Gå til innhold



Foto
- - - - -

The CHEVY Garage


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
589 replies to this topic

#101 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 25 August 2003 - 23:00

HMMMMMMMM!!!!

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#102 Nannestad-Sub

Nannestad-Sub

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1601 Innlegg:

Posted 20 January 2004 - 00:00

Sitat:
Som dere ser er det litt av ei bakfjørpakke!!!! Tror du denne bilen var stiv før!!!!!!!
Blitt mye bedere med nye 4 tomms fjører rund baut. Det er 4 tomms fjører fra Pro-Comp., levert av BG-Nor. (det var reklamen !!!)
Litt stivere er den blitt i fronten, og det gjør at man kan hive vekk krengningsstaget.
De gamle framfjørene er av HD-typen og har 3 blader i pakka. Skal selges hvis noen er interresert. Passer Subb, Blazer, P-U.
Nye bakfjører:


Har du fjærene enda
Og kan du selge både fjærene foran og fjærene bak

Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!

#103 Amund

Amund

    4x4-Høvding

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8481 Innlegg:

Posted 06 March 2004 - 00:00

Ganske tøff den pickupen til Trond, og det er det ikke bare jeg som syns, alle kommenterer det, enten de har greie på bil eller ikke, og liker chevy og amerikansk eller ikke. (Har til og med hørt det fra chevymislikere biggrin.gif) (Selv syns jeg den er dobbelt kul - tøft utseende og tøft drivverk!)



#104 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 05 March 2004 - 00:00

Den nederste er jo veldig lik den Trond har da biggrin.gif

user posted image

#105 Team Low Cost Offroad

Team Low Cost Offroad

    --- rubrikk til salgs ---

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1599 Innlegg:

Posted 05 March 2004 - 00:00

Har det skjedd noe mer med P-U'en wtf.gif

Her er litt inspirasjon...



Fordi Det Er Best Og Størst
________________________________

PS.
Vet du om en Lada Niva til salgs, send mail til lco@epost.no eller hkakh@usa.com takk.

#106 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

    Out for Justice

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 20 January 2004 - 00:00

Fjørpakkene er stivere foran og mykere bak, enn de orginale var. Men sjekker du litt lengere ned i garasjen finner du bildet av de gamle fjørene. Den orginale bakpakka ver jæv.. stor, så bilen var uhyggelig stiv bak.
Ved å få den stivere foran, kan man fjerne krengningsstaget, som bare er til hinder i skogen.
Så jeg er fornøyd med mitt Pro-Comp sett Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

#107 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

    Out for Justice

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

[quoteMen du Trond, er det mm jenger mellom kassa og motoren. Eller sån derre tommer:wtf:wtf.gifwtf.gif Og hvor lange må de være, for ikke å glemme tykkelse.

[/quote]

Jeg tror det er millimeter. Har aldri sjekka, for jeg har aldri ryket eller mista disse boltene. På 6,2 motor'n er det millimeter gjenger på alt annet, så jeg vile tro det var det mm her også. Husker jo ikke størrelse eller lengder, men mener å huske det er forskjellig lenge på forslkjellige steder.
Spytt inn spørsmålet på "chevy" forumet, så får du sikkert rett svar.

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

#108 Nannestad-Sub

Nannestad-Sub

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1601 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Ikk'no flaut å like brunt på flaske, heltene mine, Morgan Kane, Dirty Harry og Trinity drikker alle sånt brunt ståff......


Å MÆcool.gifcool.gifcool.gifcool.gif


Mangler bare dekka og nye bremse slanger. Dette blir morro du.

Men du Trond, er det mm jenger mellom kassa og motoren. Eller sån derre tommer:wtf:wtf.gifwtf.gif Og hvor lange må de være, for ikke å glemme tykkelse.

Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!

#109 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

    Out for Justice

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Når en gang det blir varm i lufta, og subben er "litt" ferdig. Kan ikke jeg være med dere store gutta på en liten tur da:wtf:wtf.gif Chevysub og jeg stiller nesten i samme klasse tror jeg. Men Chevysub har da mer erfaring enn det jeg har da:P:P

Har foresten vært en liten tur innom Holern. Det ble nytt 2" bodylift + nye sånne orginale plast pøkker. Hadde ikke lyst å sette nye fine ting oppå noe gammelt. Og for ikke å glemme det, nye støtdempere i fra Procomp. Blir ikke dette morro så hvet ikke jeg.

Det er vel på tide å få meg egen "garsje". Har jo 16 Mb brikke til kameraetB)cool.gifcool.gifcool.gif Da kan jeg tømme det mye oftere enn du Chevysub:P:P:P

PS!! Jeg liker sån derre brunt på flaske jeg blush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gif





Det blr gøy å se bilen din ferdig. Med "nye" fjører og bodylift blir det jo snart skogsbil:D:D
Du burde få god plass til 33 tommere på denne måten, og det er jo innenfor 5% også.
Du burde absolutt oprette en garasjeside, hvis du har digitalkamera, "in progress" bilder er alltid kuult.....biggrin.gif:D:D

Ikk'no flaut å like brunt på flaske, heltene mine, Morgan Kane, Dirty Harry og Trinity drikker alle sånt brunt ståff......wink.gifwink.gifwink.gif

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

#110 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Jo koppen til Offroad.no er fin, men ikke hule om jeg betaler så mye i frakt, blir dyrere enn å bestille fra USA jo, skjønn det den som kan.

Skal snakke med en fyr jeg kjenner (Autoart) han gjør mye rart.

#111 Nannestad-Sub

Nannestad-Sub

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1601 Innlegg:

Posted 20 March 2004 - 00:00

Hei Trond

Mens du har Espen der, og hans Subb.
Kan dere ta en titt under den nå så høye sybbenB)cool.gifcool.gifcool.gif

Hvor mange fester er det på hver siden mellom ramme og boddy. Jeg finner 4 + 2 som ikke er festet med bolt igjennom ralle og boddy.

Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!

#112 Nannestad-Sub

Nannestad-Sub

    Skogens Konge

  • Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1601 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Når en gang det blir varm i lufta, og subben er "litt" ferdig. Kan ikke jeg være med dere store gutta på en liten tur da:wtf:wtf.gif Chevysub og jeg stiller nesten i samme klasse tror jeg. Men Chevysub har da mer erfaring enn det jeg har da:P:P

Har foresten vært en liten tur innom Holern. Det ble nytt 2" bodylift + nye sånne orginale plast pøkker. Hadde ikke lyst å sette nye fine ting oppå noe gammelt. Og for ikke å glemme det, nye støtdempere i fra Procomp. Blir ikke dette morro så hvet ikke jeg.

Det er vel på tide å få meg egen "garsje". Har jo 16 Mb brikke til kameraetB)cool.gifcool.gifcool.gif Da kan jeg tømme det mye oftere enn du Chevysub:P:P:P

PS!! Jeg liker sån derre brunt på flaske jeg blush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gifblush.gif



Hvorfor må det være så stort??? I så fall må det være en Subb!!!!

#113 Henning

Henning

    Grunnlegger Harstad Offroaders

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4712 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Kopi av melding:


Driver å leter på nett etter kaffekopper med Chevy logo. Fant en jævlig fin en, men dem dender ikke ut av USA sad.gif Så jeg leter og leter og leter og leter og leter osv.

Så sånn ut



Opprinnelig postet av Chevysub



Få med deg flere av dine Chevy fundamentalister biggrin.gif ta kontakt med et reklambyrå å få laget kopper etter ønske. Billigere å bedre, det er i tillegg sikkert folk her inne som er hypp på å kjøpe...

Pynt e for homsa å småpie!

#114 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Godt du har litt å henge fingra i da. smile.gif

I tillegg til gård, hester, måking, jobb, barn, kjerring, hm tror døgnet ditt har flere timer enn mitt altså biggrin.gif

Driver å leter på nett etter kaffekopper med Chevy logo. Fant en jævlig fin en, men dem dender ikke ut av USA sad.gif Så jeg leter og leter og leter og leter og leter osv.

Så sånn ut



#115 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

    Out for Justice

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Jepp, vi er så snille vøtt.

Hm, har ikke jeg snart 13 sider også tro ohmy.gif Må stenge sjappa eller forte meg forbi kanskje. Huff.

Finni radioen da ? hmmmm ? Husk du må jo ha med den på treff vet du smile.gif

Gjort noe mer på Pick Upen da ?

Opprinnelig postet av Chevysub




...det var bra du minte meg på den radio'n.......hadde helt glemt den.

Det er en travel tid i vente.....skal vise P-U'n hos biltilsynet.
PKK på P-U, Van og BMW til frua....alle kjøretøyene har jo kjennetegn som slutter på 4.
Må bli ferdig med bur og bøyler og 5 pnk.belter i P-U'n, helst innen 17. april......da er 1.runde i Ø.C.

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

#116 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Jepp, vi er så snille vøtt.

Hm, har ikke jeg snart 13 sider også tro ohmy.gif Må stenge sjappa eller forte meg forbi kanskje. Huff.

Finni radioen da ? hmmmm ? Husk du må jo ha med den på treff vet du smile.gif

Gjort noe mer på Pick Upen da ?

#117 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

    Out for Justice

  • Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 04 March 2004 - 00:00

Kopi av melding:
Svunne tider





...de kommer tilbake, bare vent.....så snart den jævl... vintern forsvinner.....biggrin.gif:D:D



Takk til alle !!!!
Jeg kan nå puste lettet ut, ingen skade skjedd , pga de trettn sidene gikk fort over i 14......

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

#118 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 03 March 2004 - 00:00

Svunne tider



#119 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 03 March 2004 - 00:00

BROOOOOOOOOOOM æsse


Blei jaggu side 14 detta, premie til meg biggrin.gif

#120 Chevysub

Chevysub

    4x4-Høvding

  • Slettet
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4997 Innlegg:

Posted 03 March 2004 - 00:00

user posted image

Grusomme greier.

14 snart ???