Ja det va en fin dag i dag! Godt at det finnes litt varme daga også! Blei ikkje så¨veldig mange bilda, men nån filmsnutta blei det! Synd at det e så kronglat å legg de ut på nett.... og så bli de så fort stor for oss som har ISDN!
Jama ute på tur!
Land Cruisern t han Jo-Stian fikk verkelig kjørt seg i dag! Så da e det jo bra at det e en solid bil!
Her fikk sjåføren panikk og hoppa ut! Men når han fikk roa nervan han kom seg derifra også, men kun på grunn av fungerende takmontert rotorblink;)
Og i dag va vi beæret av å ha oppte FLEIRE saltdalinga til stede! Artig! Her e det Daniel som testa flex! Jo mindre flex, desto meir hjulløft!
For min egen del va det ikkje så veldig mykkje stunting, hadd Adminkjøretøyet i dag, samt mer eller mindre høygravid kone med! Og da ska man ikkje rest for mykkje har eg hørt! At nåkka dett ut før tia, tenk eg på...
Ikkje offroadrelatert, men dog: I går blei det ikkje skruing av Corollux pga tur til Mo og ACR! Det va en fin dag det og, og sånn ser det ut inni Subaruen med max ladetrøkk og stram wire (eller kanskje ikkje...) når eg prøva å hold følge med Go'Volvoen t han Jarl! Som såg sett snitt t å kjør forbi når eg blei stoppa av en lakrismann i promillekontroll!
-Toyota Corollux 2,2d
-83 Toyota LandCruiser HJ60
-Subaru 1800 Turbo stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-2 stk gamle Opel.
"Valplaus, men ikkje motlaus!"