spon er døden for motorer men er du sikker på du får ut all spon etter borring å gjenging er det ikke noe problem
Monteringstips for Olje temp og turbotrykk måler
Started by
seahunter
, Jan 27 2007 17:50
21 replies to this topic
#21
Posted 28 January 2007 - 23:36
rigs http://offroad.no/?P...e=View&RID=1062
nofear http://www.2adept.co...p;thread_id=114
bilbygging http://www.bilbyggin...opic.php?t=1045
#22
Posted 30 January 2007 - 22:29
Det ble løsningen med å borre og gjenge inn en bolt i sikkerhetsventilen, nå funker lade målern berre lekkert !!
Når det gjelder målingen av oljetempen tipper jeg det blir samme greie der, dog så sveiser jeg på en mutter på bunnpanna, hmm kanskje enda enklere så lager jeg et lite hus med stor anleggsflate og sveiser i fast til bunnpanne, forskjellen i temperatur innside og utside er vel ikke så inn i hampen skulle en tro
Når det gjelder målingen av oljetempen tipper jeg det blir samme greie der, dog så sveiser jeg på en mutter på bunnpanna, hmm kanskje enda enklere så lager jeg et lite hus med stor anleggsflate og sveiser i fast til bunnpanne, forskjellen i temperatur innside og utside er vel ikke så inn i hampen skulle en tro