Her er de to bildene jeg har fra siden. Jeg var akkurat ute en tur, og det er nummeret før en ellers tøff gutt begynner å grine. Jeg har ikke skrudd så veldig mye på denne bilen til at jeg ser fram til oppgaven, og har skrudd enkelte ting på en W123. Jeg må få tak i manual, og deretter må jeg kanskje ha ny mellomgirboks og automat(Men begge fungerer nydelig!). Eller kan man bytte pakninger?? Problemet er visstnok at det er pakninger som lekker, og det kommer ut olje her og der. Videre må bremserørene byttes til kobber. De ble byttet av fjellstad for 2 år siden, men tomskallene der borte monterte standard rør(som ruster), og monterte ikke kobber som VTP f.eks gjør. VTP satte den siste spikeren i kisten for denne gang under inspeksjonen i dag(og bekreftet hva snap drive fant i EU-kontrollen), men ville ikke antyde pris annet at det var langt mer enn 20-30k(i følge faren min som hadde bilen bortom). Så, alternativet er to ting: Selge bilen, eller fikse den selv.
Det jeg trenger nå er en G-guide som kan langt mer enn meg når det gjelder å skru på disse bilene, og mye motivasjon. Faren min mener jeg heller bør høre om det er noen av dere på forumet som vil ha bilen, men det får jeg meg ikke til å gjøre. Rart hvordan man utvikler følelser til en bil, men det var en tung beskjed å få i dag. Håpet er at sorg blir til djevelsk pågangsmot, og at jeg får denne kjerra i den stand den skal være. sukk.
Denne bilen må da ha livets rett!
Edited by tHaWuLf, 13 December 2007 - 19:56.