Kom gjerne med bilde..

anbefaling av 4x4
Posted 27 December 2007 - 00:07
Kom gjerne med bilde..
Posted 27 December 2007 - 22:52
Posted 27 December 2007 - 23:00

Men, eg vetta f... (NAF bakvendt)
Posted 27 December 2007 - 23:16
når du får tatt plomba er det litt feit lyd ja. ser det er noen som har de som klager på at den bråker men det syns ikke jeg. bråker ikke så ille inni hjelmen. men litt lyd må den jo lage;)
Posted 13 January 2008 - 22:46
Hilux mk3 37ATtte det var??
I got your jeep thing, now it burns when i pee
Posted 27 January 2008 - 10:15
kjøp suzukien. men du må !!! fjerne de to blomberingene på den, hvis den er regga, (skive i eksosen ved sylinderen og en aluminiumsfolie lignende ting som er stappa \ pressa inn i enderøret, (bare å kappe vekk). ellers er den bra. 100- 115kmh.
Posted 27 January 2008 - 17:54
Er ikke noe å utsette på en slik en. Gode sykkler det, holder seg bra om man tar nå litt vare på dem å da. Smører kryss å slikt. Få deg en traktorskilta sykkel. Da kommer du jo unna med 380kr i veiavgift, å rundt 5-700kr i forsikring med full kasko. Ikke hjelmpåbud, å kjør så for som du vil, så lenge fartsgrensene holdes

ITP mudlite XTR dekk 26" dekk, på ITP Type 7 alufelg
Apache Beltekit
Varme i tommel å håndtak
Bombardier Outlander 400HO ( Traktorregistrert ) Solgt
Varme på tommel å håndtak

Mudguards
Posted 28 January 2008 - 18:18

nei bestevennen min har en så kan jo bruke den som grunnlag for hvordan de holder seg da. han har jo hatt litt problemer da. men det var vel mest på den gamle han hadde som ble stjålet

hjelm bruker jeg omtrent uansett. men hva ligger en xt på traktorskilter på i pris nå da?
er jo ikke akkurat så lett å bryte fartsgrensene med disse gule monstrene da. toppfart er jo oppgitt til 90 hvis jeg ikke husker feil, men de gjør vel sånn omtrent 100 gankse greit.

Posted 29 January 2008 - 22:38

hjelm bruker jeg omtrent uansett. men hva ligger en xt på traktorskilter på i pris nå da?
er jo ikke akkurat så lett å bryte fartsgrensene med disse gule monstrene da. toppfart er jo oppgitt til 90 hvis jeg ikke husker feil, men de gjør vel sånn omtrent 100 gankse greit.

Målte min gamle 400 med gps. Fikk 110km/t på den. Gammelsykkelen til broren min lå nettopp på finn for 75k. 2005mod outlander 400xt. En del ekstrautstyr som varme i tommel, mudguards osv. Krute god sykkel. Va vel helt nye dekk på den å.
Apache Beltekit
Varme i tommel å håndtak

Mudguards
Posted 30 January 2008 - 00:16
mudguard, det er de du setter under skjermen for å gjøre den breiere? eller er det de SVÆRE skjermene som sitter på for å få de traktorregistrert?
ja der ser du. tror aldir jeg hadde turt å gnu en sånn en opp i 110. må jo være et utrolig adrenalinkick å styre saken i sånn en svimmlende hastighet

hadde jeg hatt penger å visst om den så skal du ikke se bort i fra at jeg hadde handla.
men som sagt er ingenting som er sikkert. elsker å kjøre sykkel. og tror det kommer til å bli en himla nedtur å ga fra mc og til en slapp atv. men for min del så har jeg en mistanke om at det hadde blitt oppveid av råe opplevelser i skogen. og sidelengs på glatte vinterveger

Posted 31 January 2008 - 15:57
ja der ser du. tror aldir jeg hadde turt å gnu en sånn en opp i 110. må jo være et utrolig adrenalinkick å styre saken i sånn en svimmlende hastighet

hadde jeg hatt penger å visst om den så skal du ikke se bort i fra at jeg hadde handla.
men som sagt er ingenting som er sikkert. elsker å kjøre sykkel. og tror det kommer til å bli en himla nedtur å ga fra mc og til en slapp atv. men for min del så har jeg en mistanke om at det hadde blitt oppveid av råe opplevelser i skogen. og sidelengs på glatte vinterveger

Apache Beltekit
Varme i tommel å håndtak

Mudguards
Posted 31 January 2008 - 23:08
men ksjønner. er sånne som sitter på ltd utgaven som originalustyr
Posted 01 February 2008 - 07:45
Grizzly 700EPs '08
It's a Jeep thing, that's why I drive a Niva!
Posted 02 February 2008 - 00:02
Spesielt 500 ? Den e jo nettopp kommet i salg så den kan det umulig være da den kun kan regges som mc
Apache Beltekit
Varme i tommel å håndtak

Mudguards
Posted 03 February 2008 - 23:08
ser det ligger en xt400 på finn nå til 69.000. hadde vært morro med en slik en.

Posted 04 February 2008 - 07:58
Ja spesiellt 500!! den e ikke nettopp kommet før salg!! Renegade 500 e kommet ja, men bomb hadde en atv på 500cc før også... det va den uten tank mella føttern. Så ut som en scooter å hadde 5 gir som va elopperert i fra styret!!
Grizzly 700EPs '08
Posted 04 February 2008 - 19:14
ser det ligger en xt400 på finn nå til 69.000. hadde vært morro med en slik en.

Hehe, den 400xt som ligger på finn.no nå er min brors gamle sykkel. Det står den er gått 34timer, men på dem gamle outlanderne gikk bare telleren til 99timer å 59minutter, så blei den nullstillet. Sykkelen dær har iallefall gått 234 timer! Å det står å den har gått 5000 å noe KM, men det er å feil. Telleren dær er i Miles. Så den har gått iallefall over 8000km.
Stemmer det ja. En Traxter. Største dritten som har kommet ifra dem. Pappa hadde en slik en. Det er å kommet en Outlander 500. Men det dær med skjermene stemmer ikke. Ikke her oppe i Bodø iallefall. Kan jo hende dem gjorde det slik sørpå eller noe. Det er vel med dem som med alt annet, at det kommer an på hvilket biltilsyn det ble registrert på.
Apache Beltekit
Varme i tommel å håndtak

Mudguards
Posted 04 February 2008 - 22:21

Aldri kjørt traxter, menne det va nu en av dem siste me gir, å gir e en fordel om du ska dra tung å om du ska krypkjør...
Grizzly 700EPs '08