Posted 19 May 2004 - 23:00
Det er ikke størrelsen det kommer ann på Pål.
Joda racev....,eheemm,bilen din ble vel så tålig den.Sitter her med en mistanke om att det faktum att du ble slått av meg i SC1 har gjort att du nå velger å bygge så stor bil som mulig,i ett desperat forsøk på att folk igjen skal legge merke til deg.
Men,det nye brutale utseendet har jeg sansen for.
La oss ta litt historikk folkens:
Etter en noe brutal intreden fra min side på dette forum,diskusjonen om Pål's bil i Modifisert,har jeg jo hatt endel kontakt med denne stilferdige sørlending.Jeg har ved flere anledninger brukt Pål som konsulent i en hektisk byggeperiode sist vinter.(For ikke å snakke om alle samtalene jeg hadde da racevogna sto lagret hos Pål i påvente av Gjerstasladden.Da ringte han tilstadighet og tok opp feil og mangler ved minb extreme racevogn...)
Til saken.Pål mente att min racevogn burde bygges etter visse kriterier for å hevde seg i Classic.
Bla:Lav-smal-lavt tyngdepunkt-orbitrol-osv osv.
Så jeg gjorde.Vi var enige om hoved delen ved en racevogn,bortsett fra att jeg ikke har pendling og ARB,noe som vistnok er ett "må ha" på sørlandet.
Hva skjer så???Pål selger hus og båt og bil for å investere i portaler!Bygger bilen bred!HØØØØØØØØØY!Myk!(Ikke nå lenger,etter att han advarte offroadfolket mot Volvo stasjonsvogn fjerer,monterte han selv slike....)
Nå sitter han der å flirer,og lengter etter å se ned på meg,mens biltrail utøvere utstyrt med Pål's anbefalte Volvo sedan fjerer nærmest gynger forbi.....
Nei,ærlig og seriøst RACEVOGNA til Pål ble knalltøff.Synes den fikk litt Formula stuk,nermest som om den tar av.Nå mangler bare V8 lyden så er den perfekt.
Misunnelig?Joda,litt.Men synes fortsatt jeg har den tøffeste Racevogna...Det tror jeg Pål også synes,han tør bare ikke si det.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.