Gå til innhold



Foto

Diskusjon om Traktor Forum??


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
83 replies to this topic

#81 Mad Max

Mad Max

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Posted 29 July 2004 - 23:00

Kan dere gi faan i å dra meg og min bil inn i denne diskusjonen TRAKTOR VS BIL... Jeg har yttrett min mening som er som den er og hva faan noen gjør i gummi støvlene sine driter faktisk jeg i...

Tron Rui 91846960
user posted image
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
ALLTID 1 meter foran Roger..

#82 Forest Jump

Forest Jump

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 919 Innlegg:

Posted 29 July 2004 - 23:00

Ingen som skal jages bort, selvsagt. Hvem som har vert her i 2 måneder eller to år, er meg knekkende likegyldig. Poenget mitt er, hva er vitsen med å oppholde seg i en tråd i ett forum når det ikke har noen som helst interesse for den enkelte? Det må da være bedre å bruke tid å energi i ett tema som er av interesse?? Derfor mener jeg, ingen interesse for en tråd som omhandler traktor?? Da er det ganske enkelt, stay clear!!! Å vips var det en ting mindre som irriterte (både for de som er interesserte og de som ikke er det)....

#83 odin

odin

    Grand offroader

  • Medlem
  • PipPipPipPip
  • 747 Innlegg:

Posted 30 July 2004 - 23:00

jeg kunne tenke meg et biforum i off topic kategorien som både kunne omhandle traktor og atv

men i og med at det er så useriøst, og noen tydligvis blir såret av ideen så drit i det for min del det er det samme, men jeg har ingenting i mot det.

slek går no dagan

#84 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 30 July 2004 - 23:00

Etter en diskusjon blandt redaktørene her vi funnet ut at ikke traktorer er hva dette forumet var tenkt til, og heller ikke retningen vi ønsker at forumet skal gå vider mot, derfor blir dette emnet låst nå.

Per
Privat: 91791531
Per@offroad.no
Jobb: 23032000
Mfa@offroad.no