Her er noen bedre bilder av bilen.
Holder i disse dager på å montere Viper 5900 SST. Er en fjernkontroll til bilen med alarm, fjernstarter osv kjekk sak.
Ford F250 7.3 liter, har kjøpt :)
Started by
mathiash
, Sep 29 2008 23:29
27 replies to this topic
#21
Posted 30 January 2009 - 02:26
2001 Ford F250 7.3 Powerstroke
#22
Posted 30 January 2009 - 08:10
Det var en jævla stilig PU.
Jeg må få gratulere...
Nå kommer du til å glise fra øret til øret hver gang du sitter bak rattet.
Hadde jeg vært deg hadde fjerna jeg det gitteret/bøyla bak vinduet, da blir den enda finere....
Jeg må få gratulere...
Nå kommer du til å glise fra øret til øret hver gang du sitter bak rattet.
Hadde jeg vært deg hadde fjerna jeg det gitteret/bøyla bak vinduet, da blir den enda finere....
#23
Posted 30 January 2009 - 12:28
Kjører med et glis ja hehe.
Får se om jeg fjerner det gitteret med tiden
Får se om jeg fjerner det gitteret med tiden
2001 Ford F250 7.3 Powerstroke
#24
Posted 08 March 2009 - 15:38
Heisann
Hvor mye må jeg ut med om jeg skal ha større turbo enn den som står i nå, og en kraftigere hydraulikk pumpe ? Står vel original hydraulikk pumpe i nå, og en Garrett (?) TP 38 turbo. Kjører turboen på 1,5bar, den klarer ikke levere noe mer, så jeg må ha kraftigere hydraulikk pumpe og større turbo for å hente ut mer.
Hvor mye må jeg ut med om jeg skal ha større turbo enn den som står i nå, og en kraftigere hydraulikk pumpe ? Står vel original hydraulikk pumpe i nå, og en Garrett (?) TP 38 turbo. Kjører turboen på 1,5bar, den klarer ikke levere noe mer, så jeg må ha kraftigere hydraulikk pumpe og større turbo for å hente ut mer.
2001 Ford F250 7.3 Powerstroke
#25
Posted 09 March 2009 - 03:26
QUOTE(mathiash @ 30 Jan 2009, 12:28) <{POST_SNAPBACK}>
Kjører med et glis ja hehe.
Får se om jeg fjerner det gitteret med tiden
Får se om jeg fjerner det gitteret med tiden
Gratulere med RÅ vogn!!!!!!!!
Tror du skal være forsiktig med å fjerne det gitteret med tanke på vårt kjære BT.
Tror det er påbudt.
Dette skal vi få til!!??
#26
Posted 09 March 2009 - 13:11
Ja, det er vel kanskje påbudt ja. Tror jeg lar det være på da
2001 Ford F250 7.3 Powerstroke
#27
Posted 09 March 2009 - 16:30
Ser du kunne tenke deg mer lade trykk,du har 1,5bar nå og kunne tenke deg mer????
Har en mistanke om at du kan få en ubehagelig overaskelse viss du skal begynne og lade rundt 2 bar.
Jeg har ikke god nok kunnskap til å uttale meg for hardt her,men over 1,5 bar er mye hehe
Ta deg noen tlf rundt til div motor verksted å hør hva de sier om dette.
Har selv en Excursion som er trimmet av Mc lea og de har bra peiling på Ford.!!
Har en mistanke om at du kan få en ubehagelig overaskelse viss du skal begynne og lade rundt 2 bar.
Jeg har ikke god nok kunnskap til å uttale meg for hardt her,men over 1,5 bar er mye hehe
Ta deg noen tlf rundt til div motor verksted å hør hva de sier om dette.
Har selv en Excursion som er trimmet av Mc lea og de har bra peiling på Ford.!!
Dette skal vi få til!!??
#28
Posted 10 March 2009 - 01:12
Min er også trimmet av MC Lea.. Han har bygd motoren til å tåle så mye mer enn det den yter nå. Han mente med de delene som var skiftet i motoren så skulle den være drivverdig til 500-600hk. Så sa han at hvis jeg skal ha mer hester så trenger jeg bare kraftigere hydraulikk pumpe (denne mater dieselpumpene med trykk) og større turbo.. Turboen som står i nå leverer alt den kan stakkar
2001 Ford F250 7.3 Powerstroke