Gå til innhold

Foto
- - - - -

Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
769 replies to this topic

#461 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 16 August 2004 - 23:00

Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Pål

Morsomt Pål att du kunne finne ett bilde der jeg var skikkelig konsentrert.(For en gangs skyld).Nå er det vel i ferd med å skapes ett intrykk av att jeg er den perfekte mann,men det er jeg ikke.Det finnes faktisk ting ikke jeg mestrer.Fx.plystring og stuping.Nå er heldigvis ikke det ting man bør kunne for å hevde seg i trail sporten.Bildet er vel fra runden jeg slo deg?Etter det var jo mitt mål i trailen nådd og jeg kan slappe helt av under konkuransene.
user posted image
user posted image
Det skal vel ikke stikkes under en stol att mitt intog i trailen har kostet deg og dine gamle konkurenter dyrt.Der jeg har rasket sammen noe gammelt skrot til den mest optimale og driftsikre racevogn,står dere ustanselig overfor dyre investeringer for å kunne slå meg.Sponsor penger til dyre deler klarer dere nok å skaffe,men prøv å få sponsorer til opprasjoner for å oppnå mitt nærmest perfekte utseende.Om dere av en eller annen grunn skulle klare det,så husk att min enorme sjarme og ikke minst min utrolige hjernekapasitet ikke kan kjøpes for penger.
Foresten Pål,er det noen større fjærnsyns stasjoner som har laget en lengre dokumentar om deg og din trail kariere for så og sende den i beste sendetid?

Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#462 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Posted 19 April 2004 - 23:00

Nå venter vi bare på at Tommy kommer til oss i helgen,skal holde en innføring i konkurransene for alle som skal være med og hjelpe oss med runden vi skal ha 19/20 juni i sokndal......dette blir kjekt.
Gleder oss til å vise området vårt.

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#463 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Tommy får litt av en jobb.Lære opp 20-30 man på noen timer.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#464 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

20 - 30 hauafolk I ASSUM :-) blir goe greier det.
Gleder meg til sommeren.... blir bare tilskuer hos dere da, men da er jeg snart ferdig med huset så da passer det bra å bli INSPIRERT ;-)

Follow your dreams smile.gif
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911

#465 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 31 July 2004 - 23:00

1. Har fått mail fra en "Ivar" som irriterer seg over mine manglende rett skrivnings kunskaper.
Det får du leve med.

2. Som dere ser på bildene fra utfyllingen,får vi ett fantastisk område for fremtidige arrangemanger i Sokndal.

3. Landstreff Landrover 2004.

90 biler samlet i bygda.De så ut til å ha det utrolig morsomt.Vi var oppe i dag og tok en titt når de kjørte finaler i brøyte stikke trail.Det var sikkert morro for de involverte,men fenget desverre ikke meg.Vær sin interesse,heldigvis.Men masse entusiaster,som noe overaskende uoppfordret la ut om den usedvanlig dårlige kvaliteten på disse engelske bilene.Det er vel en av grunnene til att så mange faller for dem.Lurer foresten på om jeg skal få fatt i ett slikt telt til å ha på takplata på racevogna?
RangeRover og nyere Landrover imponerer veldig med sitt fantastiske understell.
Og ja,jeg kan bekrefte,en bil spant.

4. Vi gleder oss til Rødsåsen.Mye tyder på att det kan bli siste race for den extremt potente racemotoren min.Den har fått en lei hoste,og setter ikke pris på start forsøk.
Planen for racet på Rødsåsen er å kjøre ræva av Pål en gang for alle.Portaler og automat?Hvem trenger vel utstyr levert fra hjelpemiddel sentralen?
Nei racevogna mi er som alle vet overlegen,og jeg er ikke ett øyeblikk i tvil om att jeg skal få bedre sammenlagt resultater i år enn i fjor.

Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#466 GeSolli

GeSolli

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 714 Innlegg:

Posted 30 July 2004 - 23:00

Tror hele 90 biler stillite på dette treffet i Sokndal,også grønne Def 100'er....
Ja vi observerte faktisk en bil som spant noe veldig på det ene hjulet , og nesten litt på ett annet,dette til stor forundring hos publikum?
(hva skal du med en sak på størrelse med en bruskasse inni bilen ,som viser seg å være en tripp teller????)
Uansett , disse folkene så ut til å ha en kjempehelg ,håper de kommer igjen en gang senere ,kjekt med mere aktivitet ved kjøreområdet!

Uber Hompf Und Knøl
-Trial Team Sokndal
geirso@online.no-92424955

#467 Tommy

Tommy

Pirate....

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

Ekeberg, når du leter etter golfballer, se litt etter mine også mistet en god håndfull av dem der borte.

Tommy Olsen

#468 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

i dag har vi vært i kjørefeltet og beskuet finalen i landrover folkets trial konkurranse, ble vel egentlig en aldri så stor nedtur sammenlignet med nc/sc som vi hadde her i juni, ingen velt, ingen overkjørte dommere og maks turtall var vel oppimot 1500 o/min.
Men solli mente han så en som spant og dette ble vel dagens høydepunkt.
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

også kjent fra TV-Norge

#469 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

Posted 29 July 2004 - 23:00

joda var en tur innom kjørefeltet i går ettermiddag, lurte fælt på om de ventet snø oppå heia siden det var satt ut snøstikker langs veien innover. det viste seg at dette var løypene de hadde kjørt i tidligere på dagen så da måtte jeg jo vise de få som var igjen i feltet at det faktisk var mulig å kjøre i ulendt terreng utenfor veienB)biggrin.gif
ble da straks innvitert opp igjen på lørdagen for å gi en utvidet demonstrasjon:D:D:D

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

også kjent fra TV-Norge

#470 GeSolli

GeSolli

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 714 Innlegg:

Posted 29 July 2004 - 23:00

I morgen er vi invitert til å kjøre/demonstrere hvordan vår biltrial-konkurranse er sammenlignet med konkurransene Norsk Landrover Klubb kjører !!!
(tror ikke de hadde så stor tro på Uber's biler som stod parkert ved depoet,men jeg tror Ekeberg allerede har satt en støkk i dem!?)
Skal bli moro ,jeg var oppe en tur og kikket på dem igår, mange flotte biler (med MASSE utstyr på for dem som liker det)

De kjører løpet over 3 dager , finalen går i morgen på Knottheio .

Uber Hompf Und Knøl
-Trial Team Sokndal
geirso@online.no-92424955

#471 RockStar

RockStar

RockCrawler & TinBender

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Det første bildet var manipulert av DORK teamet.
Her er det riktige bildet.

Pål Blesvik
Xtremist
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

LOUD PIPES - SAVE LIVES cool.gif

#472 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 21 April 2004 - 23:00

Hmmmm.Hva skjer i garasjen?Har vi sovnet?
Da racevognene våre viste seg å være mye bedre bygd enn vi i vår villeste fantasi hadde trodd,har kveldene gått med i heimen,bare avbrutt av ett par kaffekanner på verkstedet.Ja,så ryddet vi litt i går.Ellers går tiden med til å skryte av våre prestasjoner på lørdagen,ikke minst att bilene holdt i 9 minutter.
Men en annen ting er jo å holde bygdas inbyggere oppdaterte,så vi er også blitt intervjuet i Dalane Tidene og ett lokalt magasin som kommer ut 4 dager før vår runde i NC/SC.
Ellers er konkuranse instinktet vekket for fult,og diskusjoner om hvilken taktikk vi skal velge i første runde i NC er ett hett tema.Solli går for 4-4-2,Ekeberg er ikke enig og jeg håper bilen holder.
Ellers har jeg og Solli i dag bestilt kjøredresser.Bestilte også en til Christer,min sønn,som gjør deby som co-pilot på NC-3 her på hjemmebane.Håper ikke han blir sin far opp av dage,da slår jeg naboen helseløs...

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#473 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

Posted 28 July 2004 - 23:00

stille i garasjen for tiden, har såvidt fått tid til å planlegge neste prosjekt mellom rundene på golfbanen, vel, det meste av tiden tilbringes vel i de nærliggende skogsområder på en evig leting etter golfballen...biggrin.gif

første ide til nytt bygge
user posted image

første ideen ble fort forkastet til fordel for denne
user posted image
user posted image
her mangler det ikke mye før alt er på plass, regner med å stille til start på røedsåsen

ellers er snart martins hi lux klar, den har fått esab-sperre bak, diffbrems foran og veltebur + div. hjemmelagde motor/girkassefester og mellomaksler, dette var i utgangspunktet en delebil så alt som manglet har blitt reprodusert i vår fantastiske garasje
user posted image

i kjørefeltet vårt skjer det store ting for tiden, utfyllingen til nytt motorsportanlegg er i full gang, bildene er tatt rett bak der seksjon 4 lå under NC, for de som var her da.
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

også kjent fra TV-Norge

#474 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 25 April 2004 - 23:00

Klarer vi både NC1 og SC2 uten att racevognene bryter totalt sammen?
Det er det store samtale emnet i garasjen for tiden.Racevognene får nå en helsjekk,og foreløpig er det helst det visuelle som får størst oppmerksomhet.Noen la kansje merke til den 124 desibel høye suselyden på racevogna mi på SC.Den hadde faktisk ikke noe med trekkopp motoren å gjøre.Det var bare forgasseren som holdt på å ramle av.Det er nå oppdatert,og jeg er i full gang med bygging av ett virkelig race inspirert dashbord.Dette blir laget i aleminium,og vil være med på å heve det visuelle intrykket på racevogna enda noen hakk.Ellers er 2 nye hovedstrømbrytere montert.
Solli hadde kun karroseriskader,de er nå rettet,og racevogna er slett som ett speil.
Ekeberg fikk også litt karosseri arbeid etter kurset på lørdag.I tilegg overhaler han bremsene bak.
Til helgen kjører vi for å vinne,så vis aktsomhet.

#475 Robbie

Robbie

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 339 Innlegg:

Posted 26 April 2004 - 23:00

Då glede eg meg til å få se det nye "dashbordet" i dag evt. ein annar dag tongue.gif
Ser om eg finne dokke i verkstedet i dag for ein av di vanlie drøsane biggrin.gif

#476 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

velkommen på forumet robert, det var fint du stillte opp på dommerkurset på lørdag

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

også kjent fra TV-Norge

#477 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Her er noen få bilder fra de siste dagene i garasjen

user posted image

Her tror jeg noe av årsaken til Sverrres feiltolkninger av pilsystemet er komt opp idagen....tror ikke han ser eller hører noe....
user posted image

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#478 Robbie

Robbie

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 339 Innlegg:

Som sagt tidligere stille eg alltid opp e d någe!

Dommarkurset va heilt fint d ja smile.gif Men føle eg hadde sett mer å hørt mer å vore med på ein del mer enn gjennomsnittet av dei folkane ja! Men fekk nå veda ein HEILE del nye ting ja!!

Signatur?? tongue.gif

#479 Zuki

Zuki

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Noe sånt du tenkte på?

Må bare si at denne garasjen er obligatorisk å lese med jevne mellomrom, det står så mye morsomt her at det er nesten vanvittig til tider. Ikke trygt å lese denne på jobb, ser dumt ut når tårene triller av latter og jeg sitter alene foran skjermen!!

Suzuki sj 410

#480 GeSolli

GeSolli

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 714 Innlegg:

Posted 17 July 2004 - 23:00

nytt dekknavn....

Uber Hompf Und Knøl
-Trial Team Sokndal