Kopi av melding:
Hallo Jonny...
Skjelden kar å se her på forumet...
Har du kapitulert helt?
Har ikke fått noe svar fra deg om du har lyst til å komme på treffet vårt, men fikk et nyss fra Tomas om at du skulle jobbe den helgen...
Dårlig planlagt dahh....hehe
Misunner deg den frakter'n ass...
Kjedelig å leie henger til stadighet.
Har en svær vanlig flak-henger på jobben på 170x360cm som går å bruke da, men zukien blir syyyyk høy oppå der...
Jeg har selv ikke fått tak i girkasse til zukien min enda. MÅ få til noe nå i helgen eller begynnelsen av uka...ellers blir det helt krach....
Har to kasser på hånden, men de er litt dyre...(for meg)... Kanskje 1000 penger for ei kasse er billig...men det er litt magert her etter ferien.
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-
Opprinnelig postet av ZukiJack
Hehe, ikke så sjeldent på forumet, bare færre innlegg enn tidligere, innom og leser 1-2 ganger om dagen. Og så har jeg vært bortreist en mnd.
Kapitulert? NOPE, vurderte om jeg skulle ta meg en pause fra offroaden et år eller to. Sliter med å få kabalen til å gå opp med jobb, RC-bilkjøring, oppussing av hus, familie og bygging av bil, treff osv, men etter kjøringen i dag er jeg redd tilsalgs annonsen på Sukin på mystiske vis blir borte
Mulig jeg kommer en tur søndag på treffet, jeg kommer hjem fra jobb på lørdagskveld, så får jeg heller tåle å stå opp tidlig på søndagen. Skal det foresten være frikjøring på søndag?
Frakter er digg, deilig å slippe styret med henger, men mye jobb også da. EU-kontroll, lakking, fiksing, vasking etter treff osv.. Kjørte Sukin på flakhenger med hjulene under planet noen ganger selv og det var høyt, men gikk greit det også..
Hvordan gearkasse er det du trenger? Har ikke du dytta i en Ford motor, eller husker jeg feil? Men den må helt klart være klar til helgen, en av grunnene til at jeg kommer er jo å se børsa de "live"