<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">Jeg synes ikke dette skal bli et betalende forum.
Jeg tror forumet da hadde fått en skikkelig nedtur.
Det ble trukket frem QXL som ett eksempel. QXL var, for få år siden, norges største annonse kanal på nettet. Så skulle "kua melkes". Trolig etter bilavgift prinsippet i dette landet. Dette resulterete i en fantaskisk nedtur for nettstedet, i hvertfall på anonseantall. Jeg har inntrykk av at stedet nå blir mest benyttet av små firmaer.
Dette mener jeg man kan risikere her også, hvis betaling blir innført.
Jeg tror vi må leve med vattnisser og jøglere har på forumet. Beste botemiddel er å ignorere de.
Forslaget om å fjerne garasjesidene uten å ta vare på og eventuelt få overført informasjon liker jeg dårlig.
Garasjesidene har tatt av litt og det der en del snikk-snakk, der det er jeg enig i . Har jo selv pratet endel "bulls..t". Men jeg synes man kan få rydde opp, og få overført dette til en ev. betalende side.
Det å betale for en garasjeside, med rett til egenhendig å redigere, synes jeg er helt greit. Den må da sees på som en slags "hjemmeside".
Ellers vil jeg rette en stor takk til dere som holder disse sidene igang. Dere gjør en kjempeflott jobb.
Trond

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
<i><div align="right">Opprinnelig postet av Chevy4X4Van</div id="right"></i>
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Er en smule enig med chevy4x4.. trafikken falt enormt på qxl-auksjon etter betalingsinnføringen.. Kan jo fort skje igjen:wtf:

vectra