Gå til innhold

Foto

SKRAVLEPLASS/chattekrok!

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6133 replies to this topic

#2701 Zuki

Zuki

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 20 March 2007 - 21:18

Ramla borti en som er dobbelt så sterk, men som fremdeles er liten av størrelse og forhåpentligvis passer på samme stedet denne står biggrin.gif, er på vei i posten hvert øyeblikk. Og greit å få den "gamle" ut av garasjen, ellers får jeg bare rare ideer om å montere den bak. noexpression.gif

Edited by Zuki, 20 March 2007 - 21:19.

#2702 sven

sven

4x4-Høvding

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4833 Innlegg:

Posted 20 March 2007 - 22:14

aaaah.....

Mye vil ha mer ja

kjenner til den....

Men du Ståle.... den passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak.......

devil.gif devil.gif devil.gif

#2703 Bernt S

Bernt S

Direktør

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1619 Innlegg:

Posted 20 March 2007 - 22:44

QUOTE(sven @ 20 Mar 2007, 22:14) <{POST_SNAPBACK}>
den passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak.......

den passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak....... passer bra bak.......

Så kan heller eg legge min som er nesten helt make ut for salg så kan vi dele Ståle..........
dribble.gif

Bare tenk winch foran og bak, hvor mange har egentlig hatt det?? eller brannbil???

KNA Offroaders Hordaland

#2704 Zuki

Zuki

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 21 March 2007 - 08:48

Kjøp min også da, Bernt, så monterer du begge på taket! Tenk, den første suzukien som er helt selvberga ved velt! biggrin.gif

#2705 Aiolos

Aiolos

Olivenbonde

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 539 Innlegg:

Posted 21 March 2007 - 11:04

QUOTE(Bernt S @ 18 Mar 2007, 21:50) <{POST_SNAPBACK}>
Hallo
Har falt over et lite lager av 413 motorer.....
Har plutselig 4 stk det er tre for mye.....
Gi beskjed hvis nokken trenger.....

Var en tur på hoggeren i dag, men det er for mange biler der kommer ikke til.
Skal sjekke jevnlig... Men neste onsdag blir siste dagen på en stund, da er det påskeferie
og Hellas tur.
Ελευθερία ή θάνατος,

DON'T GIVE OUT DUFF ADVICE. IF YOU DON'T KNOW THE ANSWER THEN DON'T ANSWER - SIMPLE!!!,

#2706 suzuki sj413 jx

suzuki sj413 jx

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 315 Innlegg:

Posted 21 March 2007 - 16:53

jeg skal sette vinsj på min sj413 og lurer på om det blir for mye vekt på framakselen.
vinsjen veier 38kg
tillatt vekt på framaksel : 530kg
egenvekt på framaksel : 480kg
= 50kg til overs.
regner de med egenvekt på personen også deler 75kg på to aksler?
blir dette for tungt og for jeg goddkjent det hvis vinsjen er festet innenfor fangeren???
hilux 1997 ;-)
jeg liker meg når det går over stokk og stein ;-)

#2707 Aiolos

Aiolos

Olivenbonde

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 539 Innlegg:

Posted 22 March 2007 - 13:59

QUOTE(suzuki sj413 jx @ 21 Mar 2007, 16:53) <{POST_SNAPBACK}>
jeg skal sette vinsj på min sj413 og lurer på om det blir for mye vekt på framakselen.
vinsjen veier 38kg
tillatt vekt på framaksel : 530kg
egenvekt på framaksel : 480kg
= 50kg til overs.
regner de med egenvekt på personen også deler 75kg på to aksler?
blir dette for tungt og for jeg goddkjent det hvis vinsjen er festet innenfor fangeren???

Du får nok et vekt problem, jeg hadde stor vinsj på min i ca to måneder bilen ble stomp og ubehagelig
på veien. Så nå har jeg en liten Warn vinsj stor nok til normal bruk men ikke i myra, men det problemet
får jeg ta når det kommer.
Ελευθερία ή θάνατος,

DON'T GIVE OUT DUFF ADVICE. IF YOU DON'T KNOW THE ANSWER THEN DON'T ANSWER - SIMPLE!!!,

#2708 suzuki sj413 jx

suzuki sj413 jx

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 315 Innlegg:

Posted 22 March 2007 - 15:29

ja jeg vil tru det blir ganske ubehagelig på vei med tanke på hvor slappe orginale bladfjører er så i såfall må jeg kansje kjøpe nye bladfjører
men det går jogreit med avtagbart feste og legge det baki når man ikke trenger det????
hilux 1997 ;-)
jeg liker meg når det går over stokk og stein ;-)

#2709 SkogsBjønn

SkogsBjønn

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 676 Innlegg:

Posted 23 March 2007 - 08:56

Så wheeler dealers på discovery pimpet en sj410 i dag. Noen som vet hvor det programmet er å få tak i på nettet ? torrent elsn ?

#2710 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 23 March 2007 - 19:12

Kjøpte meg ps3 idag med motor storm.... biggrin.gif

Kjedelig no mellow.gif

#2711 Aiolos

Aiolos

Olivenbonde

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 539 Innlegg:

Posted 28 March 2007 - 14:00

Da får dere ha en god påske.
Nå er sekken pakket bakdekk til atven og litt klær, imorgen er det Hellas som gjelder.
Her er mitt paradis:: http://www.koroni.info/
Ελευθερία ή θάνατος,

#2712 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 28 March 2007 - 19:16

eg har forumpause og kjem ikkej til å sjekke innom her så å svare her i tråden er nyttelaust!!

Som nokon av dykk kjenner til så fins det en lang svart sammy her oppe som tilhører en kompis. denne står no uten skilt, og har blitt delvis restaurert. har tatt en god del rust på den, og fiksa ei enorm liste med mangler. eier har ikkje tid til prosjektet og bilen blir mest sannsynlig solgt.
antageligvis blir et nytt komplett TM 80mm sett solgt for seg då dette ikkje er ferdig montert, bilen for seg, og anna utstyr for seg. Av utstyr er det 33x12.5MTR på 8"RC som er lite brukt, ny locker i eske, nye 6" bushwackers, 30mm spacere, div 413 deler..
bilen har sprek motor med headers, weber og muligens en trimkam, 4 seter. skal ikkje være mykje som mangler på å få bilen EU-ok, mykje deler medfølger.

alt blir lagt ut på kjøp og salg heilt eller delvis etterkvart, dette berre for å lodde stemninga og gi kompiser og spesielt interreserte et fortrinn.

dersom nokon er interresert er det berre å ta kontakt PÅ EPOST eller msn/mobil for dei som har det.

arnfinnXsuzuki4x4.no

Edited by yakuza, 28 March 2007 - 19:21.

Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#2713 SkogsBjønn

SkogsBjønn

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 676 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 06:14

Hoi godtfolk!

Jeg må ha nye dekk til sommeren (30" 9,5" x 15). For noen måneder siden var det noen på forumet her som fikk tak i rimelige dekk mener jeg å huske ?!
Noen som kan hjelpe meg litt her ?

#2714 ZukiJack

ZukiJack

Huffroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 11:55

QUOTE(SkogsBjønn @ 29 Mar 2007, 06:14) <{POST_SNAPBACK}>
Hoi godtfolk!

Jeg må ha nye dekk til sommeren (30" 9,5" x 15). For noen måneder siden var det noen på forumet her som fikk tak i rimelige dekk mener jeg å huske ?!
Noen som kan hjelpe meg litt her ?

Ta kontakt med Vidar... Han formidler kontakt for billige dekk...

#2715 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 23:28

gratulere med dagen Sven!
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#2716 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 23:32

En gratulasjon fra meg også smile.gif

Edited by Geared, 30 March 2007 - 09:28.

Tlf: 98883546

#2717 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 29 March 2007 - 23:46

Gratulerer med dagen Sven beer.gif beer.gif beer.gif
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

Medlem nr:3 Suzuki 4x4 Club Norway

#2718 Zuki

Zuki

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1858 Innlegg:

Posted 30 March 2007 - 07:18

Ey, Hæppi børsdai Sven!!! cool.gif

#2719 SkogsBjønn

SkogsBjønn

Grand offroader

• Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 676 Innlegg:

Posted 30 March 2007 - 11:34

Noen som har godkjenningspapirene for OME 2", eller vet hvor jeg får tak i det ? Det skal vell ikke være noe stress å få bilen godkjent med understellet hos bt ?
Har forresten bestillt 30x9,5x15 nå biggrin.gif

Edited by SkogsBjønn, 30 March 2007 - 11:35.

#2720 tåffår

tåffår

Suzuki nærd

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2154 Innlegg:

Posted 30 March 2007 - 18:36

Skogsbjørn: 4x4supply har papirer på ome

Er det nogen suzuki folker som skal til Svarstad i Påsken??
www.zuki.no
Min Blogg

Suzuki SJ TinTop karros ønskes kjøpt