Sitat:
Look, no bones!
artig skrivemåte
Posted 27 December 2003 - 00:00
Sitat:
Look, no bones!
Posted 04 January 2004 - 00:00
Posted 22 November 2003 - 00:00
Sitat:
Jeg har fått boltre meg noen ganger i eirikrab sin Cherokee. Den gleden har han desverre fra tatt meg, skjønner ikke helt hvorfor Ville bare teste hvor mange grader den tåler før den velter, vet du hvor mange grader de tåler orginalt
Posted 22 November 2003 - 00:00
Sitat:
Hehe, niks, vet ikke, men den er veldig lav og brei i forhold til de fleste andre firehjulstrekkere, føler meg ganske trygg inni der selv om det er rimelig skakt. Hadde vært gøy å finni noen tall på det forresten...
Posted 27 December 2003 - 00:00
Posted 30 October 2003 - 00:00
Posted 31 October 2003 - 00:00
Posted 22 November 2003 - 00:00
Sitat:
Takk takk, sugga er rå, men solgt til ære for Jeepen for lenge sida... har bare ikke fått skrevet det enda..
Men ikke råere enn GMC'n din:
OK, kanskje like rå omtrent. Det var egentlig nøyaktig en sånn en jeg ville ha da jeg solgte slugga, solgte begge bilene mine for å prøve å ha en veibil og offroader i ett. Men fant bare shabby blazere, de blir akkurat litt for korte syns jeg... eneste pickupene jeg fant var to blodsenka 2-hjulstrekk Chevy'er. Så fant jeg jeepen da, angrer ikke på det egentlig.
Posted 21 November 2003 - 00:00
Posted 21 November 2003 - 00:00
Posted 21 November 2003 - 00:00
Sitat:
Jeg kikka på filmene på sida di Amund, kjempetøfft Ble jo litt mere rå lyd når du mista eksosen da
Posted 21 November 2003 - 00:00
Posted 25 December 2003 - 00:00
Posted 28 November 2003 - 00:00
Sitat:
Trulz, du får KN filter som passer rett i luftfilterboksen til Toyotaen. Jeg kjøpte det til LJ73-en min for et par år siden. Men fant senere ut at luftmengden ble begrenset mer av at inntaket lå bak venstre framlykt, gikk over radiatoren og frem til filterboksen. Etter jeg la om dette gikk bilen noe bedre.
Kan hende vil det ikke spille så stor rolle hvis du ikke har turbo.
Posted 20 March 2003 - 00:00
Posted 20 March 2003 - 00:00
Posted 20 March 2003 - 00:00
Posted 20 March 2003 - 00:00
Posted 20 March 2003 - 00:00