Kopi av melding:
![]()
Opprinnelig postet av Pål
Morsomt Pål att du kunne finne ett bilde der jeg var skikkelig konsentrert.(For en gangs skyld).Nå er det vel i ferd med å skapes ett intrykk av att jeg er den perfekte mann,men det er jeg ikke.Det finnes faktisk ting ikke jeg mestrer.Fx.plystring og stuping.Nå er heldigvis ikke det ting man bør kunne for å hevde seg i trail sporten.Bildet er vel fra runden jeg slo deg?Etter det var jo mitt mål i trailen nådd og jeg kan slappe helt av under konkuransene.
Det skal vel ikke stikkes under en stol att mitt intog i trailen har kostet deg og dine gamle konkurenter dyrt.Der jeg har rasket sammen noe gammelt skrot til den mest optimale og driftsikre racevogn,står dere ustanselig overfor dyre investeringer for å kunne slå meg.Sponsor penger til dyre deler klarer dere nok å skaffe,men prøv å få sponsorer til opprasjoner for å oppnå mitt nærmest perfekte utseende.Om dere av en eller annen grunn skulle klare det,så husk att min enorme sjarme og ikke minst min utrolige hjernekapasitet ikke kan kjøpes for penger.
Foresten Pål,er det noen større fjærnsyns stasjoner som har laget en lengre dokumentar om deg og din trail kariere for så og sende den i beste sendetid?
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.