Gå til innhold

Foto
- - - - -

Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
769 replies to this topic

#381 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Posted 19 August 2004 - 23:00

Regner jo med at resten av gjengen stiller opp ? (ler)

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#382 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Posted 19 August 2004 - 23:00

Endelig!
Jeg har nå fått tak i ny fordelingskasse og radiator til Subben !!
Stor takk til Jørgen Paulsen nok en gang!!!!
(Fikk låne reservehjul av ham på Rødsåsen slik at jeg fikk kjøre SC#4 også)
Ny vannpumpe og ekstra oljekjøler ligger på posten , styrekule ligger i bilen , så nå er det vel på tide å ta et tak på servicevogna til Uber Trial Team en av dagene.....(så var det all rusta da fish.gif )

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#383 Blom

Blom

Fullstendig uautorisert terrengbilbygger

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3571 Innlegg:

Posted 30 July 2004 - 23:00

Hmmm... ser bilene til flere kjente der...

Hvit Def 90 med V8, Gul Def 90 med TD og ARB sperre (som også har kjørt Artic Trophy) så muligens Rolf også. Noen Nye, grønne Def 110'er med 35" på der nede ?

Blom - 1990 Hilux X-cab og Suki LJ80

#384 RockStar

RockStar

RockCrawler & TinBender

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3789 Innlegg:

Posted 15 August 2004 - 23:00

Hadde du klart å konse slik hele tiden, hadde det nok gått bedre!

Pål Blesvik
Xtremist
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net

LOUD PIPES - SAVE LIVES cool.gif

#385 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

Out for Justice

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

Posted 06 September 2004 - 23:00

:DGRATTIS !!!!biggrin.gif
Skal bli godt å kjøre årntli' bil igjen, ikke sant ...biggrin.gifwink.gifbiggrin.gif

Da er det bare en blåst toppakkning, def. fødepumpe og bytte av defekte glødeplugger igjen, så har du hvert igjenom alle de "morsome" skrujobbene...blink.gifblink.gifmellow.gif

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink

President of Taliban Hunting Club

#386 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Alt kommer an på transporten og alt annet som pleier å stå i veien .....vi håper det kan ordne seg , hadde jo vært kjekt å kjørt på et nytt område!

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#387 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Posted 01 April 2004 - 23:00

I morgen blir det nok en test tur for de nybygde racevognene våre.Så godt som alt synes nå å værei orden på vognene...Norsk tipping burde ha god grunn til å vurdere å inføre våre racevogner på tippekupongen,så kunne folk gjette på vilke deler som ville dette av under lettere bruk.
Olje forbruket på racevogna mi er større enn ventet.Ikke i motoren,men i akslingene.Venter på nye simmeringer,da får jeg vel stoppet det verste.
Håper å avlegge en fyldig raport i morgen kveld.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#388 Per F

Per F

Team x-files

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 01 April 2004 - 23:00

Solli, du har ikke tilfeldigvis høyre baklampe til Rocky'n liggende å slenge i et hjørne?

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#389 Mad Max

Mad Max

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3468 Innlegg:

Jeg går ut i fra at DERE tar dere turen til Nord-Odal 11 september og viser oss Oslo boere åssen biltrail skal kjøres?????

Men jeg har en mistanke om at DERE IKKE TØR!!!!

Tron Rui 91846960
user posted image
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
ALLTID 1 meter foran Roger..

#390 toro

toro

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 471 Innlegg:

Posted 02 April 2004 - 23:00

føler virkeli med deg-_- ikke morro når ting går te helvete, itilleg til at buddsjette ikke tilatter det!!!hva med å prøve med volvo motor da?billi,driftsikkert å sterkt...

gi gass da for faen!!

#391 Roffy

Roffy

Roffy

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2287 Innlegg:

Posted 14 August 2004 - 23:00

typisk sånn ein "amerikansk-bil-hater"..... egentlig er de bare misunnelige, de får ikke lov av kjerringe til å ha noe ant enn fornuftige biler smile.gif det er synd på slike sjeler som ikke unner andre noe de ikke kan ha..... det derre hengerdraget har han ihvertfall ikke peiling på.....

Follow your dreams smile.gif
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911

#392 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Posted 04 April 2004 - 23:00

Per -F:
Alt som skrudd av bilen er desverre kastet for lenge siden...

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#393 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Setter inn noen flere garasjebilder....
user posted image
user posted image

user posted image

Etter lørdagens test-tur er jeg ganske fornøyd med bilen,har ikke fått så mye mer pendling bak,men den er mer behagelig å kjøre i terrenget.
Så fikk jeg da mitt første velt med bilen !!!
user posted image

Måtte lage nye støtdemperfester til bakakselen da det viste seg at den orginale tverr "bjelken" sa takk for seg tidlig på dagen.
user posted image

Resten av bildene fra frikjøringen kan dere se på treff/kjøreområder,så kan dere se sånn cirka hvor dere skal kjøre på sørlands/norgescuprunden hos oss i Juni.

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#394 Ekeberg

Ekeberg

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 571 Innlegg:

Posted 12 August 2004 - 23:00

det er temmelig frustrerende å prøve å argumentere for døve ører men nå fikk jeg da alt pikk-pakket hjem til slutt, fikk navnet på en kar hos det lokale bt som skal være ok å prate med i slike tilfeller, så jeg for ta turen inn over helga og høre med ham

Ellers burde jeg nå ha vært på vei til risør og nc#4 men har i lengre tid prøvd å selge pickupen uten hell og selvfølgelig denne helgen er det en ivrig kar som vil beskue vidunderet.
men det kan vel kansje kalles hell i uhellet allikevel, var i kveld i verkstedet for å hjelpe guruen med å laste på magiriusen og trekkoppbilen på lastebilen da han fikk telefon fra geir, han og et par tre passasjerer satt i kristiansand med gåen girkasse i subben:(
for håpe de finner en løsning slik at de kommer seg til risør og for kjørt nc/sc

UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069

også kjent fra TV-Norge

#395 offroadguru Solli

offroadguru Solli

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1639 Innlegg:

Er litt nedruldt for tiden,da dagene fort går mot SC og racevogna har sagt takk for seg.Nå har det seg slik att det i ett hjørne av vår eminente garasje lå en annen gammel Pajero motor.Den satte jeg og Solli i i går,og jeg håper å få koplet alt dill dall i dag å ta en prøvestart.
Dette er motoren fra Mazdaen,men han som hadde den sa den ikke var helt som den skulle vere.Jeg krysser fingrene og håper den går.Hvis ikke kaster jeg motor og gir,og satser på noe mere kurant.Har hørt att veivpartiet og toppene på disse motorene er noe dritt,noe jeg håper ikke stemmer.
Hadde håp om att det skulle holde en sesong,slik att jeg kansje fikk lagt opp penger til en V8.
Ser att slike Pajero motorer er lette å få tak i,men er mere skeptisk til hvordan man skal finne en Mazda girkasse hvis den skulle gå til de evige jaktmarker.
Nok om det.
Ellers synes bilen å ta terenget med storm.Utvekslingene ser ut til å passe sånn brukbart,selv om det i hvårt kjørefelt opplagt ville vert ett stort + med automat,eventuelt extrem nedgiring.Festet er sinnsvakt godt.Hvis den ikke blir klar til 17 april,deler jeg og Solli hans racevogn på det løpet,så det er foreløpig ingen grunn til å puste lettet ut for mine konkurenter i Classic.
Så det så.

Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.

#396 Per F

Per F

Team x-files

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Pajero- og Mazda motoren er den samme!
Dette gjelder 2,6 bensin og 2,5 td.
Mazda kjøpte i førsten motorene av Mitsubishi, etterhvert lisensproduserte de dem...!

Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no

Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)

#397 junkern

junkern

Skogens Konge

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1451 Innlegg:

Denne saken burde blitt sendt videre til veidirektoratet!! Den inkompetente idioten som stoppet deg har ikke gjort jobben sin, snarere misbrukt sin posisjon, og har ingen verdens ting vegvesenet å gjøre. Jeg hadde i hvertfall meldt saken videre, for slikt tull skal man ikke finne seg i! Det er ikke ulovlig med streamer'n i frontruta heller så lenge den står utenfor synsfeltet, og testinga av bremsene på hengern var jo helt vanvittig. Hvordan kan han si noe så lattelig. På mange biler er det jo også slik at det går an å tråkke pedalen (bremsepedalen altså) helt i bånn, men allikevel så blokkerer jo hjula lenge før det.

#398 Solli

Solli

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 336 Innlegg:

Idag fikk jeg montert hovedstrømsbryter bak i bilen ,så da kan jeg stryke enda en ting fra lista.....
Min far fikk i dag ett lass med rester fra ett av notbøderiene her i Egersund,så imorgen blir det nok å prøve å sette sammen sikkerhetsnett på førersiden....da nærmer det seg veldig!
Håper også vi kan få fyrt opp motoren i brors racewogn, håper denne virker bedre en den forrige.

Har forresten hatt ett problem med min motor også i vinter-og det er at jeg flere ganger har sprengt tennpluggene.
Første gang var nok grunnen at jeg ikke benytter orginale kabler(som tetter hullene pluggene står i -fylte dem da med vann på Gjerstadsladden!)
Har sprengt dem inne på verkstedet også,da hadde ikke bilen vært utenfor døra i det hele,altså helt tørre omgivelser.
Tips?

UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
mob.92424955

-også kjent fra TV-norge

#399 Tommy

Tommy

Pirate....

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6300 Innlegg:

dette er noe av det værste jeg har hørt..... f€#&€# meg godt jeg ikke har truffet på en sånn.....

Vet du hvor han bor....så besøker vi han;)wink.gif

Tommy Olsen

#400 Chevy-Sheriff

Chevy-Sheriff

Out for Justice

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3129 Innlegg:

høres ut som du møtte feil mann , kjørte feil bil, med feil hjenger på feil dag......"those days sucks".....det samme gjør mannen med striper....

Men klart jeg skjønner ham, du har jo dette LIVSFARLIGE offroad.no merket i frontvinduet............
.......rart han ikke avskiltet bilen på stedet, skrev ut en klekkelig bot, og kroppsvisitere deg "grundig" for å sjekke om du smuglet utryddingstruet baderoms-garnityr inn i komunen.....

.......maktovertredelse av tjenstemann spør du meg. Han er IKKE kompetent til å sjekke hengere hvertfall. "draget ble skjøvet for langt sammen."??????.....hvis dette gir grunnlag for hensetting av hengeren, er det jaggu ikke mange hengere med påløpsbrems som burde vært på veien.......bare de med fastrusta drag og bremse-band....

Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink