Gå til innhold

Foto

SKRAVLEPLASS/chattekrok!

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6133 replies to this topic

#3701 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 12 March 2008 - 13:21

QUOTE(Roar Hovet @ 12 Mar 2008, 08:45) <{POST_SNAPBACK}>
Min gjør det med 33" Shu, så det vil jeg nok tro din bil elegant klarer smile.gif

På tørr asfalt???
Du kan ikke ha sperr da smile.gif

#3702 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 12 March 2008 - 14:18

QUOTE(terje takras @ 12 Mar 2008, 13:21) <{POST_SNAPBACK}>
På tørr asfalt???
Du kan ikke ha sperr da smile.gif

Er sperre på den bilen jo...
Tlf: 98883546

#3703 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 12 March 2008 - 19:17

Og du klare å legge 2 svarte striper på tørr asfalt??
Respekt smile.gif

#3704 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 12 March 2008 - 22:59

Ja burde klare det ganske greit med de ekstra hestene jeg får nå. Spant lett på tørr asfalt med orginaldekk og en lett trimma 1.3

Roar sin vitara spinner både hit og dit med de 33" biggrin.gif

Er forresten tredje uka jeg venter på veivlager fra suzuki nå.. litt lei av å vente devil.gif devil.gif duden på suzauki sa at siden det hadde tatt så lang tid så gikk det nok enda lenger tid noexpression.gif

holder forresten på med et litt mindre suzukiprosjekt, er vel interessant for flere gale folk (entusiaster) her
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

Medlem nr:3 Suzuki 4x4 Club Norway

#3705 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 12 March 2008 - 23:14

QUOTE(ShuDuck @ 12 Mar 2008, 22:59) <{POST_SNAPBACK}>
Ja burde klare det ganske greit med de ekstra hestene jeg får nå. Spant lett på tørr asfalt med orginaldekk og en lett trimma 1.3

Roar sin vitara spinner både hit og dit med de 33" biggrin.gif
Er forresten tredje uka jeg venter på veivlager fra suzuki nå.. litt lei av å vente devil.gif devil.gif duden på suzauki sa at siden det hadde tatt så lang tid så gikk det nok enda lenger tid noexpression.gif

holder forresten på med et litt mindre suzukiprosjekt, er vel interessant for flere gale folk (entusiaster) her

Fikk lager dagen etter at jeg bestillte deg gangen jeg bytta. På Suzuki i Tønsberg.

Shu, du har for lite fritid...
Tlf: 98883546

#3706 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 13 March 2008 - 00:09

Hei ShuDuck og takk for sist.
Jeg har sluttet og kjøpe på RSA suzuki dem har jo ikke noe på lager, alt må best. fra japan. Hvorfor ikke bestille fra www.g13b.com, eller ring og snakk med John og han hjelper deg med dette, har stort sett alt på lager og er rask til å sende.
Svein

#3707 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 13 March 2008 - 01:07

takk for sist ja, skulle ha visst at det kom til å ta så lang tid på forhånd så hadde jeg bestilt en annen plass. Men det er kanskje best å bare vente? de må vel komme snart siden det har gått tre uker sad.gif tar jo litt tid å få de fra usa også, eller får en sent over brev iløpet av et par dager kanskje? jeg håper på å få kjørt i påska
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

#3708 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 14 March 2008 - 12:40

Syns det er skikelig rart dette at folk har så mykje trøbbel med RSA suzuki original delelager. Hos min kontakt her lokalt har det aldri skjedd at ikkje ting kjem når han seier dei skal kome. tek 3 dager dersom det fins i norge, og 14 dager får Japan. aldri noko spørsmål eller vansker eller krøll. veit alltid 100% kva dei snakker om, sjøl om eg har komt og ville ha deler til '96 vitara, '84 410, '85 413 så veit dei kva eg skal ha. aldri noko tull med at dei ikkje kan bestille deler uten regnummer som andre har klaga på e.l. trøbbel..

Virker nesten som nokon delelager har en anna portal til den store suzukibasen eller at unge folk ikkje kan med det gamle gode systemet eller noko slikt?
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#3709 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 14 March 2008 - 12:49

Tror det først og fremst har noe med dem som sitter og bestiller varer, jeg har opplevd at dem har glemt og bestill og kommet etter 14 dg. så var det fortsatt ikke best.

Er det noen som kan svare meg på om det går ann å sette på ventilerte bremseskiver fra Vitara i front på 413?

#3710 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 14 March 2008 - 16:25

ja de skal passe på, men du må vel ha med kalipterne også. Søk på zuwharrie.com, der står det

Jeg har ringt annenhver dag de siste ukene så de kan umulig ha glemt å bestille hvertfall hehe.. ringte i går og da sa de " vi lar deg vite det så snart de kommer". yeah right, like Im gonna stop calling biggrin.gif

Edited by ShuDuck, 14 March 2008 - 16:28.

Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

#3711 McZuk

McZuk

Offroader

• Supermedlem
  • PipPipPip
  • 148 Innlegg:

Posted 14 March 2008 - 18:33

Her I Stavanger er det en hos Suzuki som har peiling på Sj/samurai men oplever at det kan ta tid. Karosseri deler til 510 er ikke så lett å tak i (de som ikke passer og til short wheel base da). Men eg føler at servicen er bra der, han tar allitd tid til å hjelpe og eg får helst velg delene fra katologgen selv. Prøvd på GoBil for men de bare prøvd å selge meg en ny Isuzu.

#3712 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 14 March 2008 - 19:55

Hvem var det som jeg møtte på idag på STORD i en rød orginal suki?
Fløyta og hilsa...nesten som motorsykklister gjør smile.gif

Edited by terje takras, 14 March 2008 - 19:55.

#3713 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 15 March 2008 - 10:02

QUOTE(terje takras @ 14 Mar 2008, 19:55) <{POST_SNAPBACK}>
Hvem var det som jeg møtte på idag på STORD i en rød orginal suki?
Fløyta og hilsa...nesten som motorsykklister gjør smile.gif

Jepp, bra! sånn skal det være!

eg hilser også, men er ikkje alle som "tek den" biggrin.gif

#3714 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 15 March 2008 - 21:23

hehe de fleste jeg hilser til eller blinker på, sjekker lysa sine rolleyes2.gif Men om de er unge så hilser og tuter de fleste tilbake
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

#3715 Klatti

Klatti

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 114 Innlegg:

Posted 16 March 2008 - 10:01

QUOTE(Svein54 @ 14 Mar 2008, 12:49) <{POST_SNAPBACK}>
Tror det først og fremst har noe med dem som sitter og bestiller varer, jeg har opplevd at dem har glemt og bestill og kommet etter 14 dg. så var det fortsatt ikke best.

Hvem har du bestilt deler hos på RSA Drammen Svein?
Er kun et menneske der som kan jobben og da får du også skikkelig god service.
IPB Image

#3716 tåffår

tåffår

Suzuki nærd

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2154 Innlegg:

Posted 16 March 2008 - 10:45

Shu, Om du ikkje har fått lagra til etter påske, så kan eg høre med Bente om hu har... Blir liksom for domt, er over ein måned du har venta nå??

Svein: Har sjøl oplevda at deler må bestillast frå Japan og duden bak disken ikkje har klart å bestilla... Enden på visa var at delen faktisk låg på bakrommet til RSA, men duden klarde ikkje å sjekka overgangsnummer...
PÅ RSA Drammen får du deler som er på Hovedlageret samme dag om du bestiller før klokka 1300. Da rekker ein siste plukkinga før stengetid...
www.zuki.no
Min Blogg

Suzuki SJ TinTop karros ønskes kjøpt

#3717 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 16 March 2008 - 12:41

Kurt Nilsen:
"Men jeg har mer penger enn jeg noen gang har hatt. Jeg klarer å betale regningene uten å kvie for det. Og så har jeg litt på bok. Ikke all verden, men litt. Jeg kunne sikkert kjøpt en drømmekåk, men jeg vil bo her. Du ser hvilken bil jeg har. En enkel Suzuki. En fornuftig familiebil."

#3718 Buford T Justice

Buford T Justice

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 93 Innlegg:

Posted 16 March 2008 - 13:16

Hehe så vi kjøyrer som kjendisane wink.gif
There's no substitute for cubic inches

#3719 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 16 March 2008 - 15:36

QUOTE(tåffår @ 16 Mar 2008, 10:45) <{POST_SNAPBACK}>
Shu, Om du ikkje har fått lagra til etter påske, så kan eg høre med Bente om hu har... Blir liksom for domt, er over ein måned du har venta nå??

Svein: Har sjøl oplevda at deler må bestillast frå Japan og duden bak disken ikkje har klart å bestilla... Enden på visa var at delen faktisk låg på bakrommet til RSA, men duden klarde ikkje å sjekka overgangsnummer...
PÅ RSA Drammen får du deler som er på Hovedlageret samme dag om du bestiller før klokka 1300. Da rekker ein siste plukkinga før stengetid...

Ja det hadde vært kjempefint om du kunne det, har venta over en måned etter påske ja
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

#3720 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 16 March 2008 - 19:59

QUOTE(yakuza @ 16 Mar 2008, 12:41) <{POST_SNAPBACK}>
Kurt Nilsen:
"Men jeg har mer penger enn jeg noen gang har hatt. Jeg klarer å betale regningene uten å kvie for det. Og så har jeg litt på bok. Ikke all verden, men litt. Jeg kunne sikkert kjøpt en drømmekåk, men jeg vil bo her. Du ser hvilken bil jeg har. En enkel Suzuki. En fornuftig familiebil."

Om han kunne slutte og synge og nå så hadde det blitt perfekt. ;-))