Da har jeg fått flyttet alt over fra min "Gullgarasje" og hit hvor jeg synes at alt har hørt hjemme hele tiden.
Det jeg nå har flyttet hit er hendelser som stammer fra perioden "desember 2005 til juni 2006"...så for de som har kikket i gullgarasjen min tidligere kjenner nok igjen disse greiene...
Fra den tiden og frem til i dag har det ikke skjedd så mye mer annet enn den kompletteringen jeg ikke har tatt bilder av enda....
Bilen har jo da blitt kjørbar og virket ganske bra i sommer, men utover høsten fikk jeg problemer med å få motoren til å gå skikkelig. Er på jakt etter en injection til den og finne ut hvorfor ikke den ene sylinderen ikke tenner.
Har gnist og får bensin...så jeg regner med at det kan være et ventilsete som har løsnet og ikke tetter.
Har hatt en komplett injectionmotor på hånden en stund nå, men han som skulle selge den viste seg å være en stor tulling...og motoren ble aldri min.
Så for å liksom avrunde overflyttingen fra gullgarasjen legger jeg ut et par bilder av hvordan bilen så ut da den endelig var kjørbar og hadde fått på 35x13.5x15" Mudzilla....og etter hver med Skjermutbyggere fra Jeep YJ...
Forøvrig er det slik bilen ser ut pr. i dag...
Putter på et bilde fra den aller første gangen bilen er opplesset for sin første skikkelige reise hjemmefra til Suzuki 4x4 Klubb Norge-treff i august 2006...og et bilde av opplessing for tur til Nord Odalen i høst....
Mere kommer da etterhver når jeg får tatt flere bilder.. og så kommer planene..og forhåpentligvis utførelsene av videre utbygging...snart...
Edited by ZukiJack, 13 February 2007 - 22:31.