Gå til innhold



Foto

NTC-MiniTrophy Svinndal 5-7 Oktober


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
69 replies to this topic

#21 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 11 September 2007 - 22:24

QUOTE(Hoelern @ 11 Sep 2007, 18:13) <{POST_SNAPBACK}>
Trolig vi må ta en runde med det for traildelen. Sjekker du litt rundt det JT- Kurt- ? ..om noen har mulighet til å være løpsleder. Bedre føre var enn etter snar.

Tar sikte på at vi får samme forsikringsavtalen her nede som på Rena. Den biten tar jeg denne uka om jeg får tid.

Hvis Svenna leser dette, sjekk evt hvilke muligheter vi har fra saniteten i Østfold ....


Er vistnok sykestue ved Gp.. kan også høre med NMK sarpsborg om hjelp.. Skal ta en runde på den jeg... biggrin.gif
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#22 Paul Håkon

Paul Håkon

    Grand offroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPip
  • 869 Innlegg:

Posted 11 September 2007 - 23:07

Steike så det frister. Men har en 410 uten winsj noe der å gjøre i det hele tatt? ohmy.gif

Edited by Paul Håkon, 11 September 2007 - 23:07.

-Offroaders Hordaland - Modalen kjørefelt-


87 Toyota Land Cruiser BJ75

#23 Tuftn

Tuftn

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 221 Innlegg:

Posted 12 September 2007 - 00:09

Kan få låne winsj av meg paul;)

#24 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 12 September 2007 - 07:59

QUOTE(Paul Håkon @ 11 Sep 2007, 23:07) <{POST_SNAPBACK}>
Steike så det frister. Men har en 410 uten winsj noe der å gjøre i det hele tatt? ohmy.gif
ikke noe problem med en orginal 410 der oppe. men man må se sine egne begrensinger når man kommer til ei løype...
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#25 ZukiJack

ZukiJack

    Huffroader

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3756 Innlegg:

Posted 12 September 2007 - 17:14

Blir det trophy på lørdag og frikjøring på søndag?

#26 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 12 September 2007 - 20:06

QUOTE(ZukiJack @ 12 Sep 2007, 17:14) <{POST_SNAPBACK}>
Blir det trophy på lørdag og frikjøring på søndag?


Ja, i tillegg skal Østfoldklubben arrangere kveldskjøring på lørdag.. det kan bli spennende
Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#27 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 14 September 2007 - 19:23

QUOTE(Hoelern @ 12 Sep 2007, 20:06) <{POST_SNAPBACK}>
Ja, i tillegg skal Østfoldklubben arrangere kveldskjøring på lørdag.. det kan bli spennende


Det kan bli spennende. whistle.gif He he he. vi kommer nok til og legge det opp til att nesten alle kommer igjennom løypene med ikke så altfor modda biler... evnt.alternativ løype. . vi ligger i plannleggings fasen ennå. biggrin.gif

Fordel=Sterke lys/lomme lykt og gummipælær...

Edited by Svenna25, 14 September 2007 - 19:25.

Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#28 built

built

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 118 Innlegg:

Posted 17 September 2007 - 21:58

Jeg er med

#29 Copiloten

Copiloten

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Posted 18 September 2007 - 17:19

devil.gif Jeg kommer også! biggrin.gif uten sekk og pumpe!

#30 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 18 September 2007 - 17:27

QUOTE(built @ 17 Sep 2007, 21:58) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg er med


Så bra !

Jeg starter med løypene torsdagen før, det kommer et par karer fra Birger N.Haug som har lyst til å se på terrenget for å arrangere klubbtreff uka etter evt. i samme løypene. Fint at de blir med slik at noen av løypene blir laget til Standard + litt. (Litt hevet D22 etc) Jeg er nok litt blind på små løyper og er glad de blir med og guider litt hvordan de vil ha det wink.gif

Vi mangler fortsatt funksjonærer, send meg en pm eller mail med navn så jeg får lagt til i lista mi.
Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#31 Shortlux

Shortlux

    Bygger rc biler,,

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1446 Innlegg:

Posted 18 September 2007 - 20:15

jobber med saken Hoel(når det gjelder funksjonærer).

#32 Per F

Per F

    Team x-files

  • Supermedlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4284 Innlegg:

Posted 21 September 2007 - 20:09

Vi kommer utover med gjester fra vestlandets hovedstad...
Ta med en vest eller to ekstra Odd Arild, skal sikkert finne en kropp eller to og putte dem på....

Edited by Per F, 21 September 2007 - 20:09.

Per
Privat: 91791531
Per@offroad.no

#33 Magnus

Magnus

    Nytt medlem

  • Medlem
  • Pip
  • 48 Innlegg:

Posted 22 September 2007 - 12:24

Heisann, dette hadde vært gøy å være med på.
Men jeg har noen spørsmål da.
Hvordan er reglene i Trophy?
Hva må til av sikkerhetsutstyr på bilen for å få delta?

#34 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 23 September 2007 - 10:09

QUOTE(Magnus @ 22 Sep 2007, 12:24) <{POST_SNAPBACK}>
Heisann, dette hadde vært gøy å være med på.
Men jeg har noen spørsmål da.
Hvordan er reglene i Trophy?
Hva må til av sikkerhetsutstyr på bilen for å få delta?


Hjelm, 2 kg pulverapparat, hardtop eller bur med takplate, samt dører og sikkerhetsbelter.



QUOTE(Copiloten @ 18 Sep 2007, 17:19) <{POST_SNAPBACK}>
devil.gif Jeg kommer også! biggrin.gif uten sekk og pumpe!


Tar med Jeepen og ATV`n til deg så kan du leke deg litt biggrin.gif
Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#35 Hårek

Hårek

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 165 Innlegg:

Posted 23 September 2007 - 19:00

Jeg tar meg en tur jeg å! smile.gif
Hårek

#36 Hoelern

Hoelern

    Veteran

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2563 Innlegg:

Posted 24 September 2007 - 12:49

QUOTE(Paul Håkon @ 24 Sep 2007, 12:00) <{POST_SNAPBACK}>
Hvor overnatter folk?


Telt, campingvogn eller i en av brakkene til GP
Det er vel mulig å overnatte i noe mer fasjonabelt , men det er et stykke unna- Moss feks.
Never learn ! -
cell: +47 95103322 - 23-7
4x4butikken
TOYLET

#37 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 24 September 2007 - 14:26

QUOTE(Paul Håkon @ 24 Sep 2007, 12:00) <{POST_SNAPBACK}>
Hvor overnatter folk?


GP leier ut campingvogner til overnatting til 25kr natta per snute.... ikke dyreste hotellet det akkurat..
Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#38 Svenna25

Svenna25

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 486 Innlegg:

Posted 27 September 2007 - 09:18

QUOTE(Datsun @ 24 Sep 2007, 22:10) <{POST_SNAPBACK}>
Hei. Jeg er ikke helt innøvd på dette, men hvor melder man seg på, og hvor mye koster det? Mvh Arne.


Du kan sende Pm til hoelern med navn/biltype/dekkstørrelse.... ellers så kan du sikkert melde deg på i svinndal.... biggrin.gif
100 i kjøre avgift til grunneier + forsikkring= usikker på pris. tror 30kr per,pers....

Edited by Svenna25, 27 September 2007 - 09:20.

Ingenting er umulig, det umulige tar bare LITT lengre tid
Arrangementsansvarlig for IPB Image

#39 are

are

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 429 Innlegg:

Posted 27 September 2007 - 12:52

Må modifisert biler ha godkjent vognlisens for og bli med?

#40 hjallis

hjallis

    Offroader

  • Medlem
  • PipPipPip
  • 219 Innlegg:

Posted 27 September 2007 - 18:16

QUOTE(are @ 27 Sep 2007, 13:52) <{POST_SNAPBACK}>
Må modifisert biler ha godkjent vognlisens for og bli med?

Ja.. men vi har med engangs lisenser som du kan løse på stedet. Vi arrangerer egen konkurannse for trail biler denne gangen! Blir også Terreng touring konkurannse på søndag for alle biler.. litt spennende å få prøvd seg på prikk systemet!


*N-T 4x4*