Ja.. Mellomakselen bak gikk til helv.... som fryktet, men den holdt i mange timer så det ble valuta for penga og tiden det tok å reise ned.
Klarte å ryke en stikkaksel eller drivknute fremme også, så man er ikke arbeidsledig på en stund.
Bare å vaske bilen blir en bra jobb...
Blir absolutt nødt til å lage meg snorkel fant jeg ut. Kjørte nesa på bilen nedi et myrhøl og motoren stoppa heldigvis pga. fuktig i tenningssystemet.... Heldigvis...fordi da stoppa den før den fikk slurpa i seg halve myra inn i luftfilteret...og videre inn i innsuget og ned i sylindrene.
Da jeg så skulle kjinne den i gang igjen gikk starteren to runder og så var det bråstopp.
Alle sylindrene var fulle av myrvann.
Skrudde ut alle tennpluggene og dro den rundt på starter'n og myrspruten sto en meter ut på begge sider ut av plugghøla.
Kjinna den til det ikke kom mere dritt....satte i pluggene igjen... skrudde av slangene fra luftfilteret og åpnet gass-spjeldene til innspruten...og der fossa det ut gjørmevann. Sikkert en halv liter eller mer...hehe
Dro den så igjen på starteren... dro den i fem-ti sekunder og dermed begynte den å tenne på en sylinder dannog vann.. mer og mer til den faktisk startet...hostet litt og så var det fader i meg full sviv på motoren igjen. Jeg var sikker på at jeg kunne glemme å få fyr på den igjen før alt av dyser og injection var renset...men neida. Den går så fint som ingen ting var skjedd...hehe Fullførte så tre seksjoner til før stikkaksel/drivknuten gikk dukken etter syv av ti gjennomførte seksjoner.
Edited by ZukiJack, 07 October 2007 - 21:48.