Gå til innhold

Foto

Nordland Offroaders. Kjørebilder osv...

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
11209 replies to this topic

#761 eor

eor

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 731 Innlegg:

Posted 18 May 2004 - 23:00

Kopi av melding:
Når d gjeld kjøring 5-6 juni så e de allerede tenkt å kjøres på søndag førstkommende,men det e ikke avjort ennu.
Det e jo så mye konfirmasjona å greier før tia at man må jo nestn gløm å funger i helgen.fish.gif

Opprinnelig postet av blazerteam

Høres bra ut til helga. Jeg kommer

Erling
'92 Lada Niva
'03 Ski-Doo Mxz 800 REV x

#762 Dodge

Dodge

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 434 Innlegg:

Posted 18 May 2004 - 23:00

hehe...fant et bilde der dodgen også må ta en pause... e trur d va dær han Jarl mått ta å hækt FEIT folkevogna krok i krok med blysleen!

Daniel Krüger

1983 Dodge Ram pickup
318cid, 727trans, np203transfer

d e alltid så galt at d kan bli værre!

#763 Stefan E.

Stefan E.

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 956 Innlegg:

Posted 11 June 2005 - 23:00

Kopi av melding:
deriblandt ledarn's dramatiske froskefangst

Hehe, ja kanskje vi må meld klubben inn i dyrebeskyttelsen! Da en panikkslagen frosk (!) kom sprettanes med mord i blikket rett framfor pansret på Land Cruisern, med kurs for innsuget (trur eg) så vart eg så paff at eg mått sjekk ka som foregikk!

Og akkurat det vill ikkje han Kermit sei nåkka om, så i beste meining blei den omplassert et støkke unna nærmeste hjulspor! Man ska jo vær snill me dyran! Froskan og!

-Toyota Corollux 2,2d
-83 Toyota LandCruiser HJ60
-Subaru 1800 Turbo stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-2 stk gamle Opel.
user posted image

"Valplaus, men ikkje motlaus!"

#764 JT

JT

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2419 Innlegg:

Posted 16 December 2004 - 00:00

Nættopp:D:D:D:D

Pajero2,5 tdic 95 mod
Pajero 2,3 td 85 mod
XJ 900 S 99mod

#765 Rapp

Rapp

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 248 Innlegg:

Posted 20 May 2004 - 23:00

Æ e væl ikke akkurat medlæm, men æ tar mæ no likavæl friheta å lægge ut bilda fra turn te han Daniel, Bjørn Ruben å mæ. Vi va i grustake i Medby søndag 16.mai. Bildan har han Bjørn Ruben tadd me videokamerae sitt. Batterie va fårr dårli te di store filmsprællan..

Han Bjørn Ruben like sæ me rompa høgst blink.gif

Blei ligganes på magen...

...de måtte han Bjørn rætte på.

Fra den lille filminga vi jor.. NO fikk æ bevist de æ bestandi har visst; Pajeroa kan steile wink.gif

#766 Tomsing

Tomsing

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 88 Innlegg:

Posted 12 May 2006 - 23:00

Kopi av melding:
Æ trur det der blir ett hokjønn:D Så kan vi bestem navnet denne gang, dermed så blir det ho Røsi:D:D

Opprinnelig postet av Vikingen

ka med RøHonda "Rhonda":blink:

-1962 Mercury Comet
-1984 Volvo 240DL -selges-

#767 Jarl_

Jarl_

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Posted 21 May 2004 - 23:00

Utlegging av bilder og tekst på denne tråden.tongue.gif
Da denne tråden ble startet av meg, var meningen at den i hovedsak skulle fungere som en nyhets-/informasjonskilde for Nordland Offroaders, for klubbens medlemmer og andre interesserte. Det er også meningen at klubbens medlemmer skal bruke tråden til å legge ut kjørebilder og tekst.
Jeg/vi kan selvsagt ikke nekte andre å legge ut bilder osv på "vår" tråd, men vi vil henstille om at de som ikke er medlemmer (forløpig wink.gif) danner en egen tråd for bildeutlegging (slik som f.eks kjørebilder fra Ofoten o.l). Eller det aller beste var om alle meldte seg inn hos oss!! smile.gifbiggrin.gif
Se: www.nordlandoffroaders.com

Med vennlig hilsen
For Nordland Offroaders

Jarl Martinussen
-93 Hilux
-74 Volvo 142
-00 BMW K 1200 LT

”Neitakk, æ kjør…”

#768 Stefan E.

Stefan E.

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 956 Innlegg:

Posted 21 May 2004 - 23:00

Dokker kan jo kanskje lag en tråd førr f.eks Mo eller Rana eller nåkka smile.gif

På den måten blir det vel også litt meir oversiktlig førr "besøkende" på tråden! smile.gif

Det ser forrestn ut t å vær et grusomt arti område dokker har! Se ikkje bort fra at nån a oss i Nordland Offroaders tar oss en fellestur nedover t dokker i begynnelsen av Juni en gang. Har vært foreslått, berre sånn at dokker veit det!biggrin.gif

Stefan

-Volvo Feltvogn 1966
- Hilux 2.0D
-Subaru 1800 stv (konebil)
-91 Isuzu Campo crew cab - SOLGT
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-83 Chevrolet Caprice
stv 350
-3stk gamle Opel.

"Det er aldri så galt at det ikke er godt nok..."

#769 Narvik

Narvik

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 555 Innlegg:

Posted 24 May 2006 - 23:00

im bækk in bissnessB)

har vært uten data i mange uker, så nu er jeg på nett igjen:D

Tlf 90061188
Checrolet Suburban -86
Ski-Doo Summit 800X -01
Ski-Doo MXZ 800X -01
Corolla -87 (konebil)
Suzuki LT 50 (4hjuling)
2 stk Pocketbikes

#770 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Posted 23 May 2004 - 23:00

Det va heilt rett at vi mått finn oss ei egen sia.
Vi vart vell litt over entusiastisk,å det bi vell sånn når man fær å kjør i skauen at man gløm bort normal folkeskikk.

Blazer 77 2,5 tomms hev.36-16,50-15 Dick CepekfcII 350/350/241 10 bolt foran og bak+auburn diffbrems og karoosseri bygd før god tilfart.
Blazer 83 prosjekt
Blazer 84 prosjekt
Blazer 89 prosjekt
Blazer 78 delebil
Suburban 83 bruksbil
Suburban 82 delebil
+har dela fra 4 anner subba.
Dodge ram crew cab 82 w250 delebil D60 foran å bak.
Chevy Malibu 76 2 dørs Prosjekt.
Pontiac formula 400 73 Dama sin.
Hd 1340 83 Dama sin mæn eg får vesst lov å vær mekaniker.

#771 Jarl_

Jarl_

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Æ tror no ikkje at det har nokka med evnt manglende folkeskikk å gjøre, det der med entusiastisk stemme nok beire!!! smile.gif

Jarl Martinussen
-93 Hilux
-74 Volvo 142
-00 BMW K 1200 LT

”Neitakk, æ kjør…”

#772 Jarl_

Jarl_

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2343 Innlegg:

Posted 15 December 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Han tabbet seg ut på cowboytreff når han stilte med sombrero, men bil var rett for det var en Pajero
Akkurat!!!! wink.gif

Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 TD "Røder"
-74 Volvo 142 DL
-00 BMW R 1100 RT
-04 Tysse 6320 (4x0, for transport av Røder)
”Neitakk, æ kjør…”

#773 Dodge

Dodge

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 434 Innlegg:

JARL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke vær så streng!!!

Daniel Krüger

1983 Dodge Ram pickup

#774 sub-87

sub-87

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 670 Innlegg:

- Mitsubishi
Han følte seg som en mort i en mære med smolt, da han kom på sportsbiltreff i en Mitsubishi Colt
Majoren fnyste og ropte HOLT, da jeg forsøkte å selge ham en Mitusbishi Colt
Den største hattehyllen vi noen gang har målt, den er et nisjeprodukt Mitsubishi Colt
Like dritings som en femtiåring på Tandis, var designeren av den nye Grandis
Den passer alle fra hvitting til smolt, du føler deg som en torsk bak rattet på en Colt?
Like dritings som en femtiåring på Tandis, var designeren av den nye Grandis
Jeg var både heldig og ganske stolt som overlevde krashen i min gamle Colt
Like skummel som en løsnet hjulbolt, liten kollisjon med en gammel Colt
Like skrullete som min svenske tant - interiørdesignet på den nye Galant
Noen forteller en gammel vits om høne med slips, andre kjører rundt i Mitsubishi Eclipse
Som et månelandskap øde og goldt, like imøtekommende design på min Mitsubishi Colt
Hver morgen jeg drømmer om en lapp som sier Solgt! når jeg går ned og kikker på min Mits Colt
Som å gi pokemonkort til din konfirmant, jeg inviterte med på bane min nabo med Galant.
Jeg regner med å få en liten slant, når jeg nå selger min Mitsubishi Galant.
Garasjen var med ett vakant, jeg hadde solgt min Mitsubishi Galant
Det er som om hele verden stanser, rygging med en Mitsubishi Lancer.
Like harmonisk som høyhalset genser med slips, kulen på panseret på Mitsubishi Eclipse
Hans reiser rundt og kjøpe opp gammalt ræl og nips, og bilen står i stil det er Mitsubishi Eclipse
Han sparte og sparte ble blakk som en fant han skulle kjøpe den nye Mitsubishi Galant
Korkene spretter og personalet danser, det er en Mitsubishiforhandler som har solgt en Mitsubishi Lancer
Jeg har en utpreget sans for enkel moro, jeg liker Vidar Lønn Arnesen og kjører Mitsubishi Sapporo
Han snakket som om han var en infødt Flander - og kjørte en merkelig Mitsubishi Outlander
Han var selv ganske spinkel og tander, men kompenserte med sin nye Outlander
Som å staæsje opp kjøttkaker med curry og koriander, Mitsubishis imagebooster, Mitsubishi Outlander
Selv med takluka igjen vannet rant, den led av inkontinens hans Mitsubishi Galant
Alle delene roper 'Billig' helt ned til den minste bolt, men den henger i sammen min gamle Colt
Naboen synes nok jeg var en ignorant, men jeg hadde ikke sett at han byttet til en nyere Galant
På radioen snakker de om krig og terrorbalanser, mens jeg prøver å få solgt min Mitsubishi Lancer
Jeg gikk inn i langvarige og alvorlig transer da jeg ikke fikk solgt min Mitsubishi Lancer
Like spennende som Nibor-rentens femårsbalanser, basisutgaven av Mitsubishi Lancer.
Like spennende som å være menneskelig kule i en kanon, Lancer Evo VII Mäkinen Edition.
Han tabbet seg ut på cowboytreff når han stilte med sombrero, men bil var rett for det var en Pajero
Av granbar binder gutta meg kranser, da de så jeg hadde kjøpt meg en Mitsubishi Lancer
Lekre kjei på forskjerm og panser, er vel ikke det vi forbinder med Mitsubishi Lancer
Konkurransen om å finne mest rust var det jeg som vant, kjeg kjrer tross alt en litt eldre Mitsubishi Galant
Det var rustkonkurranse på gang og jeg satset en slant, på at han som vant hadde Mitsubishi Galant
Det var en nyhet som kvalifiserte som tusentips, da han fikk start uten hjelp på sin Mitsubishi Eclipse
Når kelneren telte opp kveldens tips, fant han nøklene til en Mitsubishi Eclipse
Han var ugrei i tøyet og raka fant, da hjalp det ikke stort at bilen het Mitsubishi Galant
Politisk var han radikal langt ute på venstre kant, men bilen var mer konservativ, en Mitsubishi Galant
Som å ha Tjernobylkraftverket under et panser, sånn hostet og røyk det fra min Mitsubishi Lancer
Som en spiker som hamres på en ambolt, jeg traff en trailer i min gamle Colt
Hu ville først ikke ha meg, men så var'a solgt, hu så jeg kjørt Mitsubishi Colt
Kelneren fikk til slutt så mye i tips, at han kunne kjøpe en ny Mitsubishi Eclipse...
Hun skrek, var tror du blir det neste, purken skrudde skilta av min Mitsubishi Celeste
Til slutt var han grundig lei av å plundre, han solgte på rot sin Mitsubishi L300
Han var ikke så rent lite stolt - da han fikk EU-godkjent sin 82 Colt
Bilder av kjei på forskjerm og panser var ikke nok for å få solgt min Lancer
Jeg kjører så hardt at jeg kan steke goro, på panseret på min Mitsubishi Sapporo

biggrin.gif:D:D

Chevrolet Suburban V.20. M/ 315/75-16 Mickey Thompson Baja Claw Radial.
1954 Opel Kapitan.

Man træng ikke å hævså mye, D e jo bære å skjær ut!!

#775 Dodge

Dodge

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 434 Innlegg:

Posted 09 June 2004 - 23:00

hmmm...han JÅO e han jo-stian! hehe...

jo,men rør finn du nu litt her og litt der!

hmmm...vi har prosjekt på gang! bli datsun!
vi skal ha hydraulikk-framdrift muligens.... en sinnsykflex,og spriralfjøring,og et luuurt fjærings-system! stive axla,sperre(av elektrode-typen)
tjaaa...vi får sjå ka sommern finn på! tar sommerferie i 3 uke fra i nu! da har e go tid t å lag pro-mod-datsun!!

e kan godt kjør i helga vikingen!! men 2 støkka va nu litt tynt... tru med di dærre bodø-guttan? jo-stian bli kanksje med?
plan e at vi skal t piteå på drag,så e lura på nårti vi kommer heim søndag...

Daniel Krüger

1983 Dodge Ram pickup

#776 blazerteam

blazerteam

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3328 Innlegg:

Kopi av melding:
Ja, vi må jo prøv i det lengste å hold det Amcarfritt nord førr Saltfjellet...wink.gif

Jarl Martinussen
-93 Hilux 2,4 D
-84 Pajero 2,3 TD "Røder"
-74 Volvo 142 DL
-00 BMW R 1100 RT
-04 Tysse 6320 (4x0, for transport av Røder)
”Neitakk, æ kjør…”

Amcarfritt å lite bila i grustake e vell et dårli tegn Jama.:DNei eg e enig med dr mud.Spander nå dela på Hi luxn så kan du kjøp en skikkeli skogsbil i tellegg(Nytt ord)wink.gif

Opprinnelig postet av Jama

Blazer 77 -83-83-78-89+suburban k10 83
mob nr 95142673

Mo i Rana Offroad Team

#777 JT

JT

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2419 Innlegg:

Posted 12 May 2006 - 23:00

Gratulere Jarl. Det va på tide at du fekk tak på den igjen. Du har jo fablet om gammelsykkelen i nån år nu.. Også slæpp du jo å fære tell Honda museet å kjøpe orginal VF-en tell masse pænga.biggrin.gif

Pajero2,5 tdic 95 mod
Pajero 2,3 td 85 mod
XJ 900 S 99mod

#778 Remi Wiik

Remi Wiik

Remi

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Posted 20 February 2005 - 00:00

Det va en sjelden mann å se på forumet!

Ka du si Daniel, Katti kommer du t den rette sia av Vestfjordn?

#779 Remi Wiik

Remi Wiik

Remi

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1653 Innlegg:

Dattra mi e tre år, å Mitsubishi, ja det kan ho si krystallklart ja!biggrin.gif
Men det ble vel ikke terpa mindre på d da den tia æ hadde Pajero:blink:smile.gif
Kanskje d kommer en ny t gårds nu, eller en Patrol, ja kem veit;)

#780 dr.mud

dr.mud

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 71 Innlegg:

Ka fan? Eida ein pajero? Ka e feil me Hilux? Bortsett fra at dæm går suinn...?Åsså deinn fiiine luxn din da, Jama? Ka me å hæv en litt, smeill på ARB, 33" eiller 35", utbyggera, asylmottak me vinsj....åå...no vart æ blank i auan....

Mitsubishi?? Greiar å ha ein bilme et navn ongan kainn uttal! "Ka kjøre pappan din? -Mitssubitssji! "
De e itj bra vettu...de e itj bra....

BH
Ingen luxus som Hiluxus!