Uber hompf und knøl -- trail team Sokndal
#701
Posted 03 July 2004 - 23:00
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#702
Posted 04 July 2004 - 23:00
hvis jeg ikke husker feil var dette den tyngste transporten som er gjennomført i norge, tror det var nesten 15.000 tonn.(du skulle sett kranskipet som løftet den opp på understellet!)
Ellers er det utrolig roligt her i Dalane for tiden , verker i fingrene etter å starte på verkstedet igjen.....
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
#703
Posted 05 July 2004 - 23:00
Jeg har ferie,og har derfor lagt meg ut på landeveien for å oppfriske gamle kunster som trucker.
Det krever sin mann,brukte 3 dager på å finne igjen utstyret som må til for å kjøre lastebil.Skinnvest,hårete tresko,kjetting på lommeboka,kaps osv.osv.
Eneste minus var att det er en semi.
Å sitte for seg selv slik,gir en god tid til å tenke ut planer for vinterens ombygging av europas mest extreme racevogn.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#704
Posted 05 July 2004 - 23:00
Hvorfor har du postnummeret til Kristiansand som startnummer?
Utfyllende og oppklarende forklaring ønskes.
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#705
Posted 06 July 2004 - 23:00
Enkelte hevder i en spøkefull tone att mitt,4661,også indikerer min plasering sammenlagt i fjor.Det er feil.Jeg er med i en forsøksordning det samarbeides om,NBF-FIA-Statensopplysningskontor for retning.no,der det prøves ut retningsbestemt startnummer.
Resultater etter forskning på dyr viser att det kan forenkle prosessen med å komme seg ut av noe an har rotet seg inn i,fx. en seksjon.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#706
Posted 10 July 2004 - 23:00
Også de med blad fjærer slet pga. overhenget forran forakselen.Skal vi delta i noe lignende noen gang,må nok racevognene modifiseres litt.Skikkelige akslinger trengs også,stikkakslinger knakk som fyrstikker.Pito som lå brukbart ann etter ett forsøk,knuste bakakslingen og tok en stikkaksling forran.Også stikkakslinger fra Moser og Unimog akslinger knuste....
Men show ble det.Vi må finne en hall her på vest landet.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#707
Posted 10 July 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Jeg var der,og må bare si att i de seksjonene hadde jeg ikke kommet langt med racevogna.Sperre forran og automat var nok ett minste krav.Pål som vant på lørdagen har virkelig en bil som passet perfekt til slikt bruk,her var det ikke mulighet for å kompensere med tung gassfot.Denes prøvde,og kom ca. 7 meter i begge forsøk.
Også de med blad fjærer slet pga. overhenget forran forakselen.Skal vi delta i noe lignende noen gang,må nok racevognene modifiseres litt.Skikkelige akslinger trengs også,stikkakslinger knakk som fyrstikker.Pito som lå brukbart ann etter ett forsøk,knuste bakakslingen og tok en stikkaksling forran.Også stikkakslinger fra Moser og Unimog akslinger knuste....
Men show ble det.Vi må finne en hall her på vest landet.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
Opprinnelig postet av offroadguru Solli
Dette var da litt av en omtale av bilen til pål kontra din egen;). Nå tror jeg virkelig at offroadhelten fra sokndal er alvorlig syk!
#708
Posted 10 July 2004 - 23:00
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#709
Posted 10 July 2004 - 23:00
Gått det gikk fort over!!!
Men i dag klarte Pål bare 3.plass....
Offroader again...
#710
Posted 10 July 2004 - 23:00
Vet mer etter ferien ,hvis ikke Kværner for mer jobb til neste år,har vi nok flere haller og velge mellom!!! (vet ikke om dette er godt eller vondt!?)
UBER HOMPF UND KNØL
-Trial Team Sokndal
Geir Solli mail:ubersolli@spray.no
mob.92424955
-også kjent fra TV-norge
#711
Posted 10 July 2004 - 23:00
#712
Posted 15 August 2004 - 23:00
Sverre ga alt for publikum før han kastet inn håndklet,og ble co-pilot for meg.
Nederst ser dere ett manipulert bilde av Påls bil.Det ser ut som om det går fort,men i virkeligheten gikk det så sakte att publikum sovnet.Her bør noe gjøres.Av sikkerhetsmessige årsaker kan vi ikke ha sovende publikum liggende inne i seksjonene.Kansje vi kan engasjere de som plaget oss med folkemusikk på campen kunne spilt ved seksjonene når Pål kjører så ikke folk sovner.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#713
Posted 15 August 2004 - 23:00
Pål Blesvik
Xtremist
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#714
Posted 15 August 2004 - 23:00
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#715
Posted 11 July 2004 - 23:00
For å få en egen vri,kunne vi bygd seksjonene på de hollanske vognene (se lenger bak) ,så kunne bilene stått stille mens seksjonene paserte forbi.
Du er heldig, OffroadguruSolli tok seg tid til å svare på ditt spørsmål.
#716
Posted 01 August 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Først kjøpte jeg pajeroen ,så denne...
Go Chevy and Go Diesel - twice the size and twice the stink
#717
Posted 11 July 2004 - 23:00
sankingen av deler til nytt bygge vil ingen ende ta, og i dag havnet denne i verkstedet, det må da være noe som kan brukes??!
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
også kjent fra TV-Norge
#718
Posted 11 July 2004 - 23:00
Du kan jo bruke lystgassen fra den. Står jo NOS i frontruta. hehe......er jo et merke som lager lystgass annlegg
Det vanskelige er en lek, å det umulie en utfordring
#719
Posted 11 July 2004 - 23:00
da jeg har mine tvil til effektøkningen med NOS har jeg utviklet et eget system kalt NYS!
satser nå på å pådra meg en langvarig forkjølelse og hver gang et kraftig nys er på gang slippes dette inn på en trykktank, tenk deg selv kraften når du nyser og dette i tillegg blir komprimert på en tank må det jo gi en eksplosiv effekt når det slippes løs under mer eller mindre kontollerte former.
dette nye systemet sammen med mitt tidligere verdenskjente turboprosjekt må jo bli en suksess, stiller kansje i formula med sukien neste år?!
UBER HOMPF UND KNØL
Trail team sokndal
Tom Ekeberg
mob. 95029069
også kjent fra TV-Norge
#720
Posted 12 July 2004 - 23:00
Lystgass systemet NYS er nok dessverre allerede utprøvd,og skal det ha noen virkning,innebærer dette en ekstrem lungekapasitet og en fryktelig heavy fylleånde..(som brenner)fylleånda var ikke noe problem,men kombinert med fyll følger gjerne med ca 80 prince,og da er det ikke lett å få pesa ånda over på en kontrollert beholder. har visst nok med å få pepet inn oksygen nok til å overleve.
Ja,det er hardt å være TOPPIDRETTSUTØVER:DKopi av melding:
Tore kjent over hele verden.... men ikke i TVNorge