Hei igjen Zuki folket!!!
Lenge sia jeg har skrevet hær. Grunnen er vel at jeg ikke kjøre Suzuki lenger.
Men en ting jeg lurer på, nå etter at jeg har blitt mer vant å kjør i terreng å sånt - men med Patrol....
I 410`n opplevde jeg at jeg måtte hele tiden ha full gass for å komme meg fram i terrenget. Ble en hard påkjenning for clutsjen. Mens etter at jeg gikk over til Patrol, så trenger jeg nesten ikke gi gass for å komme meg over diverse hindringer. Var vanskelig å smygkjør selv med 30" MT dekk.
Men jeg savner lillebilen. Så spørsmålet blir derfor - er det like god framkommelighet med liten motor som med stor? Er det bare jeg som er blitt mer erfaren å kjør, som gjør at jeg føler det er bedre framkommelighet på Patrolen?
Jeg er å ser litt på en del 413 som står til salgs hær og dær.
Stian
nå har ikke jeg prøvd 410 noe serlig i skogen, men med 413'n så er det ikke mye gass jeg trenger å ha mange plasser.
men hadde en liten tur med LJ80, 800cc med 40HK, der måtte gassen brukes litt mere ja....
erfaring er det viktigste, uansett åssen bil men kjører
4x '85 suzuki sj 413.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe