Gå til innhold

Foto

SKRAVLEPLASS/chattekrok!

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6133 replies to this topic

#5101 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 14 May 2009 - 11:15

QUOTE(yakuza @ 14 May 2009, 11:54) <{POST_SNAPBACK}>
Hadde tenkt å kjøpe meg 6m med 60x04 firkant ja, skal sjekke lageret. Kan ta med på treffet men det er vel for seint?

Er litt i seneste laget ja. Trenger det fort.

Har sjekket prisen på en 6m, ca 700+ mva. Gi beskjed så kan jeg kappe opp i lenger dere trenger.

Edited by Svein54, 14 May 2009 - 11:47.

#5102 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 15 May 2009 - 07:52

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 13 May 2009, 19:14) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg vil bare legge inn en advarsel mot følgende person:

Tommy Støa
Nedre Borgvin 56
3800 BØ

På forumet kaller han seg : Stukzuki

Sendte for en tid siden noen deler til han sammen med en giro. Ingen penger å få. Sendte purring. Ingen penger. Sendte rekomandert kravbrev. Ingen penger. Han har telefon men svarer ikke på telefon. Ringte i dag til noen jeg antar er moren som bor på samme adresse og der var det ingen vilje til å svare på hverken hvor han kunne treffes eller noe som helst.

Sender rettslig inkasso. Men det kommer sikkert ikke noe penger ut av vedkommende.

Sånne mennesker er kanskje det jeg hater mest, og det er slike som ødelegger tillitsforhold på forum som dette.

Hvor mye penger er det snakk om?
Hvist jeg kommer på treffet kan jeg stikke innom han på turen nedover og hente pengene/delene hvist du ikke har fått dem til da.
Lettere å få pengene når man står på døra hans smile.gif

Edited by terje takras, 15 May 2009 - 07:58.

#5103 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 15 May 2009 - 18:13

QUOTE(terje takras @ 15 May 2009, 08:52) <{POST_SNAPBACK}>
Hvor mye penger er det snakk om?
Hvist jeg kommer på treffet kan jeg stikke innom han på turen nedover og hente pengene/delene hvist du ikke har fått dem til da.
Lettere å få pengene når man står på døra hans smile.gif

Det er rundt tre tusen kroner men jeg har tenkt å ta en tur nedover og besøke han i løpet av sommeren. Jeg skal nok finne den slasken. Han ringte meg flere ganger og virket ærlig og grei og det var helt greit om jeg sendte i oppkrav og bla bla så sendte jeg det bare uten oppkrav som jeg har gjort flere ganger. Så ringte han meg og syntes det var bra at jeg hadde sendt det slik at det ble billigere for han. Og det ble det virkelig for etter det svarer han ikke på telefonen eller noe som helst. Ikke er han inne på forumet lenger heller. Skulle ikke forundre meg om han har lurt flere her. Jeg skal nok finne bilen hans.

Jeg skjønner meg ikke på sånne, de aner jo ikke hva de utsetter seg for av risiko. Jeg kan jo være en gal psykopat som river hodet av han, selv om psykiateren sier at jeg er stabil men han var litt bekymret for fremtiden. :-) Jeg ville aldri i verden terget på meg folk på den måten. Det hadde jeg aldri tatt sjansen på.

Men vi kan snakkes om dette privat. ;-)

#5104 JonasE

JonasE

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 45 Innlegg:

Posted 15 May 2009 - 18:23

håper du tar gebyrer, nöcke smile.gif sånn oppførsel er skammelig, og jeg håper du finner en løsning på det.

driver du med salg av deler i stor skala, eller? jeg er på utkikk etter orginal kufanger smile.gif

#5105 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 16 May 2009 - 23:25

Gunnarrrrr.......
Du som er en mester i lover og regler... biggrin.gif
Jeg tåler kritikk....så lenge du/dere ikke er naboen min wink.gif
Kan du hjelpe meg litt i denne tråden?

http://www.offroad.n...el-t102912.html

Andre skruzukifolk kan seff gi ett lite innspill i denn tråden smile.gif

#5106 Mikael-b

Mikael-b

Offroad-wannabe

• Medlem
  • PipPip
  • 65 Innlegg:

Posted 18 May 2009 - 12:05

Noen som har lyst på en god 413 motor ?
Komplett, med gasser som går dårlig på tomgang og bruker mye bensin.
Følger med komplett eksos, girkasse osv.

Ligger salgsannonnse på " Selges - Deler"

Mikael Berberg - KNA Telemark Offroad

#5107 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 20 May 2009 - 10:42

QUOTE(yakuza @ 12 May 2009, 08:08) <{POST_SNAPBACK}>
Har bestilt gummipropper av han, skal komme tilbake med detaljer til deg om eg får dei hit ok..

pakken frå Raj kom på Mandag og brukte ei veke på turen frå India til posten i Volda, eg bestilte en fredag, Raj posta mandag og var lei seg for forsenkinga..
I går testa eg passform som var heilt ok. kjapp service og fantastiske prisar.

http://stores.shop.e...4__W0QQ_armrsZ1
bruk Paypal!
Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#5108 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 20 May 2009 - 11:31

En uke fra India til Volda... Ventet på en pakke i fem dager jeg, den skulle reise helt fra Østfold til Vestfold...
Tlf: 98883546

#5109 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 20 May 2009 - 12:40

La inn bestillinga seint fredag 8. mai

svar frå Raj som sender:

Dear Arfinn

Your suzuki samurai floor plug kit has been shipped today (Monday 11th May 2009). The package will be delivered by your local post office and the reference no. is RR7739XXXXXX. (please provide this reference no. in any future correspodance)
As you already know, that this package is coming from India, the estimated time/transfer is 15 business days, so please allow a little better than 2 week for it to reach you.
Sorry for the long wait..

Sendingsnummer
Kollinummer RR7739XXXXXX Produkt REKOMMANDERT BREV FRA UTLANDET

Dato Kl Hendelse Poststed
18.05.09 11.46 UTLEVERT 6101 VOLDA
18.05.09 08.39 ANKOMMET POSTKONTOR 6100 VOLDA (VOLDA)
15.05.09 14.14 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0001 OSLO
14.05.09 15.13 AVVIK I PRODUKSJONEN
Årsak: Antatt tollpliktig 0020 OSLO
14.05.09 13.30 ANKOMMET MOTTAKERLANDET 0001 OSLO

Sendt 11. mai, utlevert 18. mai

Edited by yakuza, 20 May 2009 - 12:42.

#5110 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 21 May 2009 - 16:05

Nokon som vil ha LJ80 prosjekt?
DSC01826.JPG
LJ80'en på bildet her står ikkje langt frå Åndalsnes og er temmelig komplett. Den er fint prosjekt for nokon med litt meir tid enn meg. Bilen har gått 76000km. Fins bilder av den på bilmesse på sjølyst som en av dei to første LJ80 som kom til landet, men eg veit ikkje om dette stemmer og har heller ikkje sett bilda sjøl. Eg kjenner til mykje historikk til bilen og har fleire bilder.

Bilen har rust i dørken foran men eg grov ikkje fram noken hol. Fleire høl rundtomkring, men hjulbuer virker heile og skjermbyggere hang godt fast. Ellers smårust over det heile. skal den bli bra må en nok regne med å løfte den av ramma.
Oljelekasjer såg ut til å komme frå både motor og gir, kingbolter mest sannsynlig slarkete og oljelekasjer frå knuter foran, men ellers ok drivverk. Kjørte bilen ei runde der den sto og alt drivverk ser ut til å virke. Motor går ok med pådrag, men tomgang er litt rusken. la ikkje merke til noko røyk frå motor.

Bilen har fått en smell foran og mangler støtfanger og har uoriginale blink og parklys. tenningslås er defekt, men ekstra er montert ved sidan av.. diverse jallarep rundt om, gåen kalesje såklart. Eine døra og bakluka er bytta for nokre år sia, derfor i ok stand. plastgrillen også er "ny".

Bremser hang litt men bilen har stått i 15 år berre med sporadisk bruk så er nok ikkje så rart. men dei virka smile.gif

Dersom nokon vil ta vare på den så gi meg et pip så skal eg vidareformidle kontakt med han som har den.
Han skal ha den bort, så her bør en nok handle raskt så den ikkje går til skogsbil..
mail meg på: arnfinn@melkebart.com

Edited by yakuza, 21 May 2009 - 19:43.

#5111 are

are

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 22 May 2009 - 11:58

Noen som veit hva de norske butikkene tar for en locker? ca. 4000,- p/stk?

#5112 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 22 May 2009 - 13:49

QUOTE(are @ 22 May 2009, 12:58) <{POST_SNAPBACK}>
Noen som veit hva de norske butikkene tar for en locker? ca. 4000,- p/stk?

ligger nok der etter at dollaren spratt opp. de lå på 3.5 for en tid siden med lav dollarpris.

#5113 Annnte

Annnte

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 671 Innlegg:

Posted 25 May 2009 - 23:32

Kosa mæ litt mer med 3d bilen i kveld... Måtte bare prøve å lage et bilde smile.gif

Stian
Fis en bris...

#5114 Bergum

Bergum

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 19:18

QUOTE(Annnte @ 26 May 2009, 00:32) <{POST_SNAPBACK}>
Kosa mæ litt mer med 3d bilen i kveld... Måtte bare prøve å lage et bilde smile.gif

Stian

Når legger du den ut her da?
________________________________________________________________________________
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway

#5115 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 20:56

SJ ruler.

I dag kjørte jeg gjennom Rådhustunellen i Oslo sentrum og i bunnen der stod det en Mitsubishi pick-up med motorstopp så jeg svingte inn foran, midt i rushet, koblet av hengeren min og koblet den bak på pick-upen og festet tausestropp og koblet inn lavserie. Dro den med meg gjennom hele Oslo opp til Karihauen hvor vi svingte inn til siden og han fikk jobbet litt med drivstofftilførselen og fikk bilen sin i gang igjen.

Det så jævli rart ut, den lille SJ med en diger Mitsubishi pickup med tilhenger på slep. Han var uansett veldig takknemlig for hjelpa.

#5116 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 27 May 2009 - 21:13

bra jobba smile.gif
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

Medlem nr:3 Suzuki 4x4 Club Norway

#5117 Bergum

Bergum

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 28 May 2009 - 21:25

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 27 May 2009, 21:56) <{POST_SNAPBACK}>
SJ ruler.

I dag kjørte jeg gjennom Rådhustunellen i Oslo sentrum og i bunnen der stod det en Mitsubishi pick-up med motorstopp så jeg svingte inn foran, midt i rushet, koblet av hengeren min og koblet den bak på pick-upen og festet tausestropp og koblet inn lavserie. Dro den med meg gjennom hele Oslo opp til Karihauen hvor vi svingte inn til siden og han fikk jobbet litt med drivstofftilførselen og fikk bilen sin i gang igjen.

Det så jævli rart ut, den lille SJ med en diger Mitsubishi pickup med tilhenger på slep. Han var uansett veldig takknemlig for hjelpa.

Sånn gjør hvedagen lit bedre.. :->
________________________________________________________________________________
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway

#5118 Annnte

Annnte

Grand offroader

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 671 Innlegg:

Posted 28 May 2009 - 23:08

Fikk sjokk i dag da jeg fylte opp tanken på 410`n. 0,59l pr mil ohmy.gif Har aldri brukt så lite før. Da er det gøy å fylle bensin tongue.gif
Fis en bris...

#5119 Roar Hovet

Roar Hovet

Bygdetulling

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5180 Innlegg:

Posted 28 May 2009 - 23:21

I dag har jeg vært flink gutt! Har fått SPOA den LWB'n jeg har her og putta på 33" hjul. Er ikke så mye som må kappes egentlig for at de ikke skal subbe, hadde regnet med å måtte kappe mye mer. Reiv av hard-top'n på den også og den passet rett på plan til pick-up'n:)

Så nå blir det offroading i helgen:)
Tlf: 98883546

#5120 terje takras

terje takras

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1954 Innlegg:

Posted 29 May 2009 - 11:46