Det var leit med motoren på sykkelen. Bytter du den in når den ikke er overhalt blir det nok dessverre en del mer å betale i mellom, men muligheten er sikkert til stede der også hos enkelte. På Motorport er de veldig greie, så du kan jo høre med dem. Er enig i at det eventuelt lønner å holde seg unna Larvik Sykkelsenter. Min egen erfaringer er at Larvik Sykkelsenter gir MEGET dårlig for innbytte av brukt Mc, faktisk langt under mange av Mc forhandlerne jeg undersøkte hos når jeg kjøpte Atv. Hadde jeg byttet der hadde jeg fått ca 20 tusen mindre for min Mc enn jeg gjorde hos den beste Mc forhadleren. Den aller beste innbytte Mc/Atv forhandleren etter de jeg undersøkte hos var Motorport og Landfalløya Motorsenter. Meget greie og hyggelige på disse to butikkene, og anbefales på det sterkeste. Hos Motorport kunne jeg til og med komme hjem til Mc mekanikkeren privat når det passet hvis jeg hadde behov for asistanse når butikken var stengt! Det kaller jeg virkelig god service fra en butikk.
ja. men hvis det ikke kom frem så har jeg tenkte å la være å selge sykkelen foreløpig. larvik ville ikke ta innbytte, men de kunne selge sykkelen for meg å gi meg betalingsutsettelse. men det droppa jeg. har hørt litt rundt. og jeg kunne få 45 for den. men det var før jeg visste at motoren var i den stand den er i. så jeg er egentlig gla jeg ikke slo til. for da føler jeg at det hadde vært lureri fra min side.
men sendte mail for morro i dag om det var en som ville bytte en pajero mot den og betale endel i mellom da. for jeg har litt bruk for penger, og en bil som bruker mindre drivstoff