Ja eg veit det også finnes folk i disse etatene som faktisk er greie å ha med å gjør, men desverre er det ikkje de som blir huska i det lange løp
For all del, jeg har brutt en lov og har blitt tatt og aksepterer at det er en straff i form av et forenklet forelegg med en bot på rundt 5 tusen kroner, og der ble det ikke noe av de setene til bilen enda, MEN det er hvordan de oppfører seg når en blir tatt.
Jeg har også blitt stoppet før, fikk ikke prikker den gangen, og de var helt anderledes. De var greie og forståelsesfulle,forstod litt galgenhumor og jeg fikk mye mer respekt for dem enn de nissene jeg ble tatt av denne gangen.
Jeg er vel notorisk til å bryte fartsgrensa, men når jeg kjørte fra Lillehammer til Horten forrige dagen, med tilhenger og kjørte helt etter lovboka laget jeg ufattelige lange køer og hadde et par virkelige grisete forbikjøringer av folk som ble irritert over "sneglekjøringa" mi. Hva er værst, kjøre etter fartsgrensene og skape irritasjon og hasardkjøring eller å kjøre 20 over der det er fint oversiktlig og uenfor tettbebyggelsen?
På Lillehammer gikk Politiet inn og stanset en kinoforestilling pga en feilparkert bil utenfor og de antok eieren var på kinoen. I stedet for å taue vekk bilen gikk de inn og avbrøt hele kinoforestillingen og de digitale fremvisningene kan ikke settes i pause så kinokvelden for rundt 200 personer ble ødelagt. Arrogant Politi?? Og det går ut over alle de som er fornuftige, alltid drittsekkene som huskes og som setter standard.
Nei, jeg får gå over til å slå ned folk i byn i stedet for det får en ikke straff for.
Noen som har en G16B 16V til salgs, jeg trenger ny motor i bilen min ;-)).