Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal
Posted 27 May 2004 - 23:00
I morgen er det Sokndalsdag og det skal være Amcar utstilling der.Jeg og Ekeberg skal prøve å snike oss inn.Fra min fortid i amcar miljøet hvet jeg godt hvilken stor interesse disse gutta har for Suzukier.Dekkene er ihvertfall amrikanske.
Andre nyheter:
Bygget som vi leier en del av,blir nå overtatt av KNA Motorsport Sokndal.Så nå får vi 250-300 kvadrat i tilleg.+4 store rom,verktøybod og toaletter/dusj.Nå kan vi egentlig flytte inn på heltid.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Posted 28 May 2004 - 23:00
Har tatt en del bilder og filmet noen snutter. Ser om jeg kan få lagt de ut i morgen. Mens de spente venter, her er en liten smakebit av guruen som går tilbake til sin barndom
Og her er da oppskriften på "Offroad showet" Flere bilder kommer!!
Signatur??
Bilen er designet og bygget av mine sønner.Det må ligge i blodet dette med å ha det estetiske som hovedprioritet.
Synd du bare la ut avslutningsbildet fra oppvisningen.Der kan du se Pål hvor lett bilen min er bygget,ikke en bulk i Volvoen eller Galanten.
Du er heldig,OffroadguruSolli,TV-Norge stjerne, tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Skal si du er blitt godt kjent
Jeg hvar med deg en tur på Valen offroad treff, Dæven det hvar en tur jeg aldri kommer til å glemme.
Jeg skal kanskje hente en Suzuki Sj410 av en i Offroaders Hordaland....men denna skal være On the road again.,men par turer i skauen oxo da
Har du noen sprøe ider hvordan jeg kanlage et lite monster av denne....
Eneste dritte er at jeg må få den eu-godkjent!!! tragisk jeg vet.
Men kommer du på noe; heving, dekk, motorbytte...alt ville vert til stor hjelp
bildet er her:
Offroaders Hordaland
Kavaleri batalajonen
WHOOHAA
Kopi av melding:
Synd du bare la ut avslutningsbildet fra oppvisningen.Der kan du se Pål hvor lett bilen min er bygget,ikke en bulk i Volvoen eller Galanten.
Imponerende, der andre måtte ha gitt jernet, rygger du pent og forsiktig over!
Men rygging er jo noe du er godt kjent med fra trialkjøringa di...
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
Posted 30 May 2004 - 23:00
Ble det eg vil kalla ein goe dag
Signatur??
Ja Pål.Der din "racevogn" nærmest går i oppløsning når du tusler rundt og prøver deg på noen pinglete hindere,her kan du se hva en skikkelig RACEVOGN tåler.Mitt hjuloppheng er fortsatt intakt ser du.Selv etter dette hoppet.Så istedenfor å lete etter bagatellmessige feil og mangler ved RACEVOGNA mi ved enhver anledning,bør du heller studere de solide løsningene jeg har valgt.
Her er ett tilbud:Du kan få låne RACEVOGNA mi når du reiser til Nordisk Trial i Finland,så slipper du å sette Norge i dårlig lys.
Har dere fått et eget helikopter i teamet også??
Allerede fått "Team-colors" på det ser jeg....

"Jai sover ikke, Jai skruuuur!"
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-
____
.ida.
Posted 31 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Ja Pål.Der din "racevogn" nærmest går i oppløsning når du tusler rundt og prøver deg på noen pinglete hindere,her kan du se hva en skikkelig RACEVOGN tåler.Mitt hjuloppheng er fortsatt intakt ser du.Selv etter dette hoppet.Så istedenfor å lete etter bagatellmessige feil og mangler ved RACEVOGNA mi ved enhver anledning,bør du heller studere de solide løsningene jeg har valgt
Jeg har tatt det til etterretning.
Så i kveld har jeg bytta alle stagene i opphenget bak.
Fra 16mm uniballs til 25mm!
Styringa er også kraftig forbedret.
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
tar du feil.
Foresten,ta en liten titt igjen på hvor du har lagt slangene.Korteste vei er ikke nødvendigvis den
beste.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Var det virkelig noen der ute som ikke viste att teamet hadde eget helikopter?
Hilsen Lasse ("Skummel Vaktmester")
Kjørt mye og lenge
Posted 06 June 2004 - 23:00
Her er ett spion bilde av Åges Racevogn som skal kjøres i spesial av 2 førere.
Dette er i ferd med å bli en riktig kanonkule.Bilen blir trimmet etter alle kunstens regler,og sist har han montert større ventiler,noe han har lest att skal hjelpe bilen til å puste bedre og få større efekt.
Han har kjøpt ventiler på Felleskjøpet,faktisk de samme som står i felgene på John Deere XTR 3500!!!!!
Det dere!
Posted 01 June 2004 - 23:00
Men hører rykter om att du skal kjøre den extreme HiLux'en Åge har under oppbygging!!!
Er for tiden i ferd med å bli litt propell,for å si det pent.Det er tre uker til stevnet og vi har enda noen småting igjen å få på plass.Men vi er en "dra lasset" gjeng med medlemmer og andre som vil være med som nok skal få alt på plass i tide.Håper alle blir fornøyde.
Posted 02 June 2004 - 23:00
.....er det mulig å få noen "spion-bilder av prosjektet ????
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
Posted 16 August 2004 - 23:00
Miljøet trenger flere som dere.....
Tron Rui 91846960
NO GUTZ NO GLORY !!!
http://www.offroad.n...page=1&ARCHIVE=
ALLTID 1 meter foran Roger..
Posted 03 June 2004 - 23:00
Med Åge i spesial blir det ihvertfall fart i klassen!!!Og ikke glem,han har en extrem 2.4 diesel i racevogna!!!!
Da blir vi litt flere i spesial denne gangen !!!
Ryktene om Åge's bil har sneket seg over fjellet, passert Oslo-gryta, og tilogmed kommet inn til meg i skogen.......
For å prøve å slå han, har jeg funnet det nyttig og innvestere i nye dekk til PickUp'n. I løpet av helgen er den oppe å gå på 39 tommere.....men å slå en hypertrimmet 2,4 lux motor blir vanskelig uansett.
Men jeg satser på ett annet trix. Bilen skal lakkeres...æææ.. males i CAMO. På denne måten håper jeg og kunne snike meg rundt i terrenget, uten at noen (les:dommerne) oppdager at jeg faktisk har kjørt ned alt som er av sperrebånd..... (PS! dette er skrevet i all fortrolighet; ikke si det til noen !!!)
Dine ekperiment med mekanisk drivstoff har gitt meg inspirasjon til å gå nye veier, i håp om å klatre på resultatlistene:
Jeg sitter i skrivende stund, å prøver å få mitt AKUSTISKE drivstoff til å fungere tilfredstillende........Desverre er det nå for sterkt, så dobble halskrager og hjelmstropper må til for å hindre nakkesleng i akselerasjonsøyeblikket.
Vi gleder oss til Sokndal turen !!!!!!!
Trond
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
vaktmesteren har tatt utfordringen, stiller også i samme klasse, håper påmeldingen er notert:D:D
Kjørt mye og lenge