Gå til innhold

Foto

Gimmy`s G-star 460

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
453 replies to this topic

#321 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 24 September 2010 - 20:12

Initium... I din iver etter å skrive negativt glemte vel du å forholde deg til fakta...

FORBRUKERTVISTUTVALGET
ikke forliksråd...

Man veit ikke alt så LET IT GO...

Og ellers...

Jeg skjønner risikoen med å ta saken for retten men tanken er jo ikke kun om jeg taper penger men hvorvidt det gjeldende verksted skal få lov å hareslere med kundene sine på denna måten... Noe jeg personlig synes det ikke skal få... Slenge dritt om verkstedet hjelper jo ikke dem som ikke blir advart.

nå erre party... da skal jeg ikke skrive innlegg;)

goood helg;)

#322 Terka

Terka

Jallamekaniker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 574 Innlegg:

Posted 24 September 2010 - 20:32

God helg til deg også Gimmy! Hvilken musikk snurres på kveldens parrrty?

#323 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 25 September 2010 - 14:01

QUOTE(Terka @ 24 Sep 2010, 21:32) <{POST_SNAPBACK}>
God helg til deg også Gimmy! Hvilken musikk snurres på kveldens parrrty?

vi snurrer mye rart... men like greit å sette på Nrk mp3;)

#324 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 25 September 2010 - 14:02

Nå håper jeg ikke at vinteren kommer så tidlig att det blir kjipt å kjøre hjerkin i okt med sommerskodd G...

Edited by GIMMY, 28 September 2010 - 21:37.

#325 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 28 September 2010 - 21:39

Med klubbskjorte på kroppen føler jeG meG ganske Grei idag... ManGler bare bilen så hadde det vært enda mere Great;)

Fått testa endel stereo som skal inn i bilen når jeg får den igjen... skal nok bli bra til neste år... blir nok ikke mye bygging på den i år da kjøla ødelegger utemorro...

Edited by GIMMY, 28 September 2010 - 21:41.

#326 Østerklev

Østerklev

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3360 Innlegg:

Posted 28 September 2010 - 21:43

QUOTE(GIMMY @ 25 Sep 2010, 15:02) <{POST_SNAPBACK}>
Nå håper jeg ikke at vinteren kommer så tidlig att det blir kjipt å kjøre hjerkin i okt med sommerskodd G...
Da kan du jo kjøre Kvikne i steden

Kortere, mindre trafikk og ikke så høy fjellovergang
Øyvind

-man kan ikke lese seg til praktisk erfaring

#327 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 28 September 2010 - 21:54

QUOTE(Østerklev @ 28 Sep 2010, 22:43) <{POST_SNAPBACK}>
Da kan du jo kjøre Kvikne i steden

Kortere, mindre trafikk og ikke så høy fjellovergang

Da regner jeg det er over til østerdalen? hehe for det var nå planen... men planer er jo ikke vært en dri** uten selve bilen...

Tror Stian skal få kjøre den ned... da får`n testan skikkelig amma;)

#328 Østerklev

Østerklev

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3360 Innlegg:

Posted 28 September 2010 - 22:32

QUOTE(GIMMY @ 28 Sep 2010, 21:54) <{POST_SNAPBACK}>
Da regner jeg det er over til østerdalen? hehe for det var nå planen... men planer er jo ikke vært en dri** uten selve bilen...

Høres ut som en god plan. Fosens store sønn trenger å se litt av verden!
Øyvind

-man kan ikke lese seg til praktisk erfaring

#329 Bilkar

Bilkar

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1307 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 06:21

QUOTE(GIMMY @ 28 Sep 2010, 22:54) <{POST_SNAPBACK}>

Oslo er en fin tur det, så kan du kjøre meg opp igjenn biggrin.gif
Offroad og DieselPower!
Stian Overland 92258329

#330 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 16:16

QUOTE(Østerklev @ 28 Sep 2010, 23:32) <{POST_SNAPBACK}>
Høres ut som en god plan. Fosens store sønn trenger å se litt av verden!

Ja dem bruker vistnok bare 6 timer fra Fosen til Oslo... Tror jeg svingte feil ett sted sist... gikk endel flere timer enn det ja...

#331 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 16:18

QUOTE(Bilkar @ 29 Sep 2010, 07:21) <{POST_SNAPBACK}>
Oslo er en fin tur det, så kan du kjøre meg opp igjenn biggrin.gif

Tja... eller du får nyte turen på NSB og se hva det koster/ER å være uten bil rolleyes.gif

#332 minim

minim

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 728 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 17:16

QUOTE(GIMMY @ 29 Sep 2010, 17:16) <{POST_SNAPBACK}>
Ja dem bruker vistnok bare 6 timer fra Fosen til Oslo... Tror jeg svingte feil ett sted sist... gikk endel flere timer enn det ja...

Enig i den konklusjonen. De raskeste sykler jo med tråsykkel på 12t 51min jo tongue.gif

#333 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 18:50

QUOTE(minim @ 29 Sep 2010, 18:16) <{POST_SNAPBACK}>
Enig i den konklusjonen. De raskeste sykler jo med tråsykkel på 12t 51min jo tongue.gif

joda, men med bil i fartsgrensene så skal turen ta 7 timer og ca 30 min.... Altså 6 timer er feil samma F....
Når jeg kjørte lastebil så fikk vi ødelagt dager med att folk uten sans for normal hastighet styrte ruta... "bastian kjørte forrige uke på 6 timer så d a skal du gjre det samma, uansett om du havner i rush, bilen er tom for diesel, lasten forsinka osv. kjøre inn 1,5 time er mye over i snitt... sånn er det bare...

så konklusjonen er????

#334 minim

minim

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 728 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 18:57

QUOTE(GIMMY @ 29 Sep 2010, 19:50) <{POST_SNAPBACK}>
joda, men med bil i fartsgrensene så skal turen ta 7 timer og ca 30 min.... Altså 6 timer er feil samma F....
Når jeg kjørte lastebil så fikk vi ødelagt dager med att folk uten sans for normal hastighet styrte ruta... "bastian kjørte forrige uke på 6 timer så d a skal du gjre det samma, uansett om du havner i rush, bilen er tom for diesel, lasten forsinka osv. kjøre inn 1,5 time er mye over i snitt... sånn er det bare...

så konklusjonen er????

Ikke stort annet en at du velger å kjøre i fartsgrensen og at de som har sagt 6 timer ikke gjorde det?

Kjenner forøvrig til problematikken du nevner mtp. tid i ligenende sammenhenger tongue.gif Like morro hver gang!

#335 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 29 September 2010 - 19:09

QUOTE(minim @ 29 Sep 2010, 19:57) <{POST_SNAPBACK}>
Ikke stort annet en at du velger å kjøre i fartsgrensen og at de som har sagt 6 timer ikke gjorde det?

Kjenner forøvrig til problematikken du nevner mtp. tid i ligenende sammenhenger tongue.gif Like morro hver gang!

man "velger" jo en fart som passer en... og 110km hele veien passer ikke noen EGENTLIG. hehe

Jeg fikk en tur til måløy for 2 år sia.. den var gøy... skulle bruke så så lang tid og da sto det folk å venta med truck å returlast å venta på meg...

Vel... Jeg fikk trekkern og måtte finne semi selv og den sto ett annet sted i oslo.(skulle egentlig bare reise oppover) og bilen var tom for diesel... Fikk dritt over fjellet så kjettingmas, over fjellet hadde ei dame taka i grøfta å lanna i veien. man kan si det ikke sto noen å venta på meg i måløy... måtte laste og losse selv da dem la igjen nøkler... rakk ferja videre til neste plukk og der var det stengt... overnatte... så hjem... og kjeft fordi jeg kom for seint, da det var kjempesmell ved bommen på alnabru... hehe Ble ikke flere langturer for den gjengen nei...

Nå vil jeg bare ha min bil igjen;(

#336 1987 MB 300 GD Turbo

1987 MB 300 GD Turbo

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 105 Innlegg:

Posted 06 October 2010 - 15:40

QUOTE(GIMMY @ 29 Sep 2010, 20:09) <{POST_SNAPBACK}>
man "velger" jo en fart som passer en... og 110km hele veien passer ikke noen EGENTLIG. hehe

Jeg fikk en tur til måløy for 2 år sia.. den var gøy... skulle bruke så så lang tid og da sto det folk å venta med truck å returlast å venta på meg...

Vel... Jeg fikk trekkern og måtte finne semi selv og den sto ett annet sted i oslo.(skulle egentlig bare reise oppover) og bilen var tom for diesel... Fikk dritt over fjellet så kjettingmas, over fjellet hadde ei dame taka i grøfta å lanna i veien. man kan si det ikke sto noen å venta på meg i måløy... måtte laste og losse selv da dem la igjen nøkler... rakk ferja videre til neste plukk og der var det stengt... overnatte... så hjem... og kjeft fordi jeg kom for seint, da det var kjempesmell ved bommen på alnabru... hehe Ble ikke flere langturer for den gjengen nei...

Nå vil jeg bare ha min bil igjen;(

Nå, er bilen ferdig så du får kjørt litt snart?
Skal se på en G på Dokka med det første, ombygd fra bensin til diesel 617A.
Blir spennende,savner en G til bruksbil.
Axsor

#337 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 07 October 2010 - 11:49

QUOTE(1987 MB 300 GD Turbo @ 6 Oct 2010, 16:40) <{POST_SNAPBACK}>
Nå, er bilen ferdig så du får kjørt litt snart?
Skal se på en G på Dokka med det første, ombygd fra bensin til diesel 617A.
Blir spennende,savner en G til bruksbil.

Jeg kjenner jeg blir litt skeptisk på dine veiene når du nevner Dokka, om du skal handle fra Dokka, mb og delere eller hva dem heter nå så ville jeg være nøye på sjekk av bilen. varkstedet er visnok kjent for endel snusk og ikke minst hvordan min ble mekket på på det verksted. Husk det gjelder jo ikke all virksomhet på Dokka. Om du trenger navn så får du ringe meg på 93043413 så kan jeg jo nevne noe...

Bilen min er ikke helt ferdig enda nei... Nå viser det seg att motorlabbene jeg kjøpte på VTP til å montere om603a som ikke passet heller ikke passer til om617a så da måtte nye labber på plass. Skjønner nå ikke hva disse labbene passer til, og husker heller ikke hva slags motor dem skrudde disse labbene av heller... Får vel ta turen til VTP med dem som prata på en LAAAANG stund... VTP har som vanlig stilt opp med service og sagt det er bare å komme tilbake med dem. passer jo bra da jeg skal ha litt greier til bilen likevel... bytter inn + handler litt... win win situasjon...

Bør bytte ut gummi"muffene" rundt girspaken til transfer. den utvendige OG invendige er ødelagt... og annet smått;)

#338 Roar Sæther

Roar Sæther

El Presidente!

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1515 Innlegg:

Posted 07 October 2010 - 16:06

Vi har begge de gummi muffene i god stand her nede, Gimmy.

Bare å si ifra.
oops!?!

#339 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 07 October 2010 - 16:10

QUOTE(Roar Sæther @ 7 Oct 2010, 17:06) <{POST_SNAPBACK}>
Vi har begge de gummi muffene i god stand her nede, Gimmy.

Bare å si ifra.

Will do... får se hva annet man kan finne så man legger noen kr til VTP;)

#340 Gimmy

Gimmy

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 14 October 2010 - 17:29

Noen som vet om min bil er ferdig?