nån bilda a selve oppstarten, men kjerringa kom sprettanes med kameraet, så her e nu et par, selv om de ikkje e å actionfyllt. Mått jo kjør en runde før eg parkert utførr fjøsen, på min anti-TÜF godkjente lille oppkjøringsrampe!
![]()
![]()
![]()
-Volvo Feltvogn 1966
-Toyota Corollux 2,2d prosjekt
-Subaru 1800 stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-83 Chevrolet Caprice
stv 350
-3stk gamle Opel.
![]()
"Det e ikkje gull alt som e belli...."