Gå til innhold

Foto

SKRAVLEPLASS/chattekrok!

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
6133 replies to this topic

#5821 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 20 March 2010 - 20:08

QUOTE(JarleA @ 20 Mar 2010, 19:16) <{POST_SNAPBACK}>
Hva er offisiell logo?

Denne hvis jeg ikke tar feil

suki.JPG [

#5822 Svein54

Svein54

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1201 Innlegg:

Posted 20 March 2010 - 20:17

Her er T-shirt og collagegenser som vil bli lagd opp til treffet. Alle som ønsker må sende meg PM med størelse og ant. T-shirt eller collagegenser,eller begge.
Pris ca. 150,- / 200,- får da også med 2 stk klistremerke til bilen. samme motiv som på gensere.
En del av overskuddet vil gå tilbake til klubbkassa.

t_shirt.JPG

Edited by Svein54, 20 March 2010 - 20:30.

#5823 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 21 March 2010 - 09:57

QUOTE(JarleA @ 20 Mar 2010, 19:16) <{POST_SNAPBACK}>
Hva er offisiell logo?

www.suzuki4x4.no oppe i hjørnet der. Stjelt frå eller inspirert av logoen til suzuki sx4 egentlig.
Svein sin font på klubbmerker o.l. har runde hjørner på "4x4" ellers lik. (lik nok smile.gif )

Suzuki S'en og 4x4 symbolet er logoen, og klubben har ikkje vedteke noko bestemt om kvar en plasserer teksta/klubbnavnet så det er litt fritt.

Edited by yakuza, 21 March 2010 - 10:00.

Mellom Bakkar og Berg Aaffroad - terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge

Har deaktivert PM, men send gjerne en epost :)

#5824 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 21 March 2010 - 10:00

QUOTE(eybjerke @ 20 Mar 2010, 15:35) <{POST_SNAPBACK}>
HVa skal du ha for å sende det til Oslo? :-D

det er så langt så det blir vel neppe billig desverre hehe..
edit: eksosanlegget er langt altså smile.gif

styr unna walker i alle fall. bygg heller sjøl av biter du kjøper i lausvekt. mykje meir holdbart og ikkje noko dyrare.

Edited by yakuza, 21 March 2010 - 10:09.

#5825 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 21 March 2010 - 10:09

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 20 Mar 2010, 16:59) <{POST_SNAPBACK}>
For at det skal være en viss ryddighet bør en forholde seg til et til enhver tid vedtatt grafisk profilprogram. Der er jeg helt på linje med Yakuza.

Det med egen webside/webserver for klubben. Hvor ligger det arbeidet nå?

Kanskje vi kunne lagt inn logoer og slike ting for nedlasting der slik at det ikke blir surr omkring hva som er gjeldende logo. ??

Kunne lagt ut som html-link på eksisterande side ja. er igrunn ingenting til hinder for å legge ut alt mulig no. eg kan legge det ut så kan kvensomhelst laste ned, evnt på passord for medlemmer. vi har som målsetting å få til et filarkiv der meir eller mindre alle vi gir tilgang kan legge opp ting, men foreløpig er det berre eg så send meg gjerne saker og ting så kan eg lage nedlastingside.

#5826 vidar

vidar

Vidar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1917 Innlegg:

Posted 21 March 2010 - 23:46

Fant en lj i Island med mer rust enn min...lett lenge nå... wink.gif

http://www.sukka.is/...pic.php?396.150
Vidar
Founder Suzuki 4x4 Norway

#5827 eysteinbjerke

eysteinbjerke

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 22 March 2010 - 14:25

Kjørte på gult foran onkel politi igår, og han stoppet meg litt nedi veien.... ohmy.gif

Politimannen sa at broren hans har SJ og sa jeg var "heldig" som hadde 1.3 liter'n biggrin.gif

Men han hadde også mye peil på regler og kommenterte rulleomkretsen på dekkene som trolig ikke var innenfor 5% (12.6%), bredden på dekkene da bilen må fremvises etter at skjermene har blitt bygd ut (ikke gjort), og rørfangeren som trolig ikke er godkjent (stemmer nok det). I tillegg til at jeg kjørte på gult, da....

Men han var tydeligvis i godt lynne, for han sa at jeg burde ihvertfall skru av fangern, da den kan fange andre vesener enn kyr (som f.eks fotgjengere), og lot meg kjøre videre...

Må si jeg pustet lettet ut etter å ha blitt påpekt flere feil ved kjøretøy (og kjøring) uten å få smekk på (penge)pung... tongue.gif

Får uansett fått tak i noen 255/70-15 Goodyear Wrangler helårsdekk som gjør at jeg får endret omkrets ned til +6,5%. Blir bedre for komfort (har jo MT-dekk), speedometer som viser ca 10% for lite (!!), hjulbuene som skraper i svinger, og ikke mist for motoren i oppoverbakker i 5. istedet for 4. gir. Fangeren er blitt så stygg nå at jeg hadde uansett tenkt å fjerne den, mens økt bredde på dekkene bryr jeg meg faktisk mindre om... tongue.gif

Edited by eybjerke, 22 March 2010 - 14:27.

-Eystein-

#5828 ShuDuck

ShuDuck

x-mod og pirat...

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4142 Innlegg:

Posted 23 March 2010 - 01:55

QUOTE(vidar @ 21 Mar 2010, 23:46) <{POST_SNAPBACK}>
Fant en lj i Island med mer rust enn min...lett lenge nå... wink.gif

http://www.sukka.is/...pic.php?396.150

det er bare fordi det er et tak å ruste bort på den i tillegg
Shu`s Suzuki

zuks or nothing!

Medlem nr:3 Suzuki 4x4 Club Norway

#5829 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 23 March 2010 - 19:57

QUOTE(eybjerke @ 22 Mar 2010, 14:25) <{POST_SNAPBACK}>
Kjørte på gult foran onkel politi igår, og han stoppet meg litt nedi veien.... ohmy.gif

Politimannen sa at broren hans har SJ og sa jeg var "heldig" som hadde 1.3 liter'n biggrin.gif

Men han hadde også mye peil på regler og kommenterte rulleomkretsen på dekkene som trolig ikke var innenfor 5% (12.6%), bredden på dekkene da bilen må fremvises etter at skjermene har blitt bygd ut (ikke gjort), og rørfangeren som trolig ikke er godkjent (stemmer nok det). I tillegg til at jeg kjørte på gult, da....

Men han var tydeligvis i godt lynne, for han sa at jeg burde ihvertfall skru av fangern, da den kan fange andre vesener enn kyr (som f.eks fotgjengere), og lot meg kjøre videre...

Må si jeg pustet lettet ut etter å ha blitt påpekt flere feil ved kjøretøy (og kjøring) uten å få smekk på (penge)pung... tongue.gif

Får uansett fått tak i noen 255/70-15 Goodyear Wrangler helårsdekk som gjør at jeg får endret omkrets ned til +6,5%. Blir bedre for komfort (har jo MT-dekk), speedometer som viser ca 10% for lite (!!), hjulbuene som skraper i svinger, og ikke mist for motoren i oppoverbakker i 5. istedet for 4. gir. Fangeren er blitt så stygg nå at jeg hadde uansett tenkt å fjerne den, mens økt bredde på dekkene bryr jeg meg faktisk mindre om... tongue.gif

Han var vel mest lysten på å kikke litt på bilen for å få ideer til broren om ombygginger :-) Kompis av meg somhadde porche 911 ble statdig stoppet og han hadde til vane å spørre om de hadde lyst til å prøvekjøre og det var flere som slo til og enda flere som tydelig hadde fryktelig lyst uten å få seg til å gjøre det.

#5830 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 24 March 2010 - 00:06

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 23 Mar 2010, 19:57) <{POST_SNAPBACK}>
Han var vel mest lysten på å kikke litt på bilen for å få ideer til broren om ombygginger :-) Kompis av meg somhadde porche 911 ble statdig stoppet og han hadde til vane å spørre om de hadde lyst til å prøvekjøre og det var flere som slo til og enda flere som tydelig hadde fryktelig lyst uten å få seg til å gjøre det.

hehe.. alle har vel hørt den om Jay Leno som tok på to fyrer i en liten test run i lamboen sin?

#5831 vidar

vidar

Vidar

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1917 Innlegg:

Posted 24 March 2010 - 08:22

Ja Shu, stemmer det, tror jeg klarte smitte JarleA sin Sj410 med litt kjeks her om dagen, stod litt nærme under garasjebesøk hos OK... wink.gif
Vidar
Founder Suzuki 4x4 Norway

#5832 eysteinbjerke

eysteinbjerke

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 24 March 2010 - 10:43

QUOTE(yakuza @ 24 Mar 2010, 00:06) <{POST_SNAPBACK}>
hehe.. alle har vel hørt den om Jay Leno som tok på to fyrer i en liten test run i lamboen sin?

De så ut som hardbarka kriminelle, men viste seg å være undercover politi da de ble stoppa av UP pga litt høy fart...
Var det ikke en MB McLaren, da?

-Eystein-

#5833 eysteinbjerke

eysteinbjerke

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 24 March 2010 - 10:45

QUOTE(Nöcke Gunnar @ 23 Mar 2010, 19:57) <{POST_SNAPBACK}>
Han var vel mest lysten på å kikke litt på bilen for å få ideer til broren om ombygginger :-) Kompis av meg somhadde porche 911 ble stadig stoppet og han hadde til vane å spørre om de hadde lyst til å prøvekjøre og det var flere som slo til og enda flere som tydelig hadde fryktelig lyst uten å få seg til å gjøre det.

Tja, mulig det... Hehe..
Lensmann i Bagn kom bortom meg da jeg stoppet på Valdrestunet en dag, og han skulle bare beundre dekkene mine, da han hadde SJ selv... biggrin.gif

-Eystein-

#5834 eysteinbjerke

eysteinbjerke

Skogens Konge

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1220 Innlegg:

Posted 24 March 2010 - 10:48

Noen som fortsatt har OME 2" her inne?
Er dritt-lei av at de heiser skjevt, og lurer på om noen vil bytte en fremfjør mot en annen? Kan gjerne sitte igjen med to for passasjersiden (de lave)... tongue.gif

-Eystein-

#5835 Nöcke Gunnar

Nöcke Gunnar

Forskrudd i skuffelse over myndighetene.

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3691 Innlegg:

Posted 24 March 2010 - 23:18

QUOTE(eybjerke @ 24 Mar 2010, 10:48) <{POST_SNAPBACK}>
Er dritt-lei av at de heiser skjevt, og lurer på om noen vil bytte en fremfjør mot en annen? Kan gjerne sitte igjen med to for passasjersiden (de lave)... tongue.gif

Kan du ikke legge mellom noe mellom fjæra og akslingen på førersida?

Edited by Nöcke Gunnar, 24 March 2010 - 23:20.

#5836 littmild

littmild

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 354 Innlegg:

Posted 25 March 2010 - 11:41

http://www.finn.no/f...nnkode=21436547 fant denne på finn, vet ikke om noen har sett den, kjekt å ha for noen? smile.gif
_______
'84 Suzuki SJ 410 JL Cab(har brent) & '85 SJ 410 JL Highroof(har, naturligvis, veltet)

Medlemsnr. 136, Suzuki 4x4 Club Norway

#5837 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 25 March 2010 - 11:55

QUOTE(eybjerke @ 24 Mar 2010, 10:43) <{POST_SNAPBACK}>
De så ut som hardbarka kriminelle, men viste seg å være undercover politi da de ble stoppa av UP pga litt høy fart...
Var det ikke en MB McLaren, da?

Jau mulig det.. artig historie i alle fall.

#5838 yakuza

yakuza

Yakuza

• Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4058 Innlegg:

Posted 25 March 2010 - 12:02

QUOTE(eybjerke @ 24 Mar 2010, 10:48) <{POST_SNAPBACK}>

du kan klage på dei. Veit om fleire som har fått bytta fjørene sine med det samme problemet.

ellers har eg pressa meir sjvung i OME fjørpakker fleire gonger med godt hell. demonterer fjørpakken og presser ei og ei fjør berre litt av gangen i ei hydraulisk presse. Passer på å holde meg under flytgrensa. Ligger en fjørfabrikk rett nedom eller på nedre Furuset der du svinger av E6 på veg til kjøkken-ikea.. husker ikkje kva det heiter der..

#5839 Øyvind Dotsetsveen

Øyvind Dotsetsveen

Offroader

• Medlem
  • PipPipPip
  • 342 Innlegg:

Posted 25 March 2010 - 22:25

QUOTE(littmild @ 25 Mar 2010, 11:41) <{POST_SNAPBACK}>
http://www.finn.no/f...nnkode=21436547 fant denne på finn, vet ikke om noen har sett den, kjekt å ha for noen? smile.gif

"Annonsen er slettet" huh.gif
If it ain't broken, you haven't used it hard enough!

Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge

#5840 Bergum

Bergum

4x4-Høvding

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2838 Innlegg:

Posted 25 March 2010 - 23:29

QUOTE(Øyvind Dotsetsveen @ 25 Mar 2010, 22:25) <{POST_SNAPBACK}>
"Annonsen er slettet" huh.gif

Google er din venn....

http://www.google.no...nvo5a_x7WMg8DwA
________________________________________________________________________________
_______
Bjarne Bergum - Tlf 9012 3748 - Samurai 1,9td - Dieseldyret's hjemmeside
Medlem 135 i Suzuki 4x4 Club Norway