<blockquote id="quote"><font size="1" id="quote"><b id="quote">Kopi av melding:</b id="quote"></font id="quote"><table border="0" id="quote"><tr id="quote"><td class="quote" id="quote"><font size="1" id="quote">
En ting jeg synes er litt dårlig, er at dere ikke har sett/brukt tjenesten og dømmer den neden om og hjem med en gang.
</td id="quote"></tr id="quote"></table id="quote"></blockquote id="quote"><font size="2" id="quote"></font id="quote">
Ikkesnakkom. Har ikke sett dem før nå, også har jeg jo ikke dømt dem nord og den heller
Det ser jo skikkelig bra ut. Jeg booker en plass med en gang.
Hvis man skreller bort litt heftig engasjement (Heftig & Begeistret) som skyldes at garasjesidene er blitt en del av livet vårt, så er det vel ikke verre enn at folk ikke vil at dere skal slette de gamle garasjesidene.
Kanskje de bare kan sperres for nye innlegg ?
For å overføre gamle garasjesider kan man trykke på "Skrivervennlig versjon" Da får man opp en side men ganske ren HTML som er lett å parse for dem som gidder det, eller bare å lime rett inn i den nye garasjen.
Vi kan sikkert lage et Python-script som konverterer det til SQL som kan puttes rett i DB hos dere ....?
Kost/nytte ser bra ut for en så enkel prosedyre...
Nei, ikke slutt'a

Husk på at dere holder vår lykke i deres hender: Vi skal kjøpe øl til dere på Rena, skal vi, og burgere på veien opp !!!
Simon
----------------
Wrangler YJ -95 4.0L, aut. 2.5" OME, 32x11.5 BFG MT,W8000, Rocksliders, SYE