Kan legge til en ting. Alle innlegg som colormax har lagt inn den siste uken har jeg godkjent og ikke gjort noe med. Kan hende jeg har oversett et innlegg Roger men si ifra så skal jeg sjekke det ut og fri gjøre det.
Har funnet ut at det mangler et varslings sytem for slike innlegg. Og dette må vi få en orden på.
JA JA ,Vi har vel alle lært litt av dette, Det har vært en slitsom tid. det som kanskje er litt ille her , er jo att vi alle vil drive med Offroad

biler, deler og å hjelpe hverandre.
Og jeg litt ekstra mye da

jeg har ikke gjort dette for å berike meg på noen måte. tror det heller er det motsatte som har skjedd.
men at det har hvert utrolig morsomt er det ingen tvil om.
jeg har også blitt kjent med utrolig mange bra mensker.
jeg håper vi kan være enige om en ting med det jeg har gjort. At det kun er gjort for å hjelpe, ikke for å skade,
altså med gode relasjoner og hensikter for brukerne av dette forumet.
Jeg lover å begrense tilbudene og anbefalningene her på dette forumet.
så lar vi det være sånn.
la oss komme videre, dette tar masse energi og bør avsluttes.
Med min hukommelse (ref. til lømo) så vil jeg for ettertid ha store problemer med å huske hvem jeg skal være sur på av dere. derfor velger jeg å ikke være sur på noen ink Lømo.
jeg vil også si til derre som har støttet meg, dette ville blitt en stor personlig katastrofe i livet mitt, uten deres støtte. så jeg er dypt taknemmelig for det og vil aldri glemme dette.
Mitt siste innleg i denne tråden.
MVH Roger Brekke
Edited by colormax, 20 October 2007 - 14:09.