Fin garage Kåre,
må vel bare innrømme at bilen din ,er noe av det mest riktig gate/tereng bil jeg har prøvd og jeg har prøvd ganske mange. ikke bare er bilen bra men eieren er også en kjempe kar,
du er morsom å presentere nye ideer for

altid nei, det har jeg ikke penger til. så går det 14 dager så harn tenkt litt og kommet til att det kansje ville bli bra likevel, vi går for det
Ser derre skriver lit om disse badlock felgene.
en ting er at de ikke er lovlige. en annen ting er at det kan være direkte farlig, har prøv netopp det

nok om det
Disse ringene til å ha inne i dekkene som en slaks ekstra slange, er etter min mening heller ikke noen god løsning, dekket må av etter kjøring, kantene gjøres reine. sand og lignende som kommer inn mellom dekket og felge, gjør at det gnager hul i ringen, og ingen garanti dekker det.
så da er vi egentlig tilbake der vi begynte på disse gate tereng bilene, jeg har kjørt av disse hjula et par ganger, kåre hadde villmannen Trygve til å hjelpe seg med det.
og begge disse dekk sleppa på Svarsta var vel ganske unødvendige etter litt vurdering.
men det var jo en riktig hyggelig 1/2 time .med latter sne og startgas.
så jeg mener den beste løsningen er å la det være som det er, dette er jo en bit av leken

gøy med litt ekstra utfordringer
Fin garsje Kåre,
må vel bare innrømme at bilen din ,er noe av det mest riktig gate/tereng bil jeg har prøvd og jeg har prøvd mange. ikke bare er bilen bra men eieren er også en kjempe kar,
du er morsom å presentere nye ideer for

altid nei, det har jeg ikke penger til. så går det 14 dager så harn tenkt litt og kommet til att det kansje ville bli bra likevel, vi går for det
Ser derre skriver lit om disse badlock felgene.
en ting er at de ikke er lovlige. en annen ting er at det kan være direkte farlig, har prøv netopp det

nok om det
Disse ringene til å ha inne i dekkene som en slaks ekstra slange, er etter min mening heller ikke noen god løsning, dekket må av etter kjøring, kantene gjøres reine. sand og lignende som kommer inn mellom dekket og felge, gjør at det gnager hul i ringen, og ingen garanti dekker det.
så da er vi egentlig tilbake der vi begynte på disse gate tereng bilene, jeg har kjørt av disse hjula et par ganger, kåre hadde villmannen Trygve til å hjelpe seg med det.
og begge disse dekk sleppa på Svarsta var vel ganske unødvendige etter litt vurdering.
men det var jo en riktig hyggelig 1/2 time .med latter sne og startgas.
så jeg mener den beste løsningen er å la det være som det er, dette er jo en bit av leken

Støtter teorien din der Colormax..
Virker logisk at dette kan være en svakhet mht. bedlock felgene.
Selv om disse er gunstig for ren offroadkjøring..
Kanskje jeg skal revurdere kjøp av disse likevel og holde meg til standardfelger...