Kopi av melding:| testa dokker om jo-stian og stefan sin bil har my forskjell i framkommelighet? sia josse sin e hæva...? |
Nei!
Det blei ikkje nåkka test! Eg tok det nu med stor ro! Det e jo admin-kjøretøyet mett! Jo-Stian tok det jo ikkje like med ro, så eg trur den pedaln t høyre har endel å sei når vi snakka "fremkommeligheit":lol:
Jo-Stian sin har også 1" større hjul i tillegg t 2" OME-fjære mein eg han sa. Og vi sku jo mål, men eg syns ikkje min såg så veldig mykkje lavar ut. Det kunna vært artig å målt, kan jo vær at det e gjort nåkka med min som eg ikkje veit om.
Synes det gikk greit, litt vel mykkje overheng men det e jo skjelden et problem over sanddynan i Sahara der Land Cruisera SKA vær. Og så kunn det godt ha vært litt lenger dempera, synes det va grei flex oppover men hadd ikkje gjort nåkka om hjulan kunna sloppe seg enda litt meir ned der det va behov. Og så e det jo en lang og stor bil da! Men sekkert fin å dræg henger med! Trur eg ska prøv det neste gang, og ta med Corolluxen!
-Toyota Corollux 2,2d
-83 Toyota LandCruiser HJ60
-Subaru 1800 Turbo stv (konebil)
-44 GMC CCKW 6x6 tipp
-2 stk gamle Opel.
"Valplaus, men ikkje motlaus!"