SKRAVLEPLASS/chattekrok!
#6101
Posted 23 October 2010 - 19:02
Og ja 88 er Vitara sitt første år her til lands...
Mhmmmmm jeg vet turbo blir mye jobb uansett, men nå er jeg litt usikker på om det i det hele tatt vil gå?.. Er 1,6 motor ja, får jeg på turbo blir den sprekere end gubben sin ha ha haha ha ha ha Men hadde vært GRÅDIG godt å få på turbo uansett
Og erhmm tusind takk for koslig velkomst, her skal jeg klare å få det fint!
Er heller lykkelig og gal, end kjedelig og normal!
#6102
Posted 29 November 2010 - 22:08
http://www.youtube.c...ture=grec_index
http://www.youtube.c...feature=related
#6103
Posted 29 November 2010 - 22:51
http://www.youtube.c...ture=grec_index
http://www.youtube.c...feature=related
skal si han kjørte hardt i den første filmen rå lyd på de!!
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
#6104
Posted 07 January 2011 - 01:45
Edited by terje takras, 07 January 2011 - 01:48.
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#6105
Posted 18 January 2011 - 21:56
det hjelper ikke oss da
Edited by Øyvind Dotsetsveen, 18 January 2011 - 21:57.
Medlem nr.213 Suzuki 4x4 Klubb Norge
#6106
Posted 31 January 2011 - 13:53
Problemet er at jeg ser for meg at det tar flere år før jeg får tid til å gjøre noe med disse bilene og nå må jeg kjøpe lagertelt for å ha dem stående lagret der frem til jeg om fem seks år får tid til å pusse dem opp.
Motor og drivverk er bra på begge, men den ene er stygt plaget med rust i karosset og burde fått seg et glassfiberkaross fra weiss.
Hva kan jeg selge disse for i dagens marked? Noen som har peiling?
Edited by Nöcke Gunnar, 31 January 2011 - 18:55.
#6107
Posted 08 February 2011 - 20:54
http://zage.en.aliba...gsotherproduct1
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#6108
Posted 08 February 2011 - 23:02
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#6109
Posted 08 February 2011 - 23:21
Lenge siden sist, godt å se at bilen begynner å bli klar og kan komme på Suki treff i år.
#6110
Posted 09 February 2011 - 00:38
Lenge siden sist, godt å se at bilen begynner å bli klar og kan komme på Suki treff i år.
Hei hei
Måtte fikse frontfangeren for den var for skarp på kantene(2 feil)
Og som videoen viste så er gasseren DØD....ryker mere en oppskrudd hjæltrimmet diesel
Så nå Må eg bygge nytt innsug og sette inn dyser og dritt...kommer på ca 10 høvdinger for alt.
Så skal det en ny turbo i fordi den som står på lader for tidlig og dør ut på 3500-4000 omd
Ellers trur eg suzukien e klar for EU kontroll og treff
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#6111
Posted 03 April 2011 - 21:20
http://www.mcclever.com/produkte.htm
autohaus-Hey.de
Selger samme for 380 euros, sikkert mer deler på den fra mc clever ?
har du fått ordnet noe forsterket sperre Vidar?
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
#6112
Posted 04 April 2011 - 00:00
Har et komplett turbokit til 413, liggen hvis noen er interisert. hjemelaget. men bra.
Edited by Sectio, 04 April 2011 - 00:00.
#6113
Posted 05 April 2011 - 16:51
Kom å hent betane dine du!!! Garasjen min tyter over av zukideler som infiserer Toyotan
#6114
Posted 05 April 2011 - 23:36
Founder Suzuki 4x4 Norway
#6115
Posted 06 April 2011 - 22:13
er jo greit med plast balje oxo da, slipper rusta
jeg fikk tak i en forsterka sperre i et "delelass" jeg kom over, den kostet rundt 5000 tror jeg. vet ikke noe produsent på den. lurte på å sette den i min etterhvert, når jeg får byttet over akslene... mulig det er flere som dukker opp ettehvert.
noen som har en 410 ramme liggende og slenge? og kunne kappet ut dette festet:
Edited by MOE413, 06 April 2011 - 22:19.
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
#6116
Posted 24 June 2011 - 21:59
fikk en 2 feil og det var ei ledning som gikk igjenom torpedovegge som ikke var nok skjermet.
På ingen måte klarte han å sette fingeren på noe annet...Bremsene var helt ekstremt beine....takker sperren for det XD
http://video.google....019876736540478
http://www.facebook....lvang/545571533
Gullet mitt
#6117
Posted 30 July 2011 - 22:16
feks:
skvettlapper til vitara? nye.....
gulvmatte til vitara? nye....
nytt speil i eske, til vitara?
kommer mer, masse mer
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
#6118
Posted 05 August 2011 - 15:14
Lenge sia jeg har skrevet hær. Grunnen er vel at jeg ikke kjøre Suzuki lenger.
Men en ting jeg lurer på, nå etter at jeg har blitt mer vant å kjør i terreng å sånt - men med Patrol....
I 410`n opplevde jeg at jeg måtte hele tiden ha full gass for å komme meg fram i terrenget. Ble en hard påkjenning for clutsjen. Mens etter at jeg gikk over til Patrol, så trenger jeg nesten ikke gi gass for å komme meg over diverse hindringer. Var vanskelig å smygkjør selv med 30" MT dekk.
Men jeg savner lillebilen. Så spørsmålet blir derfor - er det like god framkommelighet med liten motor som med stor? Er det bare jeg som er blitt mer erfaren å kjør, som gjør at jeg føler det er bedre framkommelighet på Patrolen?
Jeg er å ser litt på en del 413 som står til salgs hær og dær.
Stian
#6119
Posted 05 August 2011 - 23:15
Lenge sia jeg har skrevet hær. Grunnen er vel at jeg ikke kjøre Suzuki lenger.
Men en ting jeg lurer på, nå etter at jeg har blitt mer vant å kjør i terreng å sånt - men med Patrol....
I 410`n opplevde jeg at jeg måtte hele tiden ha full gass for å komme meg fram i terrenget. Ble en hard påkjenning for clutsjen. Mens etter at jeg gikk over til Patrol, så trenger jeg nesten ikke gi gass for å komme meg over diverse hindringer. Var vanskelig å smygkjør selv med 30" MT dekk.
Men jeg savner lillebilen. Så spørsmålet blir derfor - er det like god framkommelighet med liten motor som med stor? Er det bare jeg som er blitt mer erfaren å kjør, som gjør at jeg føler det er bedre framkommelighet på Patrolen?
Jeg er å ser litt på en del 413 som står til salgs hær og dær.
Stian
nå har ikke jeg prøvd 410 noe serlig i skogen, men med 413'n så er det ikke mye gass jeg trenger å ha mange plasser.
men hadde en liten tur med LJ80, 800cc med 40HK, der måtte gassen brukes litt mere ja....
erfaring er det viktigste, uansett åssen bil men kjører
1x '86 suzuki sj 413.
2x '85 suzuki sj410 pickup
1x '84 suzuki sj410 pickup
1x '92 suzuki Samurai
1x '88 suzuki samurai
2x '82 suzuki LJ 80
Mats Moe
#6120
Posted 16 August 2011 - 13:29
Panseret.hvordan er 2.7med automat på forbruk?
Edited by svk, 16 August 2011 - 13:31.