Moro å stille opp med klubben og promotere Offroad-sporten litt.
(selvom vi fikk noe skrå blikk) Også passet trekkvogna og resten av oppsettet så fint sammen.
God matching med camo både foran og bak.
Bestemte meg for å stikke av før Russen to helt av..
Fint om du sender meg noen bilder.
Takk for at du stilte opp for Klubben...
Jeg sto på hengern sammen med sukien rundt hele turen og jeg synes det virket som om folk viste positive fjes...
Jeg hadde motoren i gang på sukien og brommet litt med gassen stadig, og det fikk folk til å slå øynene opp og jeg hørte hele tiden "TØØØØØØØØØØØFT"....
Jeg spurte folka i vannskiklubben som hadde båten ved siden av oss på oppstillingsplassen...om de hadde søkt politiet om lov til å kjøre rundt med båten stappa full av folk og unger og med folk hengende i tau på rulleski etter... "NEI, det har vi aldri gjort!" var svaret.
Vi skulle ikke kunne kjøre med våre uregistrerte biler på hjul i krabbefart, mens de år etter år har kjørt med sin båt slik, spellemannslaget har stablet full traktor-henger'n full av trekkspellere og felegnikkere på campingstoler........ og russen kjører med DRITINGS folk på buss- og biltakene....
Til neste år tror jeg vi bare pent og pyntelig setter trailbilene på egne hjul og bare tusler de pent og pyntlig inn i toget uten å si noe. Får heller ta i mot klagen etterpå om den skulle komme.
Bilder kommer i klubbforumet på Pirate...
Enig Sven... Merkbar forskjell bare av de 8-10cm jeg trakk den bakover.
Edited by ZukiJack, 18 May 2008 - 20:05.