Team Dahl`s Garasje
#81
Posted 09 April 2004 - 23:00
Per
91791531 / 64988722
Per@offroad.no / Ptf@c2i.net
Delespørsmål:23032000
Mfa@offroad.no
Team X-Files (Du tror det ikke før du ser det!)
#82
Posted 11 April 2004 - 23:00
Det er snadder å få prøvekjørt litt igjen. Kjenne bilen tar seg frem og du kjenner vippepunktet komme. Et hjul løfter seg på vei ut på ryggen - gassen pent inn og vi landet på rett kjøl. Flax
Det var rett før vi måtte starte ombyggningen på nytt. Håper det mange som skal til Brumunddal og Brokelandsheia til sesong oppstart .
#83
Posted 12 April 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Håper det mange som skal til Brumunddal og Brokelandsheia til sesong oppstart .
Er vel like greit å holde seg hjemme heretter...
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#84
Posted 14 April 2004 - 23:00
#85
Posted 01 August 2004 - 23:00
Tommy Olsen
#86
Posted 31 July 2004 - 23:00
Bilen er stødig - her var det like før vi satt fast !
Er det noen som har en dana 300 med adapter til salgs ?
Tom
#87
Posted 20 April 2004 - 23:00
Gøy at så mange stiller i Classic. Bra kjørt Harald
#88
Posted 20 April 2004 - 23:00
Hvor mye koster det å drive på med denne hobbyen i deres nivå?? Høres ikke helt billig ut:)
__________________________________________________
MSN-messenger: wazzza@bluezone.no
#89
Posted 20 April 2004 - 23:00
De som Rock`r opp nye biler legger ned mer kroner. Fikk prøvd noen nye biler på Island og de var RÅ ! Men ikke ekstreme å ta seg frem.
#90
Posted 26 July 2004 - 23:00
Kopi av melding:
Er det noen som har en Dana 300 transferkasse med adapter som passer til TH300 ?
Opprinnelig postet av TJD
Adapteren skal ikke passe til TH 300, men TH 350
#91
Posted 26 July 2004 - 23:00
Er det noen som har en Dana 300 transferkasse med adapter som passer til TH350 ?
Tom
http://www.offroad.n...ode=View&RID=59
#92
Posted 02 May 2004 - 23:00
Etter helgens runde i NorgesCupen pådro vi oss noen faste skader. To stikkakslinger og et kryss. I tillegg gikk to vannslager før vi i 4 seksjon tok en baklengsroll med påfølgende skru og fremover på taket. Bøyd girspak og luft i bremser. pluss servostyring som ikke fungerer godt. Så nå må vi "endelig" tilbake til garasjen. VI gir oss ikke ennå
Lånt et bilde fra hjemmesiden til Mjøsa Offroader mens bilen ennå hadde helt karosseri, panser og luftfilter.
#93
Posted 02 May 2004 - 23:00
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#94
Posted 03 May 2004 - 23:00
Vi har bestilt tur til Finland sammen med Team Knoll og Tott. Vi får håpe at bilen holder da. Vi sees vel allerede på Brumunddal ? Vi tar med kamera slik at vi får tatt et rulle bilde av deg også
#95
Posted 03 May 2004 - 23:00
Styrebrems er tillat!!!
Jeg bygger ikke det for å kjøre en dag..
Og det blir umulig å konkurrere mot slike biler:fish:
Pål Blesvik
Tlf: 91531373 / 37156147
offroad@c2i.net
www.3D-RACING.cjb.net
LOUD PIPES - SAVE LIVES
#96
Posted 09 May 2004 - 23:00
Vi greier ikke å blir ferdig til Brumunddal -( Vræææl ) Så vi satser alt på å ha bilen klar til Finland. Kryss fingra for at bilen skal holde mer en en seksjon.
#97
Posted 09 May 2004 - 23:00
lykke til med gromvogna uansett
Follow your dreams
http://www.offroad.n...sp?TOPIC_ID=911
#98
Posted 09 May 2004 - 23:00
Unimog er veldig solide, men tunge og dyre. GM er rimeligere, men må påkostes sperrer og nedgiring. Vi sitter med GM akslinger som har ARB og nedgiring. Utfordringer er hva vi ville har fått solgt dette for.
Jeg "tror" at Unimog blir for overdrevet på en "lettere" bil. Dana 60 er nok perfekt for Offroad i Classic. Disse er meget vanskelige å få ta i, og de er nær verdt sin vekt i gull.
Trenden er at bilene blir stadig letter, så snart holder det vel med Fiesta akslinger
#99
Posted 10 May 2004 - 23:00
Tommy Olsen
#100
Posted 10 May 2004 - 23:00
Kopi av melding:
vet om proto sjåfører som kjøpte Unimog portaler nesten nye for ca 2000, pr framaksler, med sperrer og alt, det finnes flere store høggerier for disse i Tyskland....
Opprinnelig postet av Tommy
Har du litt mer info på det der Tommy, nettsider, e-postadresser, telefonnumre?