SKRAVLEPLASS/chattekrok!
Posted 16 September 2006 - 23:00
SUZUKI fordi 4 trekker bedre enn 2
suzuki 4X4 nr1 i norge
mx-5 cab tilsalgs
Kan ikke du legg ut dette under tips og triks med type nr på de nissan demperne?
er i god gang med min nå, men så datt der ned et lite brev fra Statens Bitlilsyn......
Din bil må godkjennes innen Februar...får begynne å demontere....
Ut på tur aldri sur.
Offroaders Hordaland
Støttemedlem Kvinnherad Offroadklubb
Suzuki 413 Hardtop
Jeep Grand Cheroke
har du fått tak i stoppere ennå forresten?
Ut på tur aldri sur.
Offroaders Hordaland
Suzuki 413 Hardtop
Jeep Grand Cheroke
Ut på tur aldri sur.
Offroaders Hordaland
Suzuki 413 Hardtop
Jeep Grand Cheroke
Men nå får jeg hoppe i bilen og komme meg til Formula offroad i Skien.
Jeg kjøpte meg OME dempere til 2000,- for jeg trodde de var lengre enn Volvo 240 demperene jeg hadde...
Men det visste seg for att de var 1cm tror jeg
2K bortkasta
Fikk de billig hos Thorshov... Hadde ligget i hylla lenge etter en feilbestilling.
Aner ikke hva de er til.
Fa.... jeg sitter her og stuuurer...
På onsdag var jeg driiit uheldig. Var på vei hjem fra jobb i Oslo. Lå i høyre fil rundt i en rundkjøring for å kjøre rett frem i den mens venstre fil sto pal i kø... Det ble litt kaos der ut av rundkjøringen fordi det plutselig var en som ombestemte seg og ikke ville følge køen til venstre ut av runkjøringen, så han stakk ut av køen over i min fil rett frem der jeg skulle. Ble distrahert av han der, men det skjedde ikke noe galt Når jeg hadde kommet ut av rundkjøringen og unna han, skiftet jeg over i venstre fil fordi jeg skulle til venstre i neste rundkjøring. Akkurat skiftet fil og var ferdig med å kikke i speiler og alt for filskiftet fikk jeg plutselig se en jente på vei ut i veibanen fremfor meg over i en fotgjengerovergang. Jeg klarte ikke å stoppe tidsnok og traff henne.
Kjører en L200 4x4 på jobben så den er så høy forran at hun ikke ble kastet opp på bilen, men i steden slått fremmover og i bakken. (Synet av henne treffe fronten på bilen og bli slengt fremmover slår om og om igjen inni hodet på meg dag og natt for tiden...) Dette er første gang i mitt liv jeg har vært involvert i en slik ulykke, og det er en helt for jævlig opplevelse.
Jenta ble fraktet til sykehus med et kutt i nakken og vondt i nakke og hofta. Jeg ble fratatt førerkort på stedet og går og venter på dom.
Jeg Prøvde å finne ut hvordan det gikk med jenta via politi og fikk vite at hun kom fra det uten alvorlige skader. Måtte sy noen sting i nakken, ellers var hun bare litt forslått. Hun selv ringte meg dagen etter og spurte meg hvordan det går med meg og bekreftet at hun var i veldig god form.
Jeg unner ingen å komme opp i samme situasjon.
Nå¨sitter jeg her uten mulighet til å hive zuki'n på henger'n og reise ned til Svinndal som var den store planen. Kommer ingen vei....
Bare går og venter spent på hvor lang tid jeg blir uten førerkort, men anntar det kan bli en god del uker/mnd.
Bare går og surrer hjemme i helgen.
Vasket zuki'n etter siste kjøring og tok et par nye bilder etter at jeg fikk montert skjermbreddere fra Jeep YJ.
->>MIN GARASJE!!!<<-
->>MINE RIGS!!!<<-
Stort gjort at hun ringte deg.
God bedring med psyken :-)
Bra det gikk bra med dere begge isåfall!
Kunne jo gått værre.
Får håpe du får igjen førerkortet ganske fort da!
Eg har hatt millisekunda på fotgjengarane si side etpar gonger har vore i samme situasjon, men det kunne like gjerne gått skikkelig ille.
Bra du snakker om det syns eg, både for at andre skal få seg en vekker, og for din egen del. Kverna går lettare i toppen når en får lufta ut litt.
Fint at det gikk etter forholda bra med jenta da i allefall.
Får håpe det ikkje dreg ut i lang tid før ting blir avklart for deg.
- tanke og draum er himmelske køyrety..
http://www.terrengbil.com
Medlem nr.63 Suzuki 4x4 Klubb Norge
Mvh Frank
Noen sier at de gærne har det godt ,for de vet ikke bedre.
Men de blinde har det bedre, for de ser ikke hva de gærne gjør!!!
http://www.offroad.n...p?TOPIC_ID=5117
vil ikke tro du får noen helt stor straffereaksjon med tanke på at utfallet ble så heldig som det det ble...
Den verste straffen for dette uhellet har du allerede fått spør du meg...
Kopi av melding:
nei, bestilte du fra guruen i dannmark?
Ut på tur aldri sur.
Offroaders Hordaland
Suzuki 413 Hardtop
Jeep Grand Cheroke
Opprinnelig postet av Bernt S
har lagt inn en bestilling på to stk til 410, var de eneste han hadde på lista si.... regner med at de er like.... hvis ikke setter jeg dem bare på 410'en min, den har jo bare brukt opp gummien også..
Kopi av melding:
Ser dere liker forfra best Sven Kommer du hit og prøver deg på Blazeren som står her også eller?
Opprinnelig postet av Geared
skulle gjerne kommet å klatra litt på blazeren og jeg Roar, men bilen ble LITT brukt opp i helga.... for med framhjul med ennå råere cambervinkel enn før, transferkasse som ikke sitter på riktig plass lenger, girkasse som heller ikke sitter på riktig plass lenger, keine mer clutch whatsoever, knukket bakre mellomaksel. og helt oppbrukte foringer på sjaklene framme klatrer vi nok ikke så mye på ei stund..
hjelper ikke at førerdør og bakpart har fått litt annen form heller ei heller at eksosanlegget og bensintanken ikke sitter på riktig plass lenger:blink:
men bremsene virker fortsatt da, etter at vi satte på skivebremser rund baut:D