Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal
Posted 08 August 2004 - 23:00
Tommy Olsen
Posted 05 September 2004 - 23:00
Subben ble startet opp ikveld, med ny vannpumpe ,radiator og ekstra oljekjøler og ny transfer!!!
Håper den holder en uke ihvertfall denne gangen
Takk for hjelp Robbie og Joakim -sistnevnte har startet en liten service på racevogna ,må tette bakakslingen og bytte ut vann med olje denne gangen....
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 07 August 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Nå er det ikke sikkert at noen av oss kommer oss ned med hver sin bil ,men en bil fra DORK / Uber Trial Team kommer uansett,så ikke pust lettet ut noen av dere !!
Pål Blesvik
Xtremist
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Posted 07 August 2004 - 23:00
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 11 April 2004 - 23:00
Flotte framskjermer kuttet og banket jeg lett og elegant ut av en flott aleminiumsplate jeg fant bortenfor verkstedet.Vakkert er vel bare fornavnet spør du meg.Ekeberg som restaurerer dommerbod/varmestue(en flott campingvogn) på utsiden av verkstedet sto nærmest som fjetrett og beundret det som ble skapt ut av nesten ingenting.Så det så,du.
Nei Pål,du må nok påpeke større feil ved mitt nærmest perfekte bygg for å hindre meg i å stille til start.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Posted 05 August 2004 - 23:00
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 13 April 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Du skal vere glad jeg IKKE finner feil på ditt forsøk på å bygge racevogn.Men jeg tror du mener det godt,så i dag intok jeg verkstedet med kun det for øyet å tilfredstille ditt pirk....
Flotte framskjermer kuttet og banket jeg lett og elegant ut av en flott aleminiumsplate jeg fant bortenfor verkstedet.Vakkert er vel bare fornavnet spør du meg.Ekeberg som restaurerer dommerbod/varmestue(en flott campingvogn) på utsiden av verkstedet sto nærmest som fjetrett og beundret det som ble skapt ut av nesten ingenting.Så det så,du.
Nei Pål,du må nok påpeke større feil ved mitt nærmest perfekte bygg for å hindre meg i å stille til start.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Opprinnelig postet av offroadguru Solli
Finnes det bilder av mesterverket???
TOYOTA
Holier Than God
Stronger Than Satan
Posted 03 August 2004 - 23:00
Ivar
Offroad-wannabe
Norway
59 Posts
Sent - 26 jul 2004 : 22:49:27
--------------------------------------------------------------------------------
Nå begynner jeg å bli lei av signaturen din.
Hvis du absolutt skal skrive så skriv korrekt:
"Du er heldig. OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål."
Offroad.no Forum © 2000-04 Snitz Communications
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
BobbysocksJeep - There's only one
Uber Hompf Und Knøl
-Trial Team Sokndal
geirso@online.no-92424955
Kopi av melding:
From Subject: Lær deg å skrive.
Ivar
Offroad-wannabe
Norway
59 Posts
Sent - 26 jul 2004 : 22:49:27
--------------------------------------------------------------------------------
Offroad.no Forum © 2000-04 Snitz Communications
Han har sikkert liten pikk!
Pål Blesvik
Xtremist
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av offroadguru Solli
Jeg ser ingen forskjell på rettinga og originalen jeg... ? Eller er det feil at du mangler gåseøyne rundt kanskje?
Uber Hompf Und Knøl
-Trial Team Sokndal
geirso@online.no-92424955
Kvakk foresten litt når jeg så disse bildene.Ved første blikk så det for meg ut til att du kjørte seksjonen feil vei,men jeg kom på att jeg satt i den andre enden av hallen så det ble vist riktig likevel.
Har hatt en liten tur i feltet med racevogna i dag før jeg trakk den ned til vårt enestående verksted.Det er utroligt hvor godt den fungerer.Den pendler også mer og mer,noe som kan ha med stor slitasje på de allerede utslitte foringene jeg har i opphenget.Men den begynner å bli tungstartet.Mye tyder på att motoren ikke har lyst på å fullføre sesongen.Slike haigperformanse motorer har desverre svært kort levetid.
Forstår att Rødsåsen runden skal bli tøff.Att du Pål har fått med deg hele AOK på dugnad for å tilføre kampesteiner inn i området i ett lite håp om å stanse meg,kan fort slå tilbake.Det skalø mere til enn noe stein for å stoppe meg skal du se.
Posted 14 April 2004 - 23:00
Som jeg allerede har nevnt på Arendal forumet,har jeg nemlig utviklet ett helt nytt brenstoff før løpet.Nemlig det som jeg har valgt å kalle ett mekanisk brennstoff!!!
Hvordan det fungerte i en presset konkuranse situasjon,kan dere lese om i verdenspressen og her på forumet på søndag.
I ettermidag og kveld har vi vert samlet i garasjen for de siste forberedelsene før løpet.
Racemotoren min har fått den siste tuningen av Ekeberg,og ikke minst fikk vi snurr på det foreløpig hemmelige mekaniske drivstoffet.
Når det er sagt dukket det selvfølgelig opp ett problem.Ett alvorligt ett som virkelig kan bli det som stopper fremfarten for Guruen på lørdag.Styringen igjen.Servo pumpen gikk varm.Ingen skjønte hvorfor,før vakum ble oppdaget i hydraulikk tanken,noe som medførte for lite olje til pumpen.Valget av en ekspansjonstank fra en Mersedes var nok ikke så lut,men det var gratis...Håper att ingen skade er skjedd.
Ekeberg har pyntet racevognen sin med alleminium,og Solli har flekket litt på lakken.Halehenget Sverre malte bilen og monterte nytt fordelerlokk.
Og ikke minst ble sponsormerker satt på racevognene.
Ellers ble 2 kanner kaffe og litt pisspreik fortert.
Nå er verktøy(for å hjelpe andre team),kjeledresser,strips og teip pakket,og vi er klare for avfart.
OK,trail førere!Skjelv i buksene,nå kommer vi!!!
Posted 01 October 2004 - 23:00
Bilen skal jeg alltid få ferdig , er ikke så bekymert for det .
Uber trial team's evne til å fikse ting på en rask måte blir helt gjeldene her vil jeg tro.
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
Posted 02 August 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Kanskje jeg legger inn søknad om å joine "Uber Hompf und knöl"
Tommy Olsen
Opprinnelig postet av Tommy
Det kommer an på om du klarer opptakskravene til frikjørerlosjen som er et minimums-krav i teamet:D
ellers er det også krav om at racevognen er kjøpt for penger utelukket tjent på panting av flasker (bokser kan også,i visse tilfeller, aksepteres)
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
også kjent fra TV-Norge
Posted 02 August 2004 - 23:00
Her er bildene som at jeg faktisk har fått enda bedre pendling bak etter at jeg bytta plass på dempere & fjærer!
Samtidig har den blitt mer stabil:D
Pål Blesvik
Xtremist
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Posted 16 August 2004 - 23:00
Kjellis klarer seg så vidt der Sverre nærmest cruiser avgårde
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal