Btw Veldig flotte bilder du har tatt av bilen din med det nye panseret. åssen kamera og linse bruker du? ( eventuelt program for å bearbeide bildene?)
Posted 25 September 2011 - 21:31
Posted 25 September 2011 - 21:56
Posted 28 September 2011 - 17:05
Posted 16 February 2012 - 09:44
Posted 16 February 2012 - 11:05
Posted 16 February 2012 - 11:30
Posted 26 March 2012 - 18:34
Posted 26 March 2012 - 20:43
Posted 28 March 2012 - 15:07
Posted 28 March 2012 - 15:46
Svein
LA3CLA
-------------------------------------------------------------------------------------------
98mod 6,5TD Chevrolet Suburban K1500LS 4wd 8bolter. m/detroit true track diffrensial
DS4-5521 IP m/#9 motstand pluss cooler, operation dieselflow, fleetguard spin-on dieselfilter, Icom Ic-7000 HF/VHF/UHF radio, Icom ic-AH4 Antennetuner og 1,65m kort Springer antenne hvor antenne foten er modifisert til Longwire type, 5/8 ECO antenne på VHF
Posted 28 March 2012 - 17:17
Posted 01 May 2012 - 09:52
Posted 06 May 2012 - 19:45
Edited by Chevy-LPG, 06 May 2012 - 20:09.
Posted 12 May 2012 - 20:13
Posted 12 May 2012 - 22:29
Posted 15 March 2013 - 23:08
Farlig inspirerende tråd dette! Nydelig bil, likte spesielt de felgene på siste sida her
Jeg ble ganske nysgjerrig på den webasto'en din... Er det et eget varmeregister inne i kupeen som varmer den opp når den setter igang, eller går det via det originale registeret? Og hvordan får du isåfall tvangskjørt vifta? Går den på diesel, bensin eller propan?
Posted 14 May 2013 - 19:14
Skinnsetepleie
Har i alle år brukt Turtle wax Emerald Series sin Leather cleaner & conditioner.
Men har nå kommet over et nytt vidundermiddel som jeg bare må dele med dere.
Det er så enkelt og så nærliggende at jeg kan ikke skjønne at jeg ikke har tenkt på det før. Produktet kalles salsåpe og brukes innen hest. Fikk tips om dette fra den nye salmakeren min og etter å ha prøvet det så er jeg helt overbevist.
Produktet kalles Windsor Glyserolsåpe her i norge. Jeg kjøpte det på en Hooks butikk. (kjedebutikk for hester) Såpen rengjør og pleier alt lær, er drøyt og effektivt. Glyserolen gjør det skånsomt rent og holder læret mykt og smidig, dessuten skånsomt på lyst lær. Det har en høyere "poleringseffekt" og er derfor å foretrekke hvis man vil ha blankt lær. Leveres i praktisk boks som gir lite klin og søl. Mengden er på 400g. Etter å ha tatt førersetet så vistes det nesten ikke i boksen at jeg hadde brukt noe. Er viktig at såpen inneholder glyserol. Artikkelnr er 820175 og koster 89kr.
Setet var ganske skittens, har ikke vært behandlet på over et års tid. Skinnet ble veldig mykt og fint etter behandlingern. Behagelig å sitte og ta på. Såpen kom godt til i alle sømmer samt i foldene i skinnet. Her ser dere hvor stort skillet ble etterhvert som jeg behandlet setet.
Hei Tenkte jeg skulle prøve dette produktet. Hvordan påfører du dette? Må det virke i en hvis tid før det tørkes av, eller er det bare å kline på?
Brukte du noe annet i tillegg, eller holder det kun med dette produktet?
Flott "garasje" foresten, mye kjekk info!
Posted 14 May 2013 - 21:05
Kun ved hjelp av den fuktige svampen. Jobb med den så det skummer. Tørk bort med kluten - ferdig.
Kun dette produktet.
Jobb godt i sømmene for det er gjerne der det ryker når tråden blir gammel og uttørket.
Edited by Chevy-LPG, 14 May 2013 - 21:06.
Posted 14 May 2013 - 22:33
Jeg vil også ha spacere!!!!
QUOTE(Chevy-LPG @ 26 Jul 2007, 00:00) <{POST_SNAPBACK}>Spacere
Etter tips fra ChevyHoe så var et alternativ til 10” felger bak å gå for spacere. Tahoe guttene mener at bilen blir mer retningsstabil med dette. I ettertid så er jeg veldig usikker på om jeg merker noe til det. Har alltid følt at bilen min var retningsstabil på grunn av den lange akselavstanden på Suburban. Men, det kan være at den ikke går i de faste hjulsporene lengre på nedkjørt asfalt. Må få litt mer tid på meg til å vurdere akkurat dette.
Før montering
Gikk for 2” spacere, men fikk selvsagt 1.5” når de kom…. I ettertid så ser jeg at disse bygger såpass mye ut at det er mulig 2” hadde vært i meste laget for meg. Er fornøyd med det jeg fikk. Var levert komplett med muttere, var bare plug and play.
Spacerne ble bestil fra
Etter
Jeg vil også ha spacere!!!!
QUOTE(Chevy-LPG @ 26 Jul 2007, 00:00) <{POST_SNAPBACK}>Spacere
Etter tips fra ChevyHoe så var et alternativ til 10” felger bak å gå for spacere. Tahoe guttene mener at bilen blir mer retningsstabil med dette. I ettertid så er jeg veldig usikker på om jeg merker noe til det. Har alltid følt at bilen min var retningsstabil på grunn av den lange akselavstanden på Suburban. Men, det kan være at den ikke går i de faste hjulsporene lengre på nedkjørt asfalt. Må få litt mer tid på meg til å vurdere akkurat dette.
Før montering
Gikk for 2” spacere, men fikk selvsagt 1.5” når de kom…. I ettertid så ser jeg at disse bygger såpass mye ut at det er mulig 2” hadde vært i meste laget for meg. Er fornøyd med det jeg fikk. Var levert komplett med muttere, var bare plug and play.
Spacerne ble bestil fra
Etter
Mulig dumt spørsmål , men: Hvordan får du sentrert hjulet uten den senterringen som er på bremsetrommelen? Spaceren blir sentrert, men ikke hjulet på spaceren..?
Mvh Stian