Tar sikte på at vi får samme forsikringsavtalen her nede som på Rena. Den biten tar jeg denne uka om jeg får tid.
Hvis Svenna leser dette, sjekk evt hvilke muligheter vi har fra saniteten i Østfold ....
Er vistnok sykestue ved Gp.. kan også høre med NMK sarpsborg om hjelp.. Skal ta en runde på den jeg...












