og åssen er den å kjøre etter veien da? ska muligens opp å høre på vegårshei motorsenter om jeg kan få prøvekjøre en 700
anbefaling av 4x4
#21
Posted 26 August 2007 - 22:56
og åssen er den å kjøre etter veien da? ska muligens opp å høre på vegårshei motorsenter om jeg kan få prøvekjøre en 700
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#22
Posted 28 August 2007 - 22:02
takker for svar så langt
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#23
Posted 28 August 2007 - 23:13
takker for svar så langt
Det er vel fordeler og bakdeler med begge. Det er uansett gode maskiner, det kommer vel mest an på hvordan en kjører og vedlikeholdet !!!
Men gult er jo kult
#24
Posted 29 August 2007 - 07:23
Men gult er jo kult
vedlikehold synes jeg selv jeg er nøye på. og ja gult er kult.
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#25
Posted 02 September 2007 - 21:29
og den har sperre.har og kikka på et par forum fra usa. og det virket som om det var veldig få som hadde problemer med yamahene sine enn der var med andre merker. de har vel sine svakheter de og men.
og er fremdeles åpen for det meste så bare å komme med saklige argumenter!
noen som har noe erfaring med åssen grizzly er på veien?
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#26
Posted 02 September 2007 - 21:31
og den har sperre.har og kikka på et par forum fra usa. og det virket som om det var veldig få som hadde problemer med yamahene sine enn der var med andre merker. de har vel sine svakheter de og men.
og er fremdeles åpen for det meste så bare å komme med saklige argumenter!
noen som har noe erfaring med åssen grizzly er på veien?
Får man Grizzly på kvite skilt lenger da? Mener å huske at denne ikkje var godkjent for det, asso typegodkjent
#27
Posted 02 September 2007 - 21:46
tydeligvis gjør man det:grizzly
men vet atlarvik sykkelsenter. bygger om i hvertfall 660en for å få skilter på den. mener han sa de var de eneste i landet som drev med sånt. så må vel muligens bli derfra jeg handler. men skal høre hos de som er nærmest her først.
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#28
Posted 05 September 2007 - 04:27
Renegaden har en råsterk motor...Men, er desverre ikke best i terrenget. Outlander er nok hakket bedre her.
Dersom du ikke MÅ ha hvite skilt, har jeg en meget bra Kawa 750 til salgs. 70000.
#29
Posted 06 September 2007 - 13:42
Renegaden har en råsterk motor...Men, er desverre ikke best i terrenget. Outlander er nok hakket bedre her.
Dersom du ikke MÅ ha hvite skilt, har jeg en meget bra Kawa 750 til salgs. 70000.
Outlandern har jo ikke klaring på forhjulan, å så e den jo blytung å stor. Grizzlye en nu fortsatt den mest manøvrerbare i sin klasse.
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
#30
Posted 06 September 2007 - 17:23
se nå begynner vi å komme med litt konstruktiv kritikk her
renegaden og outlanderen har samme understell iflg. leverandør. forskjellen er karrosseriet, og utvekslinga + dekk da.
sikler på grizzly 700 enda. ser ut til at larvik sykkelsenter er de eneste som kan levere disse på hvite skilter
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#31
Posted 13 November 2007 - 18:42
Bruktbilselgere er rene helgener i forhold til Larvik Sykkelsenter.
Om dette kom for sent så håper jeg infoen kan komme til nytte for andre.
#32
Posted 14 November 2007 - 19:13
Hei. Hvorfor ikke vurdere å kjøpe en Kymco 500 MXU 4x4 på hvite skilter, pris 84.900.- ferdig reg med 3 års garanti.
I alle norske og utenlandske tester har den fått meget god kritikk. Kymco er også en av verdens største motorprodusenter, og produserte motorer for Honda i mange år tidligere. Kymco er heller ikke laget i Kina for den som er redd for det. Selv noen av de fleste kjente atv merkene som er nevnt her i forumet tidligere har også deler fra Kina, bare titt litt nermere på enkelte ting så står det made in Kina på ganske mye. Det er dette som kalles underlavrandører. Med undelevrandører fra Kina klarer de å holde prisen litt nede på de kjente merkene. Kymco tror jeg er ett meget godt alternativ, og kymco har sin egen fabrikk som produserer alt selv. På verdensbasis produserer Kymco nesten 8 milioner maskiner i året fra sin egen fabrikk. Kymco samarbeider også litt med Artic-Cat, og ser man på Kymco 500 MXU er den veldig lik Honda maskinene.
#34
Posted 16 November 2007 - 08:58
den hadde ikke vært dum den, men blir desverre ikke noe atv på meg, da det viste seg at sykkelen min trengte motoroverhaling.
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#35
Posted 16 November 2007 - 21:59
Det var leit med motoren på sykkelen. Bytter du den in når den ikke er overhalt blir det nok dessverre en del mer å betale i mellom, men muligheten er sikkert til stede der også hos enkelte. På Motorport er de veldig greie, så du kan jo høre med dem. Er enig i at det eventuelt lønner å holde seg unna Larvik Sykkelsenter. Min egen erfaringer er at Larvik Sykkelsenter gir MEGET dårlig for innbytte av brukt Mc, faktisk langt under mange av Mc forhandlerne jeg undersøkte hos når jeg kjøpte Atv. Hadde jeg byttet der hadde jeg fått ca 20 tusen mindre for min Mc enn jeg gjorde hos den beste Mc forhadleren. Den aller beste innbytte Mc/Atv forhandleren etter de jeg undersøkte hos var Motorport og Landfalløya Motorsenter. Meget greie og hyggelige på disse to butikkene, og anbefales på det sterkeste. Hos Motorport kunne jeg til og med komme hjem til Mc mekanikkeren privat når det passet hvis jeg hadde behov for asistanse når butikken var stengt! Det kaller jeg virkelig god service fra en butikk.
#36
Posted 16 November 2007 - 23:48
ja. men hvis det ikke kom frem så har jeg tenkte å la være å selge sykkelen foreløpig. larvik ville ikke ta innbytte, men de kunne selge sykkelen for meg å gi meg betalingsutsettelse. men det droppa jeg. har hørt litt rundt. og jeg kunne få 45 for den. men det var før jeg visste at motoren var i den stand den er i. så jeg er egentlig gla jeg ikke slo til. for da føler jeg at det hadde vært lureri fra min side.
men sendte mail for morro i dag om det var en som ville bytte en pajero mot den og betale endel i mellom da. for jeg har litt bruk for penger, og en bil som bruker mindre drivstoff
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#37
Posted 17 November 2007 - 22:56
Kjøp can Am,de er best ! Har en 650 og er grise fornøyd,mann
#38
Posted 18 November 2007 - 20:35
Can-am er en fin maskin, men selv denne har deler fra Kina og Taiwan. Nesten alt som blir laget har deler og komponenter fra Kina. Bare se nøye på enkelte ting som for eks lys og div så står det maid in Kina eller Taiwan.
#39
Posted 20 November 2007 - 21:44
ikke for ¨gi den ene eller andre rett her. men en kamerat av meg har bombardier max xt 400. og en nabo har xt800 og renegade800. og iflg dem, og ting jeg har lest på diverse forum så har bombardier/can.am endel problemer de sliter med. og siden de ikke har 100%sperre(gjør ikke så veldig mye for min del) og ikke villle ta innbytte- så blei det ikke noe. og som sagt så er atv planene lagt på is foreløpig. kommer nok sterkt tilbake om et par år
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
#40
Posted 21 November 2007 - 07:25
Har selv lest og hørt at Can-Am bombardier har en del problemer med sine atv maskiner, men jeg tror dessverre det blir litt bråk på forumet hvis man nevner dette, da Bombarier skal være kongen av Atv for mange.
Det finnes nok også noen Atv maskiner som er like bra som Bombarier, men også av bedre og dårligere kvalitet. Bombardier er ett kjent merke, derfor meget populær.









