Usikker på om jeg skjønnerhelt hva du mener... Men prøver like vel
Du har DEPO lamper, ser jeg. De har veldig gode projektorer til den prisen. Behold de!
Hvis du må vise bilen, så setter du bare halogenpærer i de eksisterende lampene dine. Både fjern/nær. Så kan du sette tilbake HID pærene når du er ferdig. Tusenmeterne dine er det vel ikke noe i veien med mtp biltilsyn?
Det du har, DEPO, er det beste du kan oppdrive mtp lys. De har en svært god projektor (til den prisen) med god spredning, og en veldig bra cut-off. Som kanskje er det viktigste mtp HID.
Ang at nærlyset slokker når du går på fjern, dette er et problem med HID og billigere pærer, de tenner ikke momentant, og du opplever en "black out" i noen lange sekunder før full tenning på nærlyspæra.
-dette løser du enkelt ved enten et relé eller med diode-metoden. Begge disse er enkle og fort gjort. Da har du nærlys på konstant.
Min personlige mening er at du ikke burde bytte lamper.
Skal se om jeg kan legge ut lenkene til å koble nær/fjern sammen.
Eller du kan google "tahoe lights 4 on hi"
Det er vist ikke Depo-lykter men Sonar..... Fant ut når jeg polerte lyktene. Tenker og sette de inn igjen, er ferdig med vising/nedreg hos BT.
Regner med jeg kobler med nærlys sammen langlys, som forklart bra i tråden.
Liker egentlig ikke de nederste lyktene, for mye blått, burde være orange markeringslys. Bytete ut den pæra til orange eller kanskje jeg skal bytte bare øvre lykter.